|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ben sinds 2 weken ook weer begonnen met trainen (bankdrukken ed.) al weer goed spierpijn dus Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Bind een 10kg gewicht aan je afstandsbediening en je komt in de buurt Zenial |
|
quote: Zou kunnen ja @ Zenial Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Thnx maar dat zal niet gebeuren. Het is primair om mn benen te trainen omdat ik slechte knieeen heb. En mn rug omdat daar mn rsi-klachten vandaan komen. En natuurlijk voor mijn gezondheid in het algemeen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
heb ook 1 kapotte knie... en door fitness is ie aardig wat beter geworden!!! maar pas wel op dat je het rusrig opbouwt. |
|
quote: he dat is goed nieuws. Ik merk al heel snel wanneer het te zwaar is (en ook nog de dagen erna). Ik loop namelijk al bij de fysio maar volgens hem moest er er nog meer bij sporten. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ik ben een Ectomorf (oid). lucky bastard dus. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote:Niet als je een beetje schouders wil Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
www.powerball.nl quote: dit is echt een gaaf ding, je krijgt er sterkere vingers en polsen van(goed voor gitaristen en drummers). Mijn record is 11125 ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik ben sinds een tijd weer met een doodsimpele, maar wel efficiënte ouderwetse oefeningetje begonnen: gewoon optrekken aan twee ringen die aan een boom omlaag hangen. Ik moet me al wat strekken om erbij te kunnen, en dan omhoog heffen, met de benen een 30-45° vooruit om ook op de buikspieren te werken. Momenteel is dat dus zo'n 84kg omhoog trekken. Mensen, dat doet echt deugd. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ben al meer dan een week persoonlijke records aan het verbeteren.. Zit in een soort "zone".. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Ik ben al een week dood aan het gaan van mijn vorige sportschoolbezoek. Damn wat valt dat vies tegen. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
powerballen Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! |
|
Mijn borst en tricpes doen fors pijn als ik mijn jas aan/uit trek. Trainen heerscht nog steeds fors hard. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: K lees dit nu pas... K dacht dat jij zo'n man was die zei: "benen trainen? waarom zou ik, ik fiets toch genoeg?" Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik kan anders sinds maandag amper meer lopen. Nu nog steeds. Verdomde derde verdieping ook! M'n cardio lijdt eronder. Ik kan niet hard genoeg trappen om m'n hartritme fatsoenlijk op te krikken. Laatst ook weer rest-paused Stiff Legged Deadlifts gedaan...tja, heersch-training natuurlijk. BAM! 6 dagen lang m'n hamstrings om medelijden roepen. Ik ga voortaan nog maar 1x of 2x per maand R-P squatten/SLDL-en; ik bedoel: 't weegt er niet tegen op als ik ZO lang geen fatsoelijk cardio kan doen. |
|
Godverredomme nog aan toe.. Mijn favoriete loopband is naar de klote.. was de enige die goed door bleef lopen boven de 10 km/pu.. Krijg je als er een wijf met een reet als een planeet gaat proberen om de putten uit der kont te lopen.. Maar deze week eindelijk 100kg gehaald bij bandrukken.. werd fokking tijd. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: ROFL KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hihihi ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: banKdrukken Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: 1 RM, of er setjes mee weten te draaien? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Hehe ik heb een lange tijd mijn benen niet getraind (meer omdat die veel gespierder waren dan de rest) maar die doe ik ook weer quote: Ik zit weer terug op 70 gvd. Echt funest als die trainingszaal in de zomervakantie dicht is (wel 10 reps natuurlijk, hoeveel ik 1 keer omhoog kan krijgen weet ik niet, vind ik ook helemaal niet belangrijk) Zenial |
|
Die 100 kg lukt maar 1 keer alleen. De pest is dat ik redelijk lange armen heb in verhouding tot een korte romp. Daardoor is bankdrukken gewoon zwaar.. En dan is het toch raar dat ik met mijn triceps meer dan mijn eigen lichaamsgewicht kan verplaatsen. (ben zelf 97 kg) Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Onthoud wel dat het er vanaf hangt HOE je je lichaamsgewicht verplaatst. Als je bijv. push-ups doet maakt je lichaam een hoek met de grond. Naarmate het andere uiteinde van je lichaam (je tenen) steeds loodrechter boven je handen zitten kom je dichterbij de 0 graden (100% van je lichaamsgewicht). Bijv. push-ups met je lichaam loodrecht tegen een muur aan. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |