![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
https://www.nu.nl/binnenland/6344468/voor-het-eerst-deze-winter-matige-vorst-gemeten-laagste-temperatuur-in-brabant.html "Voor het eerst in dit winterseizoen is matige vorst in De Bilt gemeten." De Bilt is verloren. Is er al een AZC voor Biltenaren? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Yup en laten we niet doen of dat toeval was ![]() Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
https://x.com/arnowellens/status/1886011923965063299 quote: Ze zijn Sater en Fusion dankbaar. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 02-02-2025 13:30] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Je kon geen tabel met een Syriër erin vinden? ![]() |
|
Dit is echt een beetje die scène waar dr. Evil heel gewichtig doet over "One Million Dollar". :'-) Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Jij vraagt je nooit af wie die snelwegtokkies nou betaalt om daar te gaan zitten? Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
quote: Je vergist je. Ik word betaald om hier linkse culturele hegemonie na te streven. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Nee. Jij? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ik zoek ook niet ![]() ![]() |
|
Als die tabel al iets bewijst, is dat XR veel impact heeft met weinig geld. Serieus - voor het geval het nog niet duidelijk was middels mijn vorige bericht - bij een organisatie van dergelijke omvang had ik veel grotere bedragen verwacht. 1 miljoen is in deze context geen hol. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Hol in je broekje. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote: ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
Hahahahaha die wetenschappers toch he ![]() Winter is coming ![]() |
|
![]() |
|
Leuk verhaaltje, goede beeldkwaliteit. Wat zien we? 1) Meteen ad hoc benoemen dat de mensheid verantwoordelijk is voor klimaatverandering, dit verder niet onderbouwen. 2) Een hoop paniekzaaierij: de toekomst gaat heel erg moeilijk worden. Kortom het standaardverhaal: mens maakt CO2 en we moeten maar gewoon geloven dat dat veel invloed heeft, voor de zoveelste keer. Big Plus: de presentator/narrator is een bekende astrofysicus met zijn eigen wikipedia. Ik vind het om een reden dan toch allemaal beter overkomen dan het alternatief: zo'n losgeslagen Jumbo vulploegleider die bij Bar Laat even voor expert komt spelen. Winter is coming ![]() |
|
vannacht om 2 uur Nederlandse tijd ging er in Sint Petersburg een lampje branden... die video van speccie moest van neerbuigend commentaar worden voorzien door een buitenlandse agent! ![]() |
|
De kunst om alles om te buigen naar wat je zelf gelooft. ![]() |
|
En decennialange wetenschap negeren zonder coherente falsificatie. Het is een kun(s)t. No dogs, no masters. ![]() |
|
Betrouwbaar een AI die er al 9 minuten langs zit. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Bedoelde je AG? Ik zit er al langer naast, hoor ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Nee ik bedoelde AI deze keer. Wat is dat toch met die cognitieve vaardigheden van hoogopgeleiden? Hint: Check de tijd van de post van Freduk en de inhoud van de post van spector. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 07-02-2025 16:17] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |