|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja en dan moeten jullie allebei je vriendin op je rug laten zitten... dan weet ik wie er gaat winnen And my marlboro light |
|
quote: Klootzak! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik kom net uit de sportschool Jeuh! "Sehnsucht" |
|
quote: precies, en daar scoor je de meeste wijven mee, dude |
|
Wat is er mis met wijven scoren? Morgen weer wat vet verbranden bij 't spinnen . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: [OT] Bjorn ik heb je e-mail addy nodig! contact me op [ZM-nick] at GMX punt NET |
|
quote: Ik kan hem zelfs nu nog niet vinden ... Had ie dat echt gepost, of wil jij gewoon vechten? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: niets, meneer Dwaallicht Spinnen? is dat niet voor dikke vrouwen in de overgang? |
|
quote: Het is echt gepost, ik kan me nog wel herinneren dat ik dat eh, teruglas. Enneh aerodis, spinnen is doodvermoeiend, zoals zoveel dingen als je er serieus voor gaat. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Jeej ik ook. Hehehe ik voelde tijdens het trainen wel goed dat ik gister geheadbangd had Zenial |
|
quote: als ik gebanged heb, kan ik sowieso door de spierpijn in mijn traps mijn schouders bijna niet trainen Pitten en trainen... dat gaat pas samen als water en vuur... maarre... respect hoor M. ik kan echt de motivatie niet opbrengen voor vetverbranding en cardio... And my marlboro light |
|
quote: Ik was erg pissig over mijn beginnende blubberbuik, en ik ga het niet in m'n eentje doen, maar met een maat van me -- werkt stukken beter. De drempel is hoog, maar de voldoening is groot . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Jij en rasputin zouden er ook geen motivatie van krijgen want jullie hebben immers niks te verbranden Ik krijg wel een kick van bijna 20 min. "rustig aan" bijna aan m'n hartslag-limiet te zitten (94%). [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 19-04-2004 23:13] |
|
Ik zal zo eens even een paar push-ups doen.. Heb me voorgenomen om vanaf deze week weer eens wat meer te doen behalve het trainen van mijn linkerarm |
|
quote: tsja misschien ben ik een enorme zeikerd maar in mijn droomwereld verlies ik voor de zomer nog wel ff 1.5 kilo vet, om het wasbordje nog wat meer te showen het is alleen zo irritant dat vetverbranding of dieeten ook nog ten koste van spiergroei gaat. EN met irritante werkstukken ga ik meer en meer eten als afweer reactie And my marlboro light |
|
quote: Dan gebruik je toch je rechterarm? Zenial |
|
quote: Ja maar WAT eet je dan? |
|
Als ik een vreetbui heb ga ik meestal aan de knackebrod. Zit niet veel meer in dan vezels maar t helpt wel Zenial |
|
quote: Zeker als je hem droog opvreet, na 2 happen krijg je je bek niet meer op en neer. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Vette zooi, junkfood, chocolade en dat soort spul. Ik niet hoor, ik houd nl. niet van zoet. [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 20-04-2004 15:25] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Kijk dan! Als je een gevoel van "ik ben vol" wil hebben moet je vooral geen makkelijk verteerbare hoog-calorische zut eten. Groente en fruit = makkelijk verteerbaar maar ook niet zo hoog-calorisch dus kun je ervan blijven eten i.t.t. snoep en chocola wat snel verteerbaar is EN hoog-calorisch. Doe maar een lapje biefstuk effe snel opbakken en knaag je honger maar stil, heb je gelijk lekker eiwitten binnen |
|
Ik cardio nu 4 keer per week Zit een stuk beter in m'n vel zo! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Doe je ook al wat krachttraining erbij? Zenial |
|
quote:Ik kan je www.fitnessapparaat.nl aanbevelen... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |