|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat doen de mensen hier er schijnbaar nog bij.. Ik vind het nogal gay eigenlijk... Zeker die zeikverhalen van Dwaallicht over het zelfvertrouwen uitstralen door te fitnessen.. Als je zo je zelfvertrouwen omhoog moet hijsen zit je wel erg diep in de put Het enige wat je met spieren bereikt is dat je een paar domme wijven om je heen krijgt die puur en alleen op spieren geilen en dat je tijd kan verneuken aan het geruk op je eigen spiegelbeeld, met de droom in je hoofd een hele harem om je heen te hebben... Om over conditie maar niet te spreken, conditie krijg je alleen van veel rennen/fietsen en het enige wat je ermee kan is de volgende keer nog meer rennen/fietsen.. het is een vicieuze cirkel, op een gegeven moment kan je je hele leven lang rennen/fietsen, dan heb je het bereikt hoor Als je enigszins normaal eet en leeft ben je al gezond genoeg... Het grappigste van dit topic is nog wel dat er mensen zijn die zitten te zeiken over de macho types in een fitnesszaal... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
offtopic slowchat [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 06-03-2004 13:41] Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
offtopic slowchat [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 06-03-2004 13:41] "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
offtopic slowchat [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 06-03-2004 13:41] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Yeah..zeg zullen we den persoonlijke zaken over msn bespreken?..Voeg me ff toe CemetaryGates21@hotmail.com Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
offtopic slowchat [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 06-03-2004 13:43] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
offtopic slowchat [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 06-03-2004 13:43] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
offtopic slowchat [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 06-03-2004 13:44] Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
offtopic slowchat [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 06-03-2004 13:44] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
offtopic slowchat [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 06-03-2004 13:44] Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
offtopic slowchat [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 06-03-2004 13:44] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Dus als je aan fitness doet ben je meteen een macho? Zenial |
|
quote: Je hebt er weer helemaal niets van begrepen. Dan sport je toch lekker niet . Is het meteen een stuk gezelliger in de sportzaal. |
|
Wat is nou eigenlijk het nut van die handschoenen die sommige mensen gebruiken? Gewoon tegen het eelt zeker? F*ck hippies |
|
quote: Idd, voornamelijk tegen eeltbulten op je handen, maar het schijnt ook extra houvast te geven. (ik gebruik ze iig niet, wellicht als ik zwaarder zit met bankdrukken dat het uitmaakt) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Die handschoentjes zijn er voornamelijk voor girlie men; echte bikkels trainen gewoon door ondanks alle blaren en eelt op de handen. And my marlboro light |
|
quote: Het eelt en de grip. Handschoenen kunnen tenslotte niet zweten en als je een zwaar gewicht beethebt ben je niet blij als dat uit je handen klettert doordat je handen zweterig zijn. |
|
Dan ga ik ze misschien aanschaffen. Omdat ik soms last krijg van me handen tijdens een training. F*ck hippies |
|
quote: Op welke manier krijg je dan last van je handen? |
|
quote: Jups. Handschoenen worden eigenlijk door twee soorten mensen gebruikt. Degenen die echt serieus aan het trainen zijn met erg zware gewichten, en de posertjes die zichzelf er stoer uit vinden zien zo Zenial |
|
Of ze echt nodig zijn weet ik niet. Maar als ze echt nodig zijn, zal het punt waarop dat het geval is toch wel zijn als je echt zwaar traint. Ik bank nl. 70 en geen vuiltje aan de lucht nog. And my marlboro light |
|
quote: handschoenen hoef je niet te gebruiken,Je krijgt geen scheurtjes of dergelijke in je handen,Je kweekt wel eelt als je ze niet gebruikt..Maar dat eelt valt wel mee! Als je bijv. ook gitaar of piano speelt is het wel handig om handschoenen te gebruiken want dan behoud je het gevoel iets beter Powerlifters gebruiken ook handschoenen omdat hun grip dan optimaal is,Bodybuilders gebruiken meestal geen handschoenen omdat hun handen er op deze manier iets ruwer uit gaan zien en dat past bij het stevige lichaam Schwarzenegger heeft nooit handschoenen gebruikt btw [Dit bericht is gewijzigd door Rammsteiner op 06-03-2004 17:22] "Sehnsucht" |
|
quote:Beetje zeer gevoel op de eelt plekjes op me handen. F*ck hippies |
|
quote: Fuckin' aansteller. Heb je dan liever van die gave vrouwenhandjes? Je moet soowieso pijn lijden voor spieren, dus die pijn in je handjes kan er dan toch nog wel bij? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |