![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mijn fout, sorry. quote: Ohja, nu ik zie het ![]() ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Ja die kon ik verwachten, maar ik ben hier al wat langer en nog steeds actief onder deze nick.. voor wat het waard is, redelijk betrouwbaar [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 07-02-2025 16:36] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Jaja, wat een prestatie. No dogs, no masters. ![]() |
|
Is niet waar ook, trouwens! No dogs, no masters. ![]() |
|
humaneter is niet actief, voor als je die bedoelde Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Haha... Ik snap het genoeg! No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Ondergesneeuwd ondertussen (pun intended) Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Dat scheelt weer filmpje kijken. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Zal nog eens wat docu's van deze man checken. ![]() "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" ![]() |
|
Diarree is ook een zuurlinkse klimaatgestoorden hobby. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Net na 10:00 en nu al bevestigd. Dit wordt een leuke dag voor je... I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Al of nog. ![]() |
|
Nee, aliens. ![]() Uit de oude doos dat wel, en dan bedoel ik niet je moeder. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 08-02-2025 14:29] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Dacht heel even dat dit een bericht van de speld was.. Helaasch Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Gelukkig heeft NASA (toen) niet gezegd 'Beperk CO2-uitstoot om oorlog met buitenaardse wezens te voorkomen'. Brol van het AD: https://www.ad.nl/wetenschap/nasa-beperk-co2-uitstoot-om-oorlog-met-buitenaardse-wezens-te-voorkomen~ad5e3e6e/ De betreffende paper (met 1 NASA-onderzoeker, ogenschijnlijk): https://arxiv.org/ftp/arxiv/papers/1104/1104.4462.pdf edit: paper is bedoeld als een zeer kwalitatieve en speculatieve analyse over wat er kan gebeuren als we informatie de ruimte in sturen/'aliens' ons zien. Een hele brede 'what if' om een denkkader neer te zetten, niet een middel om direct beleid op te baseren. Wordt wel genoemd dat een bepaald type 'alien' ons mogelijk uit zou roeien omdat ze ons als destructief zien, en dat dat (ook!) een reden is om niet zo destructief te zijn. Is een grote stap, daar niet van, en de auteurs geven ook prima aan dat er enorme beperkingen aan deze analyse zijn. De stap van het AD om dan te zeggen dat NASA het advies geeft "Beperk CO2-uitstoot om oorlog met buitenaardse wezens te voorkomen" is in ieder geval vele malen groter en minder onderbouwd. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 10-02-2025 13:37] No dogs, no masters. ![]() |
|
MSM sensationalisme en niet anders ![]() (naast oud, lol) No dogs, no masters. ![]() |
|
Destijds ookal gedebunked maarja "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" ![]() |
|
quote: Yup. No dogs, no masters. ![]() |
|
Dat het uit de oude doos is staat er toch gewoon onder. En er dan nog over jankbakken. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
Msm die wetenschap gebruikt om angst in te boezemen, je verwacht het niet. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
quote: Nouja emoties verkopen goed. Maargoed zolang we social media vreten en niet voor kwaliteitsmedia willen betalen dan moeten we dit soort dingen ook niet gek vinden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Je draait de boel om. Wat ooit kwaliteit bood produceert nu activistische bagger. Steeds meer mensen doorzien dat en zeggen daarom hun abonnement op. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
Pal.be is daarentegen totaal niet activistisch. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" ![]() |
|
Wat is pal.be? No dogs, no masters. ![]() |
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |