|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Atkins dieet met krachtraining Een kleine snol zit zo vol. |
|
M.i. is cardio vooral aan te raden als iemand duidelijk wat vet te verliezen heeft (of dat vindt). Verder is er 1 ding waar ik nogsteeds niemand iets over hoor zeggen: spieren strekken. Het is toch volkomen belachelijk dat iemand zoveel moeite in z'n lichaam stopt voor spiergroei en dan vervolgens diezelfde spieren volkomen geatrofieerd groot laat worden door ze niet te strekken. Loopt die rond als een onbeweeglijk propje |
|
quote: Ik rek en strek ook wel aangezien ik van mezelf nogal een stijve hark ben.. En met strekken kan ik dat weer inperken. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Wanneer en hoeveel stretch jij dan? Wat voor oefeningen gebruik je daarvoor? Zenial |
|
Stretchen is imo niet nodig als je gewoon regelmatig fietst en hardloopt (of zwemt) daarmee houd je ook de rek wel in je spieren zeg maar. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
@ Zenial en Rasputin: Een andere activiteit zoals zwemmen en fietsen (mits lang genoeg) doen helpt zeker om lenig te blijven maar je moet blijven letten WELKE spiergroepen je allemaal gebruikt (i.v.m. spiergroepen overslaan). Strekken is uber-simpel. Men neme de spier die wordt beoefend en strekt die minimaal 15 sec. statisch (= strek en vasthouden, dus niet schudden of "jerken") in tegengestelde richting van de samentrekking net hard genoeg dat je een heel licht branderig gevoel begint te voelen. Klaar. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 20-04-2004 19:01] |
|
quote: Ik strekte vroeger altijd; het is me nu met klem afgeraden als je groter wilt worden; je wilt je spieren niet langer maken met krachttraining want je maakt ze dan juist korter en dikker; ik heb trouwens ook nergens last van zonder strekken. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik wilde al zeggen. Als je wilt groeien dan wel sterker wilt worden moet je dus NIET strekken. Dat wil zeggen, niet als je aan het trainen bent. je kan bijvoorbeeld wel yoga gaan doen op een andere tijd ofzo. Als je wel gaat strekken dan doe je al je harde voor een groot gedeelte weer ongedaan. Beetje jammer van het werk dus. ga je voor de cardio ga dan WEL strekken en rekken anders sloop je jezelf *gister uurtje cardio en evil buikgedoe gedaan .. * Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
vooral mijn armspieren gaan heel snel, probeer nu 2 tot 3 keer in de week te fitnessen en daarnaast nog een beetje aerobic/ballet/yoga enzo. p.s. altijd een uur cardio en soms een half uurtje tot een uur oefeningetjes [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 20-04-2004 21:09] |
|
Ik ga 1 a 2 keer in de week hardlopen en 2 keer per week yoga/aerobic "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
fitness vind ik dodelijk saai... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
[Bullshit] Het is geen trade-off. quote: Dus: Dat strekken je niet groot laat worden is een mythe (zoals zo veel dingen rondom sporten mythe's zijn). [edit2] Ik herinner mij nu ineens ook dat ik als jochie van ongeveer 10 jaar ofzo ook eenzelfde artikel had gelezen in een bodybuilding tijdschrift. Een gast daarin had kuitspieren bijna net zo groot als z'n super-size bovenbenen. Daarin gaf hij al zijn super stretch technieken prijs en vertelde hij dat hij zoveel massa nooit had kunnen opbouwen zonder zoveel te strekken. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 20-04-2004 21:40] |
|
Fuuuukkk wat is dat spinnen zwaar zeg... als je een keer ongelofelijk kapot wil gaan kan ik je zeker aanraden om het eens te doen. Moet je wel voluit gaan en geen mietje zijn en na een kwartiertje stoppen met de oefeningen . Fuck . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Spinning...is dat dat toestel waarmee je je romp heen en weer draait? Crisis wat een oefening vond ik dat; t schijnt goed te zijn tgen je love handles, maar een aangepast eetpatroon bevalt me beter... @MBMarduk; die foto is niet normaal meer; die gast lijkt wel uit elkaar te gaan spatten; misschien dat ik idd voor het trainen, na de warming up wel ff ga stretchen... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hmmm, dat van die romp heen en weer draaien weet ik niet... spinning is fietsen op een soortement hometrainer maar dan één waarbij dat wiel blijft doordraaien, en met zelf regelbare weerstand... en dan roept een blije homeau van een instructeur allemaal dingen en moet je beurtelings gaan staan en weer zitten enzo terwijl je de weerstand verandert, en dat een uur achter elkaar. Da's echt wel dik knallen, pfoei.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: spinning is fietsen op muziek, steeds tempo wisselen enzo. wordt voornamelijk door vrouwen gedaan |
|
quote: Ga dagelijks minstens 46 kilometer fietsen en je bent zo in vorm Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Hehe, klopt ja... des te meer reden om het te gaan doen natuurlijk, ga je ook nog eens harder van fietsen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ach natuurlijk ; ooit eens een keer gedaan met sport op school; is gewoon los gaan op een hometrainer maar dan met een verhaaltje erbij (heuveltje op -zet standje 'zwaar'-/ heuveltje af -'trappetje terug'-) etc. etc. Behoorlijk vermoeiend kan je dat maken idd maar ga je verder in zo'n sfeer dan gewoon op een cardiobike in de gym? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
[quote]Op 20 april 2004 22:52 schreef Mutilator het volgende: Spinning...is dat dat toestel waarmee je je romp heen en weer draait? Crisis wat een oefening vond ik dat; t schijnt goed te zijn tgen je love handles, maar een aangepast eetpatroon bevalt me beter..[quote] Nee, die jij bedoelt is een variant op taille oefening met een stok in je nek en dan links rechts draaien..(doen erg veel fout, staan ze zo te zwaaien dat ze meer hun enkels dan hun taille trainen) Zelfde oefening kan je ook staand op een draaischijf doen en dan houd je bovenlichaam stil en twist links rechts met je onderlichaam Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Ik wel iig, maar da's voor iedereen anders. Het is wel veel opgefokter, en zo'n fiets werkt anders dan zo'n cardioapparaat in de fitnesszaal vanwege het doordraaiende wiel. Je kunt op een spinfiets niet stoppen met trappen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Badkamer verbouwen, geldt dat ook als krachttraining? Bazzio Attacks!!! |
|
quote: en daar heb ik tijd voor |
|
quote: Zoals een chinese oude man ooit zei: als men echt wil, dan komt el tijd veel. Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |