|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dagelijks drinken!? Damn, dat was mij periode van m'n 17e t/m m'n 19e Total alcoholocaust en nagenoeg 1 grote blur |
|
quote: tja, dagelijks is niet goed. Ik drink in het weekend en een biertje doet me dan wel goed. Het is lekker, daar gaat het om "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
mja ik train dus ook elke dag een half uurtje ofzo... En dan denk ik echt van IK GA GEEN ALCOHOL MEE DRINKEN,Of in ieder geval minder dan nu! Maar dat lukt dus niet..... Want als je toch weer in die kroeg staat is het verlangen naar dat biertje erg groot Heb ik blijkbaar dus nog niet genoeg over om een goed lichaam te krijgen "Sehnsucht" |
|
quote: Ehm, op die manier train je geen zichtbare spieren nee, maar als je het gewicht langzaam opvoert en steeds meer herhalingen doet dan krijg je wel degelijk meer spieren. Je training hangt af van wat je ermee wilt bereiken lijkt mij. |
|
quote: Jep des te meer herhalingen des te meer conditie en kracht zwaar langzaam en weinig herhalingen is wel erg goed om op te pompen,Bodybuilding dus "Sehnsucht" |
|
quote: Jamaar. Ik ben een meisje hoor. Je gaat me ou toch niet zeggen dat bodybuilding mooi is bij een vrouw. |
|
quote: Ja kweet dat je een meisje bent.... Uhm tot in zekere mate is dat echt wel mooi hoor das bij mannen ook zo! te gespiert is niet mooi maar er goed getraint uitzien wel "Sehnsucht" |
|
Vrouwen en spieren = Soms staan er wel eens vrouwen bij het gewichten gedeelte... sorry hoor, maar wat doen ze daar toch? Vetverbranden is toch echt door cardio en buikspieren trainen (platte buik vind ik in ieder geval veel mooier though ) is ook aan de andere kant... Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
quote: Enige armspieren kan geen kwaad. Ik deo verder heel weinig aan sport en heb dus gewoon niet veel spieren. Bovendien doe ik het vanwege medische redenen en niet vanwege enige behoefte aan armen met vette spieren. |
|
quote: Doe mij maar een lichtgespierde vrouw "Sehnsucht" |
|
Vrouwen + zichtbare spieren = niet vrouwelijk. (Da's mijn opinie, dus niet zeiken, ik ga geen discussie hierover voeren) Ze krijgen veel te vroeg (en veel) rimpels (gezicht! Yuk.) en al het "zachte" van een lekker, warm, geurig vrouwenlichaam is er ...tja... niet meer. NP: Grave - Deformed [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 07-03-2004 20:18] |
|
quote: MJa zeikerd + Zaadje in 1 "Sehnsucht" |
|
quote: (nee dit meen ik niet serieus) Zenial |
|
Mwoehahahaha Dit meen ik dus echt wel!! "Sehnsucht" |
|
Waag eens een dansje! |
|
My thoughts exactly Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
* Tak kruipt geschrokken weg onder de tafel * http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
zulke vrouwen zie ik niet in een fitnesscentrum , zijn meestal sportieve vrouwen met een strak en stevig lichaam |
|
quote: Vrouwen? Dat noem ik geen vrouw meer.. dood |
|
Toch blijf ik het mooi vinden.... "Sehnsucht" |
|
[quote]Op 7 maart 2004 15:33 schreef Aart het volgende: Niet als ik borst de vorige dag al gedaan heb. Overigens nog 2 dingen: - Mensen die anderen uitlachen omdat ze maar 4-6 herhalingen kunnen doen en er zelf 30 doen van laag gewicht zijn ongelooflijk dom bezig: zo train je natuurlijk geen drol (of je moet aan het aftrainen zijn). (nog even op een oudere reactie al ) quote] Dit is natuurlijk evenveel gelul, tuurlijk train je wel, alleen je bouwt minder massa. Probeer maar eens 30 herhalingen te doen met 2/3e van je normale trainingsgewicht, dan piep je wel anders. Trouwens aart je trainingsschema zag er wel indrukwekkend uit, heb je toevallig ook voortgangsfoto's en hoe lang ben je al zo bezig? And my marlboro light |
|
Gebruiken jullie allemaal trainingschema's? Jammergenoeg kan ik zelf maar 3 dagen per week trainen. Dus is mijn schema daarop aangepast, maar ik ga meer proberen. F*ck hippies |
|
quote: Als je hierbij op mijn post in dit topic doelt dan nog 2 dingen : - Ik doelde hierbij op een persoon die duidelijk ongezond bezig was, neem dat maar van mij aan. Of wou je soms zeggen dat het goed is met te veel gewicht te trainen waardoor je de oefening een keer of 4 op een slechte manier doet - Nergens staat dat ik 30 herhalingen doe met laag gewicht. Ik doe meestal tussen de 6 en de 10 herhalingen met heeeeeeel enorm veel gewicht . |
|
Achteraf weet ik niet eens meer of ik dit wel hier gezien heb eigenlijk , maar goed, jou bedoelde ik dus niet, aangezien 6-10 herhalingen awesome is . En jongens toch... bij veel herhalingen ben je aan het DROOG trainen... dat is je contributie toch niet waard? Meestal maak ik een serie 10-8-6-6 waarbij 10 een gewicht is dat zonder moeite gaat, 8 wat hoger, 6 je top zeg maar, en dat nog een keer. Dit schema heeft nu zijn eerste week doorstaan en gaat morgen zijn tweede week in. Overigens moet je je schema's nooit langer dan 4-6 weken gebruiken, maar voldoende variatie brengen (en dat is er echt genoeg). TIP: voor de mensen die thuis wat willen bereiken, zijn de volgende oefeningen zeker aan te raden: chin ups, push ups en dippen tussen bankjes. Ze zijn behoorlijk zwaar in het begin, maar ze zijn erg goed (je traint rug met chin ups, borst met push ups en triceps met dippen). [Dit bericht is gewijzigd door Aart op 08-03-2004 0:02] Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |