IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Krachttraining / Bodybuilding Vorige pagina | Volgende pagina
FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 03-03-2004 10:30 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 3 maart 2004 10:29 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
Als je van fitness stroever en minder lenig wordt ben je niet helemaal goed aan het trainen denk ik, en je kan natuurlijk altijd yoga (doe ik) of rek- en strek oefeningen erbij doen.

Ligt idd ook aan de oefeningen, maar je wordt er iig niet leniger van. Je kan hoogstens lenig blijven.

edit tikfout

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 03-03-2004 10:31]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 03-03-2004 10:59 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Heel veel stretchen is inderdaad belangrijk om lenig te blijven. In de fitnesszaal zie ik altijd genoeg mensen die weinig tot niks stretchen en dan worden ze op den duur van die inelkaar gedoken spierenbundeltjes hehe.

Zowiezo zie ik altijd de meest dubieuze mensen in zo'n fitnesszaal. Inderdaad veel lui die tijdens het trainen erg verlekkerd naar zichzelf aan het kijken zijn in de spiegel. Liefst met mouwloze shirtjes en stoere handschoentjes aan terwijl ze nauwelijks trainen
Ook zie je altijd weer mensen die meteen beginnen met veel te zware gewichten, die oefeningen compleet verkeerd uitvoeren (vooral dat ze die gewichten maar een beetje heen en weer slingeren ipv langzaam en gecontroleerd bewegen zie je veel) en na een paar weken / maanden zie je ze nooit meer terug.
Hehe en met de vrouwen die bij ons in het krachthok trainen heb ik altijd een beetje medelijden. Nu is in delft de verhouding man/vrouw om te beginnen al vrij ongelijk, en het aantal vrouwen dat traint is helemaal weinig dus die worden altijd door veel mannen aangestaard daarzo. Hoewel er soms ook vrouwen komen trainen met een dikke laag make-up op en zonder BH aan dus zo erg vinden ze al die aandacht soms niet

Maargoed, wat betreft dat vrouwen op gespierde mannen vallen, volgens mij valt dat wel mee. Misschien iets waar de ZM-vrouwen antwoord op kunnen geven?


Zenial


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 03-03-2004 11:08 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Ik denk dat een gezonde lichaam sowieso aantrekkelijker is, voor beide sexes. Met trainen doe je precies dat, mits je het goed doet uiteraard. Er zit natuurlijk een verschil tussen getrainde lichaam en een bodybuilder, aar dat begrijpt iedereen wel.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 03-03-2004 11:09]



Nix
Usericon van Nix
Posted 03-03-2004 11:13 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 3 maart 2004 10:59 schreef Zenial het volgende:
Heel veel stretchen is inderdaad belangrijk om lenig te blijven. In de fitnesszaal zie ik altijd genoeg mensen die weinig tot niks stretchen en dan worden ze op den duur van die inelkaar gedoken spierenbundeltjes hehe.

Zowiezo zie ik altijd de meest dubieuze mensen in zo'n fitnesszaal. Inderdaad veel lui die tijdens het trainen erg verlekkerd naar zichzelf aan het kijken zijn in de spiegel. Liefst met mouwloze shirtjes en stoere handschoentjes aan terwijl ze nauwelijks trainen
Ook zie je altijd weer mensen die meteen beginnen met veel te zware gewichten, die oefeningen compleet verkeerd uitvoeren (vooral dat ze die gewichten maar een beetje heen en weer slingeren ipv langzaam en gecontroleerd bewegen zie je veel) en na een paar weken / maanden zie je ze nooit meer terug.
Hehe en met de vrouwen die bij ons in het krachthok trainen heb ik altijd een beetje medelijden. Nu is in delft de verhouding man/vrouw om te beginnen al vrij ongelijk, en het aantal vrouwen dat traint is helemaal weinig dus die worden altijd door veel mannen aangestaard daarzo. Hoewel er soms ook vrouwen komen trainen met een dikke laag make-up op en zonder BH aan dus zo erg vinden ze al die aandacht soms niet

Maargoed, wat betreft dat vrouwen op gespierde mannen vallen, volgens mij valt dat wel mee. Misschien iets waar de ZM-vrouwen antwoord op kunnen geven?



Gespiert of niet, als je er maar lekker tegen aan kunt liggen.


Ik denk dat ik voor de zwemmers ga. Door veel te zwemmen word je vanzelf wat breder (en nee, ik heb het niet over top niveau a la van den Hoogebandt of de Bruijn.) Buikje word wat minder en die (boven) been spieren . Veelal niet overdreven maar wel stevig!

Maar ja, wie ben ik


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-03-2004 11:25 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Ik doe ook een beetje krachtraining. Ongeveer drie keer per week, twee spiergroepen per keer dus ieder groep eens per week (behalve dan buik; Gezien die spiern binnen 24 uur herstellen ipv 48 bij een 'normale' spiergroep train ik drie wel 3 keer per week).

Motivatie: ik ben te iel


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Nix
Usericon van Nix
Posted 03-03-2004 11:26 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 3 maart 2004 11:25 schreef kwelgeest het volgende:
Ik doe ook een beetje krachtraining. Ongeveer drie keer per week, twee spiergroepen per keer dus ieder groep eens per week (behalve dan buik; Gezien die spiern binnen 24 uur herstellen ipv 48 bij een 'normale' spiergroep train ik drie wel 3 keer per week).

Motivatie: ik ben te iel



Er moeten toch ook schattige jongetjes overblijven?


En ja, ik zwem


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-03-2004 11:27 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Schattig kan 'm ook in *kuch* innerlijk zitten *kuch*





Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 03-03-2004 11:29 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 3 maart 2004 11:25 schreef kwelgeest het volgende:
(behalve dan buik; Gezien die spiern binnen 24 uur herstellen ipv 48 bij een 'normale' spiergroep train ik drie wel 3 keer per week).

Motivatie: ik ben te iel

Dat geldt naar mijn weten ook voor benen, die kun je in principe ook iedere dag trainen dacht ik.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Nix
Usericon van Nix
Posted 03-03-2004 11:31 by Nix Profiel van Nix

Je moet gewoon stratenmaker worden, die spieren .




I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-03-2004 11:31 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 3 maart 2004 11:29 schreef FireFox het volgende:
Dat geldt naar mijn weten ook voor benen, die kun je in principe ook iedere dag trainen dacht ik.
Van benen ben ik niet zo'n fan die vallen niet echt op
Train ik eens in de 2/3 weken , behalve dan m'n kuiten die iedere week maarja die zie je dan ook op het strand.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-03-2004 11:32 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 3 maart 2004 11:31 schreef Nix het volgende:
Je moet gewoon stratenmaker worden, die spieren .



Sorry zoveel hersencellen heb ik nog niet verpest.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Nix
Usericon van Nix
Posted 03-03-2004 11:36 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 3 maart 2004 11:32 schreef kwelgeest het volgende:
Sorry zoveel hersencellen heb ik nog niet verpest.



Ach ik zie graag mannen aan het werk!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 03-03-2004 11:37 by Pandora Profiel van Pandora

quote:
Op 3 maart 2004 11:36 schreef Nix het volgende:
Ach ik zie graag mannen aan het werk!


Ja, maar ik zie ze liever geen straten maken, want dat betekent dat ik weer een omweg moet fietsen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-03-2004 11:42 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 3 maart 2004 11:36 schreef Nix het volgende:
Ach ik zie graag mannen aan het werk!
Ik doe ook fysiek zwaar werk (naast m'n studie).
Ook een rede wrm ik m'n buik vaak train:
Je buik spieren zijn erg belangrijk voor het in balans houden van je lichaam, rug ook wel maar daar zitten gewrichten in die je kan verneuken met tillen. Met sterke buikspieren kan je een gedeelte van de spanning op je buik opvangen. (sterke buikspiern is btw wat anders dan zichtbare buikspieren )


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 03-03-2004 11:43 by Markam Profiel van Markamhttp://www.vervamon.tk

ga deze week mezelf aanmelden bij een sportschool. ben 1.84 en weeg iets meer dan 100 en dat is dus te zwaar! we gaan dus eerst maar eens aan de cardio en zodra er 20 kilo af is gaan we eens krachttraining doen.

maar ik heb er wel zin in, dus met de motivatie zit het op dit moment wel goed (nu die motivatie behouden)



Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 03-03-2004 11:43 by Pandora Profiel van Pandora

quote:
Op 3 maart 2004 11:42 schreef kwelgeest het volgende:
Ik doe ook fysiek zwaar werk (naast m'n studie).
Ook een rede wrm ik m'n buik vaak train:
Je buik spieren zijn erg belangrijk voor het in balans houden van je lichaam, rug ook wel maar daar zitten gewrichten in die je kan verneuken met tillen. Met sterke buikspieren kan je een gedeelte van de spanning op je buik opvangen. (sterke buikspiern is btw wat anders dan zichtbare buikspieren )


ik zie geen probleem in enigzins zichtbare buikspieren bij mannen. Bij vrouwen vind ik het wel lelijk.


Nix
Usericon van Nix
Posted 03-03-2004 11:44 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 3 maart 2004 11:42 schreef kwelgeest het volgende:
(sterke buikspiern is btw wat anders dan zichtbare buikspieren )


Weet ik


@Markam, zwemmen is ook een goede duurtraining...


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 03-03-2004 11:54 by Vlkodlak Profiel van Vlkodlak

Probeer ook 2 tot 3 keer in de week te trainen. Ben er 4 jaar geleden mee begonnen omdat ik toen over de negentig kilo woog, omdat ik van twee keer in de week sporten naar niet meer sporten was gegaan en ook nog eens meer ging eten, resultaat was dus dat ik aardig te dik aan het worden was. In het begin heb ik veel cardio gedaan (wel gecombineerd met krachttraining) om flink af te vallen.

Laatste 2 jaar doe ik alleen nog maar krachttraining. Ik ga liever buiten fietsen of hardlopen op zo'n bandje in de sportschool onder begeleiding van house trekt me niet aan . Helaas kom ik er niet altijd toe om 3 keer per week te gaan vanwege mijn opleiding en andere hobbies en vriendin (kost ook veel tijd ).

Die vreemde figuren waar zenial het over had die kom je trouwens overal tegen. Af en toe echt lachen. Zo hebben wij een enorm iele kerel (echt vel over been) en die neemt altijd fikse gewichten en dan gaat ie met moeite en een enorm rood trillend hoofd al zuchtend en steunend iets van 3 herhalingen doen .


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-03-2004 11:54 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 3 maart 2004 11:43 schreef Markam het volgende:
ga deze week mezelf aanmelden bij een sportschool. ben 1.84 en weeg iets meer dan 100 en dat is dus te zwaar! we gaan dus eerst maar eens aan de cardio en zodra er 20 kilo af is gaan we eens krachttraining doen.

maar ik heb er wel zin in, dus met de motivatie zit het op dit moment wel goed (nu die motivatie behouden)
Van krachtraining word je zwaarder en bouw je extra vetten op om je sprieren te 'olien', zodat ze niet scheuren.
quote:
Op 3 maart 2004 11:43 schreef Pandora het volgende:
ik zie geen probleem in enigzins zichtbare buikspieren bij mannen. Bij vrouwen vind ik het wel lelijk.
Bij mannen niet nee tenzijn het komt doordat ze gewoon te dun zijn, bij vrouwen een heel klein beetje is ook niet lelijk maar moet niet een complete six-pack worden.
Maarja ik houd van lekker eten en een goed pilske op den tijd


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-03-2004 11:56 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 3 maart 2004 11:54 schreef Vlkodlak het volgende:

Die vreemde figuren waar zenial het over had die kom je trouwens overal tegen. Af en toe echt lachen. Zo hebben wij een enorm iele kerel (echt vel over been) en die neemt altijd fikse gewichten en dan gaat ie met moeite en een enorm rood trillend hoofd al zuchtend en steunend iets van 3 herhalingen doen .
Dat kan ook bij de soort training horen. Als echt voor pure kracht gaat is 4 a 6 herhalingen genoed en tja dan komt het afentoe voor dat je bij je laatste setje het niet vker dan drie keer omhoog krijgt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 03-03-2004 11:58 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Zwemmen is inderdaad ook een goede training. Ik hou alleen niet zo van zoveel water hehe dus dan maar trainen op het droge

Benen train ik zelf ook bijna niet. Ik denk dat ik door het veel (en hard) fietsen wat ik doe al wel wat beenspieren heb, en veel beenspieren vind ik gewoon erg lelijk.
Ik doe vooral armen, borst, schouders, buik en rug. Rugspieren trainen is trouwens iets wat ik weinig mensen zie doen maar waar ik zelf veel aan heb gehad! Ik had vroeger nog wel eens pijn in mn rug als ik lang aan het zitten was, maar dat is nu echt compleet over. Ook denk ik dat je beter je buikspieren kan trainen als je ook je rug heb getraind.
Mja en inderdaad 'blokjes' op je buik is gewoon niet iets wat je zomaar krijgt. Als je erg mager bent kan je wel voor de blokjes gaan maar als je een iets forsere lichaamsbouw hebt dan moet je met ontzettend veel gewicht je buikspieren trainen voordat je daar iets van ziet. En ik hou ook van lekker eten dus bij mij zullen die blokjes er ook niet snel komen


Zenial


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 03-03-2004 11:59 by Vlkodlak Profiel van Vlkodlak

quote:
Op 3 maart 2004 11:56 schreef kwelgeest het volgende:
Dat kan ook bij de soort training horen. Als echt voor pure kracht gaat is 4 a 6 herhalingen genoed en tja dan komt het afentoe voor dat je bij je laatste setje het niet vker dan drie keer omhoog krijgt.


Dit gebeurd bij al zijn setjes. Daarbij is het duidelijk aan hem te zien dat de belasting veel te hoog is


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-03-2004 12:01 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Rug is gewoon vervelend trainen dus veel mensen willen dat nog wel's 'perongeluk' door bv tijdnood overslaan.

Voor blokje moet je juist niet met grote gewichten trainen. Spieren hebben vet nodig om niet te scheuren: hoe zwaarder je gewichten --> over het algemmeen minder harhalingen + grotere spieren --> meer vet om je spieren.
Nee je buik moet je licht en veel doen, zelf pak ik wel's honderden herhalingen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 03-03-2004 12:01 by Pandora Profiel van Pandora

quote:
Op 3 maart 2004 11:58 schreef Zenial het volgende:
Zwemmen is inderdaad ook een goede training. Ik hou alleen niet zo van zoveel water hehe dus dan maar trainen op het droge




Bij mij is het eerder dat ik niet van zwembaden houd en om nou in de winter in water rond het nulpunt buiten te gaan zwemmen. Nee ik denk niet dat ik daardoor gezonder ga worden.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-03-2004 12:01 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 3 maart 2004 11:59 schreef Vlkodlak het volgende:
Dit gebeurd bij al zijn setjes. Daarbij is het duidelijk aan hem te zien dat de belasting veel te hoog is
Hehe dan is ie gay


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen