IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Waar tokkies en wappies klimaatwetenschap uitlachen zonder goede argumenten (klimaatveranderingstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 07-02-2025 16:21 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2025 16:15 schreef Natural Disaster het volgende:
Nee ik bedoelde AI deze keer.

Wat is dat toch met die cognitieve vaardigheden van hoogopgeleiden?

Hint:
Check de tijd van de post van Freduk en de inhoud van de post van spector.

Mooi man.

En die hoogopgeleiden menen dan ook nog dat ze anderen belerend toe moeten spreken.

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-02-2025 16:24 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2025 16:15 schreef Natural Disaster het volgende:
Nee ik bedoelde AI deze keer.

Wat is dat toch met die cognitieve vaardigheden van hoogopgeleiden?

Mijn fout, sorry.
quote:

Hint:
Check de tijd van de post van Freduk en de inhoud van de post van spector.

Ohja, nu ik zie het Vergezocht wel

No dogs, no masters.

spectre
Usericon van spectre
Posted 07-02-2025 16:35 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ja die kon ik verwachten, maar ik ben hier al wat langer en nog steeds actief onder deze nick..

voor wat het waard is, redelijk betrouwbaar

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 07-02-2025 16:36]

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 07-02-2025 16:38 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2025 16:35 schreef spectre het volgende:
ik ben hier al wat langer en nog steeds actief onder deze nick..

Jaja, wat een prestatie.

No dogs, no masters.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 07-02-2025 16:39 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Is niet waar ook, trouwens!

No dogs, no masters.

spectre
Usericon van spectre
Posted 07-02-2025 16:44 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

humaneter is niet actief, voor als je die bedoelde

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 07-02-2025 16:51 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Haha... Ik snap het genoeg!

No dogs, no masters.

spectre
Usericon van spectre
Posted 07-02-2025 16:59 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2025 22:36 schreef spectre het volgende:

Ondergesneeuwd ondertussen (pun intended)

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 07-02-2025 17:41 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 7 februari 2025 2:09 schreef Freduk het volgende:
Leuk verhaaltje, goede beeldkwaliteit.

Wat zien we?

1) Meteen ad hoc benoemen dat de mensheid verantwoordelijk is voor klimaatverandering, dit verder niet onderbouwen.
2) Een hoop paniekzaaierij: de toekomst gaat heel erg moeilijk worden.

Kortom het standaardverhaal: mens maakt CO2 en we moeten maar gewoon geloven dat dat veel invloed heeft, voor de zoveelste keer.

Big Plus: de presentator/narrator is een bekende astrofysicus met zijn eigen wikipedia. Ik vind het om een reden dan toch allemaal beter overkomen dan het alternatief: zo'n losgeslagen Jumbo vulploegleider die bij Bar Laat even voor expert komt spelen.

Dat scheelt weer filmpje kijken.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 07-02-2025 18:20 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2025 16:59 schreef spectre het volgende:
Ondergesneeuwd ondertussen (pun intended)

Zal nog eens wat docu's van deze man checken.

"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!"

Natural Disaster
The Dude
Posted 08-02-2025 10:06 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Diarree is ook een zuurlinkse klimaatgestoorden hobby.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 08-02-2025 11:28 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Net na 10:00 en nu al bevestigd. Dit wordt een leuke dag voor je...

I want you to caress me like a tropical priest

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 08-02-2025 12:26 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Al of nog.

Natural Disaster
The Dude
Posted 08-02-2025 14:27 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Nee, aliens.

Uit de oude doos dat wel, en dan bedoel ik niet je moeder.

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 08-02-2025 14:29]

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 10-02-2025 11:50 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2025 14:27 schreef Natural Disaster het volgende:
Nee, aliens.

Uit de oude doos dat wel, en dan bedoel ik niet je moeder.

Dacht heel even dat dit een bericht van de speld was..
Helaasch

Het is de lichtinval ;')

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 10-02-2025 12:20 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Gelukkig heeft NASA (toen) niet gezegd 'Beperk CO2-uitstoot om oorlog met buitenaardse wezens te voorkomen'.

Brol van het AD: https://www.ad.nl/wetenschap/nasa-beperk-co2-uitstoot-om-oorlog-met-buitenaardse-wezens-te-voorkomen~ad5e3e6e/
De betreffende paper (met 1 NASA-onderzoeker, ogenschijnlijk): https://arxiv.org/ftp/arxiv/papers/1104/1104.4462.pdf

edit: paper is bedoeld als een zeer kwalitatieve en speculatieve analyse over wat er kan gebeuren als we informatie de ruimte in sturen/'aliens' ons zien. Een hele brede 'what if' om een denkkader neer te zetten, niet een middel om direct beleid op te baseren.

Wordt wel genoemd dat een bepaald type 'alien' ons mogelijk uit zou roeien omdat ze ons als destructief zien, en dat dat (ook!) een reden is om niet zo destructief te zijn. Is een grote stap, daar niet van, en de auteurs geven ook prima aan dat er enorme beperkingen aan deze analyse zijn.

De stap van het AD om dan te zeggen dat NASA het advies geeft "Beperk CO2-uitstoot om oorlog met buitenaardse wezens te voorkomen" is in ieder geval vele malen groter en minder onderbouwd.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 10-02-2025 13:37]

No dogs, no masters.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 10-02-2025 12:34 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

MSM sensationalisme en niet anders

(naast oud, lol)

No dogs, no masters.

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 10-02-2025 13:02 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Destijds ookal gedebunked maarja

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 10-02-2025 13:08 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2025 13:02 schreef Dypfrys het volgende:
Destijds ookal gedebunked maarja

Yup.

No dogs, no masters.

ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 10-02-2025 13:29 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Dat het uit de oude doos is staat er toch gewoon onder.

En er dan nog over jankbakken.

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 10-02-2025 15:12 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Msm die wetenschap gebruikt om angst in te boezemen, je verwacht het niet.

Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-02-2025 15:40 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 februari 2025 15:12 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Msm die wetenschap gebruikt om angst in te boezemen, je verwacht het niet.

Nouja emoties verkopen goed. Maargoed zolang we social media vreten en niet voor kwaliteitsmedia willen betalen dan moeten we dit soort dingen ook niet gek vinden.

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 10-02-2025 15:48 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2025 15:40 schreef ElitE het volgende:
niet voor kwaliteitsmedia willen betalen

Je draait de boel om. Wat ooit kwaliteit bood produceert nu activistische bagger. Steeds meer mensen doorzien dat en zeggen daarom hun abonnement op.

Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 10-02-2025 16:01 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Pal.be is daarentegen totaal niet activistisch.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 10-02-2025 16:06 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Wat is pal.be?

No dogs, no masters.

Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com