|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Als je nou gewoon het hele jaar traind Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ehh dat hebben toch alle sportscholen Straks ga je me nog vertellen dat je ook geen persoonlijke pincodes hebt op alle apparaten.... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Vandaag waren Biceps en Triceps aan de beurt, morgen even kijken of Borst mogelijk is (spierpijn in Triceps of niet ) Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
quote: Inderdaad, ik gisteren na 2 dagen weer de halters opgepakt, er komt weer regelmaat in. ik ga die spreiding met dagen ertussen eens proberen. Zit nu met een goed brandgevoel in de armen, zonder dat het hinderlijk is. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: quote: Dan ben ik goed bezig Ik heb trouwens zo een halterbankje gekocht. Daar kan je meer mee dan gewoon losse halters, en dan moet je niet staan aanschuiven in een tot de nok-gevuld fitniss centrum vol zwetende rambo-wannabees |
|
quote: Shit, bijna vergeten dat ik dat ook nog heb staan, ik werk weer met losse halters. Als ik mijn zus nu eens kan overtuigen om die bank thuis niet als extra kleerrek te gebruiken,..... Nah, ik ga eens kijken waar ik dat ding nog kwijt kan. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Vind het echt wel een vette hobbie. Het is de enige sport die ik vrijwilig en graag doe. En het heeft ook nog een positief visueel effect op je lichaam. |
|
quote: Hoezo, train jij je gezicht ook al? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: yep, I'm a pretty boy now |
|
Losse gewichten zijn altijd de beste oplossing! (i.t.t. "machines") Je gebruikt op die manier alle ondersteunende spieren ook. Hen ergens op internet nog verhalen gelezen van lui die m.b.v. machines zich helemaal storten op wat zij denken een uitgebalanceerde trainschema te zijn en komen er later achter dat ze een zwak ruggetje of bilspieren hebben overgehouden. En wat betreft rust: je hebt na hard trainen MINSTENS 24u. rust nodig (tenzij je altijd een dure sportdokter in dienst hebt die je ander advies kan geven). Spieren kweken is een proces van huidig spierweefsel afbreken, afvoeren, nieuw (dikker) weefsel aanmaken. Herhaal. |
|
cewl |
|
@MBmarduk. Ik vind die bank enkel nuttig om wat bijkomende beenspieroefeningen te doen en binnenkort, als ik wat geld over heb voor zwaardere gewichten, een beetje benchpressen. Maar het klopt, als je rechtstaand twee halters beet hebt, en je heft die bvb recht voor je uit, moeten je rug, billen en bovenbenen ook aardig meedoen. Bij opdrukken moet je voor een goed positie ook je rug- en buikspieren aanspreken. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 05-03-2004 9:32] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik heb net wel hard gelopen. Wat is mijn conditie bar en bar slecht... Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
No maar eens vragen: quote: anyone? Zenial |
|
Ik doe enkele keren per week een reeksje van 30 min to anderhalf uur (ligt aan m'n zn en energie niveau). DAn doe k bij elke oefening twee serietjes van 15. En dat zodat ik een beetje alle spiergroepen heb gehad. kwa eten, eet ik minder vet en chips dan vroeger, maar daar blijft het bij. |
|
Sure... ik ga twee keer per week fitnessen, veel cardio en wat krachttraining (armen/borst vooral). Als het weer straks opklaart heb ik een goede basisconditie en wil ik meer gaan hardlopen + fietsen. Elke dag als ik opsta doe ik buikspieroefeningen + opdrukken e.d. (behalve met een katoooorrrrr). Oh ja, en ik eet redelijk gezond, af en toe vlees en veel groente, zou meer fruit moeten eten. Ik drink nog steeds teveel . Maar ik merk wel effect (was niet zoveel voor nodig, met mijn belabberde vorm). [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 05-03-2004 9:38] |
|
quote: Geen zin in schema op te geven omdat ik nu anders te werk wil gaan dan vroeger. Maar jouw stramien klopt wel aardig. Ik begin ook altijd met minder gewicht om op te warmen, gevolgd door zwaardere reeksen. Wel was het ooit zo dat ik twee keer per dag warm at, 's avonds altijd pasta. het gebeurde zelfs dat ik dat twee keer per dag at. En enorm veel water zuipen (moet ik ook een beetje vanwege nieren), enkele liters per dag.ik ga eesn proberen om een tijdje 's middags een lichte pasta te eten. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Lijkt me wel de aangewezen methode. Met koude spieren de zwaardere reeksen beginnen lijkt me ongezond voor je spieren, en vermoeit veel te snel. Weet er iemand of die sport-drankjes (aquarius en zo) helpen, en of die gezond zijn ? |
|
quote: Ik train meestal 4x per week waarin ik in mijn huidige schema dag 1 en dag 3 biceps rug en schouders pak. (meestal 3 oefeningen per specifieke spiergroep al pak je ze ook al best vaak gecombineerd... ) ik doe 10 tot 12 herhalingen en 3 setjes (momenteel op een redelijk vast gewicht behalve bij bankdrukken daar bouw ik altijd netjes op). Als de training erg lekker gaat pers ik er gewoon wat meer uit. dag 2 en 4 train ik momenteel benen borst en triceps. Buik train ik gewoon tijdens alle trainingen. En wanneer de tijd het toestaat train ik dus een 5e dag waarop ik dan meestal gewoon een extra schema pak, ligt net hoe het uitkomt (welke spieren genoeg rust hebben gehad) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Je krijgt voldoende vocht en koolhydraten binnen met die drankjes, in die zin is het wel gezond. Ik gebruik het iig wel tijdens elke training. edit: (Een bus iso star poeder waarmee ik elke training een bidon zooi mee klaarmaak) [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 05-03-2004 9:51] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Naar mijn mening is het nagenoeg een placebo. In de marketing-praat van menig sportdrankje staat dat hun "uitgebalanceerde mengsel van hoogwaardige koolhydraten en mineralen optimaal door uw lichaam opnomen wordt", maar in feite gaat het erom dat je niet gedehydrateerd raakt en in zo'n geval is kraanwater voldoende. Die koolhydraten boeien niet (wrsch. doodgewone dextrose) en die mineralen vul je aan met een pilletje multivitamine. Bespaar je je 90% van de prijs voor zo'n drankje. |
|
Zenial: ik gebruik geen vast schema. Ik heb een dag-opvolg orde waarin ik dingen doe en afhankelijk van OF ik tijd heb en OF m'n spierpijn weg is ga ik verder. Zo zal ik op een willekeurige dag borst, armen, schouders doen (oplettend dat ik bepaalde spieren niet teveel belast in meerdere oefeningen) en de keer daarna alleen cardio (om geen energie af te snoepen die ik zou moeten gebruiken voor krachtsinspanning). (ik gebruik hier expres het woord "keer" en niet "dag") Tijdens cardio ben ik aan 1 stuk door 30min. bezig met 125BPM of hoger. Waarvan 25min. boven de 145BPM en laatst 15min. boven de 160) Verder gebruik ik de timer van mijn GSM om niet meer dan 2~3 min. uit te rusten tussen sets i.v.m. afkoelen. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 05-03-2004 10:10] |
|
wat doe je dan voor cardio ? lopen of op een toestel ? |
|
Als ik het zo allemaal bekijk zou een nieuwe vaste relatie - seks tot ik erbij neerval incluus - ook al wonderen kunnen doen [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 05-03-2004 10:18] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |