|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Bereken je CO2 footprint 2024, voor wat het waard is. https://treesforall.nl/forms/bereken-jouw-persoonlijke-co2-footprint/?_page=17 Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dat zou je haast denken ja. Net zoals je door extra te betalen voor een vlucht het klimaat verbetert. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik kom in het oranje gebied op 160 euro. En jullie? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
158 euro en 58 cent Winter is coming |
|
151,36 euro voor 7 ton! 2e groene categorie. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Zijn jullie allemaal single of zo? 9,85 ton, €207,48, in dat tweede groene vakje. We zijn met z'n vieren [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 28-01-2025 19:43] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gemiddeld met 2! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
€262,30 met z'n tweetjes. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Hier ook zoiets, ik klikte de pagina weg, toen het bleek dat het allemaal draaide om geld. Van mij, aan hen, voor de goede zaak. En dat zonder vorig jaar naar Vegas gevlogen te hebben. Nog mazzel! Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
€276,06, twee personen. We compenseren onze veggieheid met transatlantische vluchten. |
|
110 euro, twee personen, geen auto, geen kinderen, geen vlees op tafel, goed geïsoleerde woning. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
328 euri maar liefst. Een vrouw die 20 ton per jaar rijdt, dan wil dat wel lukken. Weten die milieufreaks eigenlijk wel dat er mensen die zoveel kilometers moeten maken voor hun werk? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Wij zitten er nog iets boven zelfs, en dat met maar 1000 kilometer per jaar met de auto. Wat niet helpt is dat ons appartement warm houden klauwen met geld kost, en dat we allebei bijna elke dag thuis zijn en er nogal wat apparatuur staat te blazen de hele dag door. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
https://www.nu.nl/wetenschap/6344035/duizenden-meren-in-groenland-kleuren-in-korte-tijd-bruin-en-stoten-co2-uit.html We weten niet hoe het komt dus nemen we de weg van de minste weerstand: "klimaatverandering". Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Het is waarschijnlijk een allergische reactie op het nieuws dat die oranje man het wilde inlijven Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zou zomaar kunnen. Volledig terecht ook dan. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ik denk dat maar weinig concepten zo veel weerstand gekregen hebben als klimaatverandering. |
|
Terecht. Zal mede door dit beeld komen. En omdat: men alle boeren weg wil hebben. iedereen het eigen voer maar in het bos moet gaan rapen. (kijken hoe de natuur eruit gaat zien als dat zou gebeuren) je zuurverdiende geld maar af moet dragen omwille van het klimaat. Want een goed klimaat kun je kopen, echt waar. vorige kabinetten onrealistisch klimaatbeleid hebben opgedrongen met alle huidige shit van dien. enz.. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 29-01-2025 17:31] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: meteen weer een hele bult tldr gelul klaarliggen, kon je op wachten. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Bij ZM hoofdkwartier hebben ze blijkbaar gedacht dat een aantal legacy karakters de franchise nog kon redden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: tldr gelul in je broekje. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
ja, liet je het maar in je broekje. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mijn broekje is (gelukkig) niet jouw broekje. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |