IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Krachttraining / Bodybuilding Vorige pagina | Volgende pagina
SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 20-04-2004 17:34 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

4-5 x per week krachttrainen..
Doe conditie training als warmloper..

Cardio e.d. ligt mij niet dus verbrand ik mijn vet met krachttraining.. Word ik lekker breed van


Een kleine snol zit zo vol.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 20-04-2004 17:35 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 20 april 2004 16:59 schreef MBMarduk het volgende:
Kijk dan!
Als je een gevoel van "ik ben vol" wil hebben moet je vooral geen makkelijk verteerbare hoog-calorische zut eten.

Groente en fruit = makkelijk verteerbaar maar ook niet zo hoog-calorisch dus kun je ervan blijven eten i.t.t. snoep en chocola wat snel verteerbaar is EN hoog-calorisch.
Doe maar een lapje biefstuk effe snel opbakken en knaag je honger maar stil, heb je gelijk lekker eiwitten binnen



Atkins dieet met krachtraining


Een kleine snol zit zo vol.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 20-04-2004 17:41 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

M.i. is cardio vooral aan te raden als iemand duidelijk wat vet te verliezen heeft (of dat vindt).

Verder is er 1 ding waar ik nogsteeds niemand iets over hoor zeggen: spieren strekken.

Het is toch volkomen belachelijk dat iemand zoveel moeite in z'n lichaam stopt voor spiergroei en dan vervolgens diezelfde spieren volkomen geatrofieerd groot laat worden door ze niet te strekken.
Loopt die rond als een onbeweeglijk propje


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 20-04-2004 17:49 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 20 april 2004 17:41 schreef MBMarduk het volgende:
M.i. is cardio vooral aan te raden als iemand duidelijk wat vet te verliezen heeft (of dat vindt).

Verder is er 1 ding waar ik nogsteeds niemand iets over hoor zeggen: spieren strekken.

Het is toch volkomen belachelijk dat iemand zoveel moeite in z'n lichaam stopt voor spiergroei en dan vervolgens diezelfde spieren volkomen geatrofieerd groot laat worden door ze niet te strekken.
Loopt die rond als een onbeweeglijk propje


Ik rek en strek ook wel aangezien ik van mezelf nogal een stijve hark ben..
En met strekken kan ik dat weer inperken.


Een kleine snol zit zo vol.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 20-04-2004 18:52 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 20 april 2004 17:41 schreef MBMarduk het volgende:
Verder is er 1 ding waar ik nogsteeds niemand iets over hoor zeggen: spieren strekken.

Wanneer en hoeveel stretch jij dan? Wat voor oefeningen gebruik je daarvoor?


Zenial


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 20-04-2004 18:53 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

Stretchen is imo niet nodig als je gewoon regelmatig fietst en hardloopt (of zwemt) daarmee houd je ook de rek wel in je spieren zeg maar.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 20-04-2004 18:58 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

@ Zenial en Rasputin: Een andere activiteit zoals zwemmen en fietsen (mits lang genoeg) doen helpt zeker om lenig te blijven maar je moet blijven letten WELKE spiergroepen je allemaal gebruikt (i.v.m. spiergroepen overslaan).
Strekken is uber-simpel.
Men neme de spier die wordt beoefend en strekt die minimaal 15 sec. statisch (= strek en vasthouden, dus niet schudden of "jerken") in tegengestelde richting van de samentrekking net hard genoeg dat je een heel licht branderig gevoel begint te voelen. Klaar.


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 20-04-2004 19:01]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-04-2004 20:11 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 april 2004 17:41 schreef MBMarduk het volgende:
...
Verder is er 1 ding waar ik nogsteeds niemand iets over hoor zeggen: spieren strekken.
...


Ik strekte vroeger altijd; het is me nu met klem afgeraden als je groter wilt worden; je wilt je spieren niet langer maken met krachttraining want je maakt ze dan juist korter en dikker; ik heb trouwens ook nergens last van zonder strekken.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 20-04-2004 21:06 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 20 april 2004 20:11 schreef Mutilator het volgende:
Ik strekte vroeger altijd; het is me nu met klem afgeraden als je groter wilt worden; je wilt je spieren niet langer maken met krachttraining want je maakt ze dan juist korter en dikker; ik heb trouwens ook nergens last van zonder strekken.


Ik wilde al zeggen. Als je wilt groeien dan wel sterker wilt worden moet je dus NIET strekken. Dat wil zeggen, niet als je aan het trainen bent. je kan bijvoorbeeld wel yoga gaan doen op een andere tijd ofzo.
Als je wel gaat strekken dan doe je al je harde voor een groot gedeelte weer ongedaan.
Beetje jammer van het werk dus.

ga je voor de cardio ga dan WEL strekken en rekken anders sloop je jezelf

*gister uurtje cardio en evil buikgedoe gedaan .. *


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-04-2004 21:08 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

vooral mijn armspieren gaan heel snel, probeer nu 2 tot 3 keer in de week te fitnessen en daarnaast nog een beetje aerobic/ballet/yoga enzo.

p.s. altijd een uur cardio en soms een half uurtje tot een uur oefeningetjes

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 20-04-2004 21:09]


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 20-04-2004 21:09 by anonymous Profiel van anonymous

Ik ga 1 a 2 keer in de week hardlopen en 2 keer per week yoga/aerobic


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 20-04-2004 21:10 by anonymous Profiel van anonymous

fitness vind ik dodelijk saai...


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 20-04-2004 21:19 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

[Bullshit]

Het is geen trade-off.

quote:

I train at home, but whenever I do happen to go to the gym, I never see any guys stretch. They stretch sometimes before they play basketball, or run, but I never see any of them stretch before they enter the weight room. And it's not like they do it between sets, they seem to just throw the whole stretching thing right out the window. Now, maybe this is just a coincidence, like there's something in the water or something here in Toledo, but if this is common all over, then a lot of guys are really missing out. I really hope it's not a macho thing, like stretching is for women. If these guys think that flexibility is for girls, then I feel very sorry for them. Look at some pictures of Tom Platz, for example,



he had enormous- wait, more like inhuman- legs, and he could do the splits no problem, or touch his head to his knees. Stretching increases your flexibility, which can lead to more muscle recruitment through better form and greater range of motion, and at the same time it greatly reduces the risk of injury. Stretching also prevents soreness and promotes faster recovery between workouts, which you can take advantage of for more growth.

When is it best to stretch? Because warm muscles stretch better than cold muscles, the best time to stretch is after a brief warm-up session. Try doing jumping jacks for a few minutes, then start to jog in place for a few minutes. It takes a total of about 5 minutes, and prevents injury like you wouldn't believe. Now you can begin to stretch. Don't bounce or throw yourself into position, just ease into it, and hold it just at the point before you feel a kind of pain. It's a good idea to stretch the muscles you are working between sets, along with the flexing I mentioned earlier. Do this enough and it will become second nature. Finally, after your workout is over, stretch the muscles that were involved. This is my favorite part, I mean this feels good, especially on the quads after bombing them with squats.


Dus:
Dat strekken je niet groot laat worden is een mythe (zoals zo veel dingen rondom sporten mythe's zijn).

[edit2]
Ik herinner mij nu ineens ook dat ik als jochie van ongeveer 10 jaar ofzo ook eenzelfde artikel had gelezen in een bodybuilding tijdschrift.
Een gast daarin had kuitspieren bijna net zo groot als z'n super-size bovenbenen. Daarin gaf hij al zijn super stretch technieken prijs en vertelde hij dat hij zoveel massa nooit had kunnen opbouwen zonder zoveel te strekken.


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 20-04-2004 21:40]


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-04-2004 22:35 by M. Profiel van M.

Fuuuukkk wat is dat spinnen zwaar zeg... als je een keer ongelofelijk kapot wil gaan kan ik je zeker aanraden om het eens te doen. Moet je wel voluit gaan en geen mietje zijn en na een kwartiertje stoppen met de oefeningen .

Fuck .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-04-2004 22:52 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Spinning...is dat dat toestel waarmee je je romp heen en weer draait? Crisis wat een oefening vond ik dat; t schijnt goed te zijn tgen je love handles, maar een aangepast eetpatroon bevalt me beter...

@MBMarduk; die foto is niet normaal meer; die gast lijkt wel uit elkaar te gaan spatten; misschien dat ik idd voor het trainen, na de warming up wel ff ga stretchen...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-04-2004 22:55 by M. Profiel van M.

quote:
Op 20 april 2004 22:52 schreef Mutilator het volgende:
Spinning...is dat dat toestel waarmee je je romp heen en weer draait? Crisis wat een oefening vond ik dat; t schijnt goed te zijn tgen je love handles, maar een aangepast eetpatroon bevalt me beter...

Hmmm, dat van die romp heen en weer draaien weet ik niet... spinning is fietsen op een soortement hometrainer maar dan één waarbij dat wiel blijft doordraaien, en met zelf regelbare weerstand... en dan roept een blije homeau van een instructeur allemaal dingen en moet je beurtelings gaan staan en weer zitten enzo terwijl je de weerstand verandert, en dat een uur achter elkaar. Da's echt wel dik knallen, pfoei....


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-04-2004 22:55 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 20 april 2004 22:52 schreef Mutilator het volgende:
Spinning...is dat dat toestel waarmee je je romp heen en weer draait? Crisis wat een oefening vond ik dat; t schijnt goed te zijn tgen je love handles, maar een aangepast eetpatroon bevalt me beter...

@MBMarduk; die foto is niet normaal meer; die gast lijkt wel uit elkaar te gaan spatten; misschien dat ik idd voor het trainen, na de warming up wel ff ga stretchen...

spinning is fietsen op muziek, steeds tempo wisselen enzo. wordt voornamelijk door vrouwen gedaan


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 20-04-2004 22:58 by Borgia Profiel van Borgia

quote:
Op 20 april 2004 22:55 schreef ghoulliette het volgende:
spinning is fietsen op muziek, steeds tempo wisselen enzo. wordt voornamelijk door vrouwen gedaan


Ga dagelijks minstens 46 kilometer fietsen en je bent zo in vorm


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-04-2004 22:58 by M. Profiel van M.

quote:
Op 20 april 2004 22:55 schreef ghoulliette het volgende:
spinning is fietsen op muziek, steeds tempo wisselen enzo. wordt voornamelijk door vrouwen gedaan

Hehe, klopt ja... des te meer reden om het te gaan doen natuurlijk, ga je ook nog eens harder van fietsen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-04-2004 23:01 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 april 2004 22:55 schreef M. het volgende:
Hmmm, dat van die romp heen en weer draaien weet ik niet... spinning is fietsen op een soortement hometrainer maar dan één waarbij dat wiel blijft doordraaien, en met zelf regelbare weerstand... en dan roept een blije homeau van een instructeur allemaal dingen en moet je beurtelings gaan staan en weer zitten enzo terwijl je de weerstand verandert, en dat een uur achter elkaar. Da's echt wel dik knallen, pfoei....


Ach natuurlijk ; ooit eens een keer gedaan met sport op school; is gewoon los gaan op een hometrainer maar dan met een verhaaltje erbij (heuveltje op -zet standje 'zwaar'-/ heuveltje af -'trappetje terug'-) etc. etc.

Behoorlijk vermoeiend kan je dat maken idd maar ga je verder in zo'n sfeer dan gewoon op een cardiobike in de gym?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 20-04-2004 23:02 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

[quote]Op 20 april 2004 22:52 schreef Mutilator het volgende:
Spinning...is dat dat toestel waarmee je je romp heen en weer draait? Crisis wat een oefening vond ik dat; t schijnt goed te zijn tgen je love handles, maar een aangepast eetpatroon bevalt me beter..[quote]

Nee, die jij bedoelt is een variant op taille oefening met een stok in je nek en dan links rechts draaien..(doen erg veel fout, staan ze zo te zwaaien dat ze meer hun enkels dan hun taille trainen)
Zelfde oefening kan je ook staand op een draaischijf doen en dan houd je bovenlichaam stil en twist links rechts met je onderlichaam



Een kleine snol zit zo vol.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-04-2004 23:05 by M. Profiel van M.

quote:
Op 20 april 2004 23:01 schreef Mutilator het volgende:
Behoorlijk vermoeiend kan je dat maken idd maar ga je verder in zo'n sfeer dan gewoon op een cardiobike in de gym?

Ik wel iig, maar da's voor iedereen anders.


Het is wel veel opgefokter, en zo'n fiets werkt anders dan zo'n cardioapparaat in de fitnesszaal vanwege het doordraaiende wiel. Je kunt op een spinfiets niet stoppen met trappen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 20-04-2004 23:14 by bazzio Profiel van bazzio

Badkamer verbouwen, geldt dat ook als krachttraining?


Bazzio Attacks!!!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-04-2004 23:17 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 20 april 2004 22:58 schreef Borgia II het volgende:
Ga dagelijks minstens 46 kilometer fietsen en je bent zo in vorm


en daar heb ik tijd voor


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 20-04-2004 23:20 by bazzio Profiel van bazzio

quote:
Op 20 april 2004 23:17 schreef ghoulliette het volgende:
en daar heb ik tijd voor


Zoals een chinese oude man ooit zei: als men echt wil, dan komt el tijd veel.


Bazzio Attacks!!!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen