IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Krachttraining / Bodybuilding Vorige pagina | Volgende pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 20-04-2004 23:21 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

quote:
Op 20 april 2004 23:05 schreef M. het volgende:
Ik wel iig, maar da's voor iedereen anders.


Het is wel veel opgefokter, en zo'n fiets werkt anders dan zo'n cardioapparaat in de fitnesszaal vanwege het doordraaiende wiel. Je kunt op een spinfiets niet stoppen met trappen.

Ik snap het niet; als "de wiel" blijft doordraaien, wat moet de persoon er bovenop dan doen? Tegenhouden?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-04-2004 23:21 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 20 april 2004 23:20 schreef bazzio het volgende:
Zoals een chinese oude man ooit zei: als men echt wil, dan komt el tijd veel.

klinkt meer als een mexicaanse oude man


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-04-2004 23:23 by M. Profiel van M.

quote:
Op 20 april 2004 23:21 schreef MBMarduk het volgende:
Ik snap het niet; als "de wiel" blijft doordraaien, wat moet de persoon er bovenop dan doen? Tegenhouden?


Vergelijk het met een gewone fiets, eentje zonder achteruittrapfunctie en ook zonder terugtraprem.

Of ga gewoon een keer spinnen, dan merk je het vanzelf .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 20-04-2004 23:37 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 20 april 2004 21:19 schreef MBMarduk het volgende:
Dat strekken je niet groot laat worden is een mythe (zoals zo veel dingen rondom sporten
mythe's zijn).

Whoa! Die foto!
Nu weet ik weer waarom ik mijn beenspieren niet train, gatver wat vind ik gespierde benen lelijk...

Maar ik stretch dus ook de spier die ik train tussen de setjes door, volgens jouw verhaal dus wel een goed idee. Ik meen ook eens gelezen te hebben dat als je goed stretched tijdens het trainen dat je dan minder snel grote spieren krijgt maar dat ze uiteindelijk wel groter kunnen worden. Weet niet meer waar helaas, misschien klopt er wel niks van.

En dat spinnen, godver wat is dat irritant zeg! Ik heb het zelf nooit gedaan, maar naast onze fitnesszaal is een zaal waar ze dat doen, en daar zit een miep altijd hard opdrachten te roepen naar de mensen die daar bezig zijn. Kan ze niet gewoon dr mond houden tijdens het spinnen?


Zenial


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 20-04-2004 23:38 by Argus Profiel van Argus

[qoute]
Dus:
Dat strekken je niet groot laat worden is een mythe (zoals zo veel dingen rondom sporten mythe's zijn).
[/qoute]

Nopes> je leest het niet goed. Er staat, zoals ik al zei eerder, dat strekken goed is na een gewone warming-up etc.
Dat is iets anders dan NA met je al je kracht je borstspieren trainen diezelfde spieren stretchen.
Het is geen mythe. Er zijn alleen aardig wat mensen die de boel flink door elkaar husselen

quote:

prijs en vertelde hij dat hij zoveel massa nooit had kunnen opbouwen zonder zoveel te strekken.



Massa is ook weer iets anders dan kracht.
De groot die ik bedoelde is kracht groot btw.
Massa groot is gewoon smerig :D


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 21-04-2004 11:48 by kleine Micha Banaan Profiel van kleine Micha Banaan

quote:
Op 19 april 2004 23:59 schreef MBMarduk het volgende:
Ja maar WAT eet je dan?



haha veeeel pinkdakaas, cashewnoten en boterhammen met dikke plakken kaas (soms zonder boterham)...


And my marlboro light


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 21-04-2004 12:04 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

vet, vet en vet dus


Zenial


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 21-04-2004 12:41 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Diegene die denkt dat je van stretchen niet breed wordt heeft waarschijnlijk ook een 3 voor biologie..

Het groeien van spieren bij krachttraining heeft te maken dat als je veel een vaak kracht zet, er kleine scheurtjes in je spiervezels ontstaan.. Hierdoor wordt je lichaam geprikkeld om meer spiervezels aan te maken en de spieren te versterken cq verdikken.. Als je stretched stimuleer je de doorbloeding naar die spieren en als je de pomp in de spieren hebt dan is stretchen alleen maar beter.. De pomp zakt wat af, maar verspreid zich door de gehele spier die daardoor beter doorbloed en daardoor sneller geneest.. In het begin stretchte ik nooit en had soms verschrikkelijke spierpijn en was zo stijf dat ik mijn knieen niet eens kon aanraken met gestrekte benen.. Een jaar op karate heeft mij het nut van stretchen geleerd..

Kortom stretchen is goed en stimuleert de genezing & groei van de spier...


Een kleine snol zit zo vol.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 21-04-2004 12:42 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 21 april 2004 12:04 schreef Zenial het volgende:
vet, vet en vet dus


Zolang je geen koolhydraten erbij inneemt is vet eten geen probleem bij krachtraining.. Zolang er ook maar eiwitten inzitten.


Een kleine snol zit zo vol.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 21-04-2004 12:52 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 21 april 2004 12:41 schreef SkinPeeleR het volgende:
Kortom stretchen is goed en stimuleert de genezing & groei van de spier...

En wanneer is het het best om te stretchen? Voor, tijdens of na de oefeningen? Of op andere dagen dan het trainen?


Zenial


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-04-2004 12:53 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 21 april 2004 12:52 schreef Zenial het volgende:
En wanneer is het het best om te stretchen? Voor, tijdens of na de oefeningen? Of op andere dagen dan het trainen?
Ik doe tijdens om de spier een beetje op te rekken.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 21-04-2004 13:01 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

Disclaimer: ik ben geen dietist/bioloog...desalniettemin lijkt dit me een leuke discussie

In theorie zou dat idd opgaan, nl. "geen koolhydraten erbij innemen" maar dat gebeurt alleen als je olie opdrinkt of pakken boter of margarine heel opeet.
In zo'n beetje alle vettige voedsels ziet wel iets van vezels en koolhydraten.
Toch klopt wel wat Skinpeeler zegt in deze zin: snoep bijvoorbeeld heeft vaak veel vet EN veel koolhydraten (vnl. suiker) dus je lichaam slaat alle vet gelijk op omdat je toch al dat suiker nog hebt om te gebruiken)
Die vetten in kwestie kunnen afkomstig zijn uit bijv. chocola/noten maar ook uit een ervoor of erna gegeten maaltijd.

Overigens is een gebalanceerde inname van koolhydraten nodig voor kant-en-klare energiereserves. Het niet gebruiken ervan leidt tot opslaan ervan in de vorm van vet (bijv. weinig actief levensstijl).

Vetten zijn langzame verbranders die -zover ik weet- pas meer worden gebruikt als de koolhydratenreserve's beginnen op te raken (??of niet meer voldoende energie per tijdseenheid leveren voor de prestaties??) bijvoorbeeld bij langdurige inspanning.

Aan het begin van korte, intensieve inspanningen presteer je het best met koolhydraten. Op lange termijn beter met vetten. Eiwitten verbrand je als je uitgehongerd bent.


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 21-04-2004 13:06]


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 21-04-2004 17:18 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 20 april 2004 23:37 schreef Zenial het volgende:
Whoa! Die foto!
Nu weet ik weer waarom ik mijn beenspieren niet train, gatver wat vind ik gespierde benen lelijk...



Da's natuurlijk bullshit he.
Als je je benen traint zul je echt nooit en te nimmer zoiets weten te krijgen. Die kerel is duidelijk een grootgebruiker, en zit vol juice.

Natuurlijk zeg ik niet dat je je benen móet trainen, maar het is wel aan te raden. Een lichaam groeit nl. het beste in verhouding, dwz als je je benen traint, zal je bovenlichaam makkelijker meegroeien.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 21-04-2004 17:19 by aerodis Profiel van aerodis

vanaf volgende week eindelijk weer de sportschool in :build:


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-04-2004 17:20 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Net weer eens geweest; Schiet alleen niet op dat breed/groot worden


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 21-04-2004 17:22 by aerodis Profiel van aerodis

hehe


blowen_b
tralalalala
Usericon van blowen_b
Posted 21-04-2004 23:30 by blowen_b Profiel van blowen_b

he lachuh een sport-thread... hmm als ik naar die tellsell reclame's kijk zie ik altijd van die buikspier- en tegenwoordig ook van die opdruk machins die vooral helpen voor het ondersteunen van je rug en het trainen comfortabeler maakt... heeft iemand hierzo ervaring met dit soort apparaten? natuurlijk geloof ik niet dat je in 1 week super buikspieren heb.. maar er moet wel een punt van waarheid achterzitten.. toch? de apparaten hebben vaak awards gewonnen en ik denk niet dat ze zomaar op t.v. hierover bullshit kunnen lullen... en zijn vaak veel goedkoper dan die apparaten in sportwinkels.. dus, iemand?


trilililili


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 21-04-2004 23:38 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

Trust me: pure geldklopperij, 0,0 resultaten.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-04-2004 23:47 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Ik denk dat ik tussen de warming up en het trainen zelf idd maar ff een stretch moment inlas.

Wat betreft Telsell; die Ab trimmer is een goed apparaat (buikspierding dat je nek ondersteunt).

Heb voor de fun ook zo'n elektrodending gekocht voor een prik; in combinatie met sex is zo'n ding nog leuk (geen geleidingsgel gebruiken!), maar het traint geen fuck.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-04-2004 23:47]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 22-04-2004 0:01 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

Jij werkt zeker voor tell-sell ofnie?? Geef eerlijk toe!!!!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 22-04-2004 0:03 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 21 april 2004 23:47 schreef Mutilator het volgende:
Heb voor de fun ook zo'n elektrodending gekocht voor een prik; in combinatie met sex is zo'n ding nog leuk (geen geleidingsgel gebruiken!), maar het traint geen fuck.

Hahahahaha sjezus hoe kom je dr op


Zenial


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-04-2004 2:08 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 22 april 2004 0:03 schreef Zenial het volgende:
Hahahahaha sjezus hoe kom je dr op


Jij houdt niet zo van elektriek he?

"Ga dan maar lekker een klankgat neuken mien jong"


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 22-04-2004 10:36 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 21 april 2004 23:30 schreef blowen_b het volgende:
he lachuh een sport-thread... hmm als ik naar die tellsell reclame's kijk zie ik altijd van die buikspier- en tegenwoordig ook van die opdruk machins die vooral helpen voor het ondersteunen van je rug en het trainen comfortabeler maakt... heeft iemand hierzo ervaring met dit soort apparaten? natuurlijk geloof ik niet dat je in 1 week super buikspieren heb.. maar er moet wel een punt van waarheid achterzitten.. toch? de apparaten hebben vaak awards gewonnen en ik denk niet dat ze zomaar op t.v. hierover bullshit kunnen lullen... en zijn vaak veel goedkoper dan die apparaten in sportwinkels.. dus, iemand?



Een deel van die apparaten werkt wel maar het grootste probleem is de koper..
Een lidmaatschap prikkelt je om langs te komen.. Thuis trainen vergt veel meer disipline.. Tis al gauw, kan morgen wel weer..

Kijk maar in van die huis aan huis blaadjes zoals "Handje contantje" oid.. ongeveer 2-4 week nadat zo'n nieuwe buikebeugeltje is geintroduceerd zie je de eersten alweer 2e hands te koop..


Een kleine snol zit zo vol.


blowen_b
tralalalala
Usericon van blowen_b
Posted 22-04-2004 12:44 by blowen_b Profiel van blowen_b

@MBMarduk: heb jij ze dan ooit gebruikt?

tja als het werkt, leuk.. wat ik enkel niet snap, deze apparaten zijn stukken goedkoper vergeleken met de meer "orriginele" trainingsapparaten. Van horen zeggen kosten die apparaten al zo gauw boven de 500 euro.. en deze apparaten zo iets in de range van 100-200 euro (excl. verzendkosten en telefoonkosten en weet ik veel wat voor kosten ). Maar waarom die je deze dingen dan nooit in fitnesszalen.. althans ik heb ze nog nooit gezien


trilililili


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 22-04-2004 13:25 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

quote:
Op 22 april 2004 12:44 schreef blowen_b het volgende:
@MBMarduk: heb jij ze dan ooit gebruikt?


In m'n tienerjaren wel.
M'n ouders kochten soms van die zooi. Ab Isolator, Ab Crunch, treadmill (bleek later troep te zijn), stationaire fiets (binnen no-time doorgeroest).

Alleen m'n pa's gewichten uit de jaren 60 doen het nu nog!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen