![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
https://www.nu.nl/binnenland/6344468/voor-het-eerst-deze-winter-matige-vorst-gemeten-laagste-temperatuur-in-brabant.html "Voor het eerst in dit winterseizoen is matige vorst in De Bilt gemeten." De Bilt is verloren. Is er al een AZC voor Biltenaren? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Yup en laten we niet doen of dat toeval was ![]() Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
https://x.com/arnowellens/status/1886011923965063299 quote: Ze zijn Sater en Fusion dankbaar. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 02-02-2025 13:30] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Je kon geen tabel met een Syriër erin vinden? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Dit is echt een beetje die scène waar dr. Evil heel gewichtig doet over "One Million Dollar". :'-) Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Jij vraagt je nooit af wie die snelwegtokkies nou betaalt om daar te gaan zitten? Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
quote: Je vergist je. Ik word betaald om hier linkse culturele hegemonie na te streven. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Nee. Jij? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ik zoek ook niet ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Als die tabel al iets bewijst, is dat XR veel impact heeft met weinig geld. Serieus - voor het geval het nog niet duidelijk was middels mijn vorige bericht - bij een organisatie van dergelijke omvang had ik veel grotere bedragen verwacht. 1 miljoen is in deze context geen hol. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Hol in je broekje. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote: ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
Hahahahaha die wetenschappers toch he ![]() Winter is coming ![]() |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Leuk verhaaltje, goede beeldkwaliteit. Wat zien we? 1) Meteen ad hoc benoemen dat de mensheid verantwoordelijk is voor klimaatverandering, dit verder niet onderbouwen. 2) Een hoop paniekzaaierij: de toekomst gaat heel erg moeilijk worden. Kortom het standaardverhaal: mens maakt CO2 en we moeten maar gewoon geloven dat dat veel invloed heeft, voor de zoveelste keer. Big Plus: de presentator/narrator is een bekende astrofysicus met zijn eigen wikipedia. Ik vind het om een reden dan toch allemaal beter overkomen dan het alternatief: zo'n losgeslagen Jumbo vulploegleider die bij Bar Laat even voor expert komt spelen. Winter is coming ![]() |
|
vannacht om 2 uur Nederlandse tijd ging er in Sint Petersburg een lampje branden... die video van speccie moest van neerbuigend commentaar worden voorzien door een buitenlandse agent! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
De kunst om alles om te buigen naar wat je zelf gelooft. ![]() |
|
En decennialange wetenschap negeren zonder coherente falsificatie. Het is een kun(s)t. No dogs, no masters. ![]() |
|
Betrouwbaar een AI die er al 9 minuten langs zit. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Bedoelde je AG? Ik zit er al langer naast, hoor ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Nee ik bedoelde AI deze keer. Wat is dat toch met die cognitieve vaardigheden van hoogopgeleiden? Hint: Check de tijd van de post van Freduk en de inhoud van de post van spector. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 07-02-2025 16:17] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |