|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
https://nos.nl/collectie/13871/video/2452158-jagen-op-regen-in-de-woestijn-zo-werkt-cloud-seeding Volgens Elite bestond dit toch niet? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Het gaat me erom dat je echt helemaal losgaat als je iets denkt te weten. Ik geloof best dat er veel gestookt wordt in die kassen van je, maar daar staan dan doorgaans geen tomaten in. De zomeroogst aan tomaten is het zevenvoudige van de winterseizoen oogst qua volume, en dat zie je ook terug in de prevalentie van uit NL afkomstige tomaten op de groenteveilingen. Ik heb nog nooit Clintel geciteerd, ik kom daar nooit en ik ken daar niemand. Blijkbaar kunnen die heren ook logisch nadenken vanuit een technisch wetenschappelijke achtergrond, en komen ze tot soortgelijke conclusies als ik. Helemaal prima. Ik heb ook nooit beweerd dat tomaten in de koelkast moeten, alleen maar dat ze gekoeld worden. Graadje of 18 lijkt me prima. Maar jij haalt er vanalles bij, vult vanalles zelf en zegt ook nog eens zonder schroom dat jouw mening gewoon beter is, vanwege meer ervaring, ervaring die je verder vervolgens niet specificeert, naast aangeven dat je ouders een kas hadden. Ik hoop niet dat dat het is dan, dat daarom jouw mening superieur zou moeten zijn? Die link van je werkt voor mij overigens niet. Winter is coming |
|
Link doet het vandaag idd niet meer, het was "het nieuwe telen tomaat 2010". Overigens mag je zelf ook wel wat linkjes van je Google acties neerzetten hoor. 18 graden in de periode waar jij naar refereert is niet koelen maar verwarmen Ik had wel ietsje meer gespecificeerd dan dat maar dat zegt genoeg over je lees- en voorstellingsvermogens. Ik kom uit een regio waar men elkaar begroet met "plukkie al?" verwijzend naar tomaten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Mag tomatensap wel in de koelkast? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Toen To En Tom Tomaten Aten At Tom En To At Ook. To At En Tom At. Laat dit het zoveelste bewijsstuk zijn dat er met mij niet te spotten valt jochie. En nu snaveltje toe. Winter is coming |
|
Zo bruut hard trollen we hier dan ook weer niet. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
https://www.nu.nl/binnenland/6339323/somberste-periode-sinds-1993-al-acht-dagen-op-rij-geen-zonneschijn-in-de-bilt.html Bill Gates zal in zijn nopjes zijn. Binnenkort kun je zonlicht per uur bij hem afrekenen. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |