IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Krachttraining / Bodybuilding Vorige pagina | Volgende pagina
SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 22-04-2004 13:28 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 22 april 2004 12:44 schreef blowen_b het volgende:
@MBMarduk: heb jij ze dan ooit gebruikt?

tja als het werkt, leuk.. wat ik enkel niet snap, deze apparaten zijn stukken goedkoper vergeleken met de meer "orriginele" trainingsapparaten. Van horen zeggen kosten die apparaten al zo gauw boven de 500 euro.. en deze apparaten zo iets in de range van 100-200 euro (excl. verzendkosten en telefoonkosten en weet ik veel wat voor kosten ). Maar waarom die je deze dingen dan nooit in fitnesszalen.. althans ik heb ze nog nooit gezien

op onze sportschool liggen een hele rij van die buikebeugels (abdominals).
Wat thuistrainen betreft, zonder ervaring is het blessuregevoelig, disipline, zie voorgaande post van mij..

Een kleine snol zit zo vol.

ORPHX
Usericon van ORPHX
Posted 24-04-2004 1:33 by ORPHX Profiel van ORPHXhttp://clik.to/alfvoet

pffff, al da trainen. dan heb je een cool borstkas, armspieren en een bierbuik tot in interbrew... (ik dus nie é)

Pleeborstel
poep in je nek
Usericon van Pleeborstel
Posted 26-04-2004 21:09 by Pleeborstel Profiel van Pleeborstel

doe ,t zelf niet.

maar vind gespierde vrouwen best aantrekkelijk

Ik zal je familie maar wezen!!!!!

nekro
Usericon van nekro
Posted 26-04-2004 22:24 by nekro Profiel van nekro

Krachttraining en Bodybuilding is voor mietjes die niet tevreden zijn met d'r lichaam

MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 26-04-2004 22:41 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

quote:
Op 26 april 2004 22:24 schreef nekro het volgende:
Krachttraining en Bodybuilding is voor mietjes die niet tevreden zijn met d'r lichaam

Kankerlul

nekro
Usericon van nekro
Posted 26-04-2004 22:45 by nekro Profiel van nekro

quote:
Op 26 april 2004 22:41 schreef MetalgirlOphelia het volgende:

rustig maar hoor. Het is al goed !

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 26-04-2004 22:47 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 26 april 2004 22:41 schreef MetalgirlOphelia het volgende:

Dat was inderdaad een opmerking om tegenop te kijken ...

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

nekro
Usericon van nekro
Posted 26-04-2004 22:48 by nekro Profiel van nekro

quote:
Op 26 april 2004 22:47 schreef Claw het volgende:
Dat was inderdaad een opmerking om tegenop te kijken ...
tsss. toch niet jaloers hum ?? Of "beledigd" omdat je zelf aan krachttraining en bodybuilding doet ??

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-04-2004 23:35 by M. Profiel van M.

quote:

Tevredenheid met je lichaam is een groot goed, als het terecht is is het nog beter, vetklep.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 27-04-2004 9:17 by filosofem Profiel van filosofem

quote:

Correct Nederlands schrijven is ook een groot goed, zo te zien.

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 27-04-2004 9:26 by kleine Micha Banaan Profiel van kleine Micha Banaan

Me er toch overheen gezet:

ben nu of ongeveer een uur per dag aan het fietsen of een halfuurtje touwtjespringen, en als dat goed gaat ga ik misschien weer een beetje joggen

And my marlboro light

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-04-2004 9:36 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 27-04-2004 9:38 by filosofem Profiel van filosofem

Ach ja, de standaard uitvlucht voor vetkleppen die te lui zijn om te sporten.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 27-04-2004 9:40 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Of je werkt gewoon naar een geil lichaam ...

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 27-04-2004 12:02 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 27 april 2004 9:36 schreef Jenje het volgende:

Wel weer typisch dat alle lelijke mensen dit een goeie opmerking vinden.

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 27-04-2004 12:08 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 27 april 2004 12:02 schreef Claw het volgende:

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 27-04-2004 12:10 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

quote:
Op 27 april 2004 12:02 schreef Claw het volgende:

Dude, reageer dan!!!

Oeps, sorrie voor mijn botheid. Ik was even vergeten dat je je rotkop niet weg kan trainen. Sorrie.

[Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 27-04-2004 12:11]

I can't shoot straight unless I've had a pint!

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 19-06-2004 11:40 by kleine Micha Banaan Profiel van kleine Micha Banaan

quote:
Op 21 april 2004 17:18 schreef Rasputin het volgende:
Natuurlijk zeg ik niet dat je je benen móet trainen, maar het is wel aan te raden. Een lichaam groeit nl. het beste in verhouding, dwz als je je benen traint, zal je bovenlichaam makkelijker meegroeien.

Om nog maar te zwijgen over de extra testosteron aanmaak die je krijgt bij het trainen van je benen.

And my marlboro light

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 19-06-2004 11:51 by Morgil Profiel van Morgil

Wat ik erg lelijk vind om te zien, is dat veel mensen die aan bodybuilding doen ontzettend mooi getrainde rug/schouders/armen/buikspieren hebben, maar hun benen niet trainen. Een beetje stevigere benen mag dan ook wel, zodat het er allemaal in proportie uitziet. Maar a-la Ronnie Coleman gaat dan weer te ver!

En uiteraard vind ik het er mooier uitzien als het resultaat op een natuurlijke manier is bereikt, dus zonder die troep te slikken. Dan gaat het er (zie hieronder) al gauw erg lelijk uit zien.

Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 19-06-2004 11:56 by Rammsteiner Profiel van Rammsteinerhttp://crazyrikky.hyves.nl/

[quote]Op 19 juni 2004 11:51 schreef Morgil het volgende:
Wat ik erg lelijk vind om te zien, is dat veel mensen die aan bodybuilding doen ontzettend mooi getrainde rug/schouders/armen/buikspieren hebben, maar hun benen niet trainen. Een beetje stevigere benen mag dan ook wel, zodat het er allemaal in proportie uitziet. Maar a-la Ronnie Coleman gaat dan weer te ver!

En uiteraard vind ik het er mooier uitzien als het resultaat op een natuurlijke manier is bereikt, dus zonder die troep te slikken. Dan gaat het er (zie hieronder) al gauw erg lelijk uit zien.

Juistum!
Reden waarom ik naar de sportschool ga is dan ook om mn benen te trainen
En dat zie je bij veel jongens die trainen daar..Lopen allemaal in lange broek en je ziet ze nooit op een beentrainapparaat zitten gnagna Voel ik me toch weer beter dan hun

"Sehnsucht"

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 19-06-2004 13:28 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

Ik heb de wilskracht niet om echt consequent aan krachttraining te gaan doen, en mijn eetpatroon aanpassen aan sport is al helemaal teveel gevraagd. Wel hebben mijn huisgenoot en ik een stang opgehangen in de deurpost waar we het meest doorheen lopen, en eigenlijk hang ik daar wel vaak genoeg op een dag aan. Optrekken en mijn voeten op het plafond zetten, of gewoon 10 of 15 seconden met een hoek van 90 graden in je elleboog eraan hangen. Voor mij als lenig licht jongetje is dat gewoon hartstikke leuk .

En daarnaast klim ik wekelijks, waarin ik probeer qua balans en techniek mijn niveau wat op te krikken (voor mensen die het kennen, ik zit momenteel op 6a+). Het ontwikkelen van een beetje kracht en body moet voor mij een bijkomstigheid zijn en blijven.

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 19-06-2004 18:22 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 19 juni 2004 11:56 schreef Rammsteiner het volgende:
Juistum!
Reden waarom ik naar de sportschool ga is dan ook om mn benen te trainen
En dat zie je bij veel jongens die trainen daar..Lopen allemaal in lange broek en je ziet ze nooit op een beentrainapparaat zitten gnagna Voel ik me toch weer beter dan hun

Precies! Idem hier.

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 19-06-2004 18:25 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 19 juni 2004 13:28 schreef TNightmare het volgende:
Ik heb de wilskracht niet om echt consequent aan krachttraining te gaan doen, en mijn eetpatroon aanpassen aan sport is al helemaal teveel gevraagd. Wel hebben mijn huisgenoot en ik een stang opgehangen in de deurpost waar we het meest doorheen lopen, en eigenlijk hang ik daar wel vaak genoeg op een dag aan. Optrekken en mijn voeten op het plafond zetten, of gewoon 10 of 15 seconden met een hoek van 90 graden in je elleboog eraan hangen. Voor mij als lenig licht jongetje is dat gewoon hartstikke leuk .

En daarnaast klim ik wekelijks, waarin ik probeer qua balans en techniek mijn niveau wat op te krikken (voor mensen die het kennen, ik zit momenteel op 6a+). Het ontwikkelen van een beetje kracht en body moet voor mij een bijkomstigheid zijn en blijven.

Als jij massa wil zul je VEEL meer calorieen moeten gaan eten. Jij bent typisch een ectomorf; alles wat je eet verbrand je ZO zonder iets op te slaan.

http://www.avantlabs.com/page.php?pageID=73&issueID=6
Bovenstaand linkje geeft je een zeer gedetailleerde formule om precies je ideale calorie-inname te berekenen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 19-06-2004 18:26]

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 19-06-2004 19:52 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

quote:
Op 19 juni 2004 18:25 schreef Mikeee het volgende:
Als jij massa wil zul je VEEL meer calorieen moeten gaan eten. Jij bent typisch een ectomorf; alles wat je eet verbrand je ZO zonder iets op te slaan.

Zoiets had ik zelf ook al bedacht , en de periode waarin ik dat echt wilde veranderen is voor mij voorbij. Desondanks zal ik wel die link eens bekijken.

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 20-06-2004 11:38 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 19 juni 2004 11:51 schreef Morgil het volgende:

Als iemand een beetje verantwoord kuurt, denk ik niet dat jij (of iemand anders) ooit zal zien dat het resultaat bereikt is op een onnatuurlijk manier.

Maar over dat benen verhaal heb je idd gelijk.
"Ja, ik train mijn benen wel genoeg als ik fiets".

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com