|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ronnie Coleman wint Mr. Olympia voor de 7e keer: Foto's => http://www.bbszene.de/text.php4?id=687 Foto's => http://www.flexmagazine.com/news/60# Helaas, helaas, geen verrassingen dit keer, behalve dan de 3 plaats van Gustavo Badell misschien. Coleman was weer heer en meester, maar dat was al langer duidelijk. Wat de reden is dat Cutler steeds 2e wordt is mij ook een raadsel, Dexter en Ruhl zijn IMO gewoon veel, veel beter. Volgend jaar het 40e jubileum van de Olympia, en ook die zal Coleman wel weer gaan winnen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Hahahahahahaha dit ziet er echt uit als een hele hele slechte fotoshop: Zenial |
|
Die linker is pas een babe [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 31-10-2004 13:01] |
|
Suck my piss |
|
quote: Dat Coleman steeds wint komt omdat amerikanen van winnaars houden en dus iemand die al 6 maal gewonnen heeft een streepje voor geven, zie in het verleden ook Dorian Yates. En daarom zal Bush ook de verkiezingen winnen volgende week. Cutler is gewoon ijzersterk, Markus Ruhl is een freak en daar moet je van houden. This is Zodiac speaking... |
|
quote: AAAAH....ik zou zelfmoord plegen...écht...gadver Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
zo te zien een heel klein pikkie .. |
|
quote: Voornamelijk grote benen, waardoor ie kleiner lijkt. En tja, t is ook nog eens een chinees, dus dat valt altijd tegen dan. Valt me alleen een beetje tegen dat ik nog maar 1 serieuze reply op de Olympia heb gezien. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Met alle respect, maar vind jij dát serieus Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
quote: Vertel me eens wat er niet serieus aan is dan? T is gewoon een sport. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Yep, net zo gewoon als wielrennen... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ja idd. Doping wordt toch in praktisch elke topsport gebruikt. Het is gewoon een kwestie van het leuk of niet leuk vinden. Sommige mensen hebben een kankerhekel aan voetbal, en anderen vinden het fantastisch. Met Bodybuilding net zo goed. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: |
|
quote: Ik zal me maar gelijk bij jou als schuldige bijvoegen... Het hele Mr.U. contest geldt bij mij als interesante gegevens voor de after-party. Ik had geen 1 idee wanneer of hoelaat de Mr.U werd gehouden of waar ik dat kon zien. Jost: dank je wel. Tot binnenkort! O ja...Trueprotein.com is al een anderhalve week "verscheept" |
|
Vorderingen mensen? Ik merk dat dit topic een beetje weggevallen is, is dat omdat alle bodybuilders/krachttrainers hier op zo'n enorm plateau zitten dat ze niet meer durven posten? Met mijn vorderingen gaat het niet slecht, de gewichten verzwaren langzaam maar de massa winst loopt aardig op. Hoe gaat het bijv. met Kwelgeest waarvan ik me meen te herinneren dat hij nogal vast zat? Of zenial die nu de beentjes ook traint En Mikeee misschien kende je deze manier om kwark aantrekkelijk nog niet; Kwark shakes (met bijv. 250 gram kwark, melk, aanmaaklimonade/vers fruit en rauw eiwit als je niet bang bent voor een beetje salmonella ) Mij heeft het weer zover gekregen dat ik kwark eet. And my marlboro light |
|
quote: Mjah, ik merk aan mijn logboek dat ik elke keer weer voortgang maak. Netjes om de paar dagen wat max. reps erbij. Mijn gewicht staat al maaaaanden vast rond 105kg. dus de smanestelling zal wel aan het veranderen zijn quote: Die kende ik idd niet. Ik was al een lange poos van de kwark af omdat ik het zo'n uber-saaie smurrie vond. Mixen ermee maken lijkt me echt het ei van columbus. Cheap and protein-rich en nu ook te combineren. Mooi man! [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 06-12-2004 16:25] |
|
quote: Mijn grote vriend Ed van Amsterdam vertelde mij eens dat hij voor dat hij aan BodyBuilding ging doen een verdienstelijk Wielrenner was... This is Zodiac speaking... |
|
in 1 week tijd 4 kilo afgevallen. Hard trainen en Atkins dieet, VLEESCH HEERSCHT!! Extra veel vitamine b complex en voel me nu al sterker worden. gespierde bouw is wel ok, maar die droge kikker een paar posts hoger gaat mij PERSOONLIJK te ver. Een kleine snol zit zo vol. |
|
werk goed he dat atkins dieet moet je eens een avond gaan zuipen kom je meteen weer 5 kilo bij nooit meer pasta en brood maar goed wat jij leuk vind en gespierde mannen? als ze eruit zien als de sterkste man van nederland vind ik het best |
|
quote: Op je klit getrapt? Het komt nogal geergerd over.. Ik heb nog steeds regelmatige zuipsessie, maar ik kom er niet van aan. Word er wel dronken van. Zonder pasta en brood kan ik best leven. Geen vlees zou ik als carnivoor zijnde een stuk erger vinden. [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 06-12-2004 19:19] Een kleine snol zit zo vol. |
|
wanneer zijn de bodybuilders hier tevreden? ik denk dat dat voor veel bodybuilders nooit komt. Dit door het verliezen van alle perspectieven en door zich te spiegelen aan die nog bredere gasten in de sportzaal. Voor je het weet zie je er net zo opgeblazen uit als die gast op de foto. normaal gespierd is mooi maar zoiets is toch echt er ver overheen? Krijg je geen mooier lichaam door veel te zwemmen trouwens? (misschien had ik dit beter anoniem moeten typen voordat al die brede gasten mij in elkaar komen rammelen ) |
|
quote: Maar dit doet lang niet iedereen, je kan ook je startpositie (dus hoe je eruit zag voordat je ging trainen als) uitgangspunt nemen. Daarnaast willen lang niet alle bodybuilders zo gespierd worden als onze vriend op de foto (trouwens hij ziet er waarschijnlijk maar een paar dagen per jaar zo uit, bij de wedstrijden en is op dat moment misschien wel zo verzwakt door het dieeten dat hij op instorten staat). Ik streef zelf naar een gespierheid die past bij mijn lichaamsbouw en genetische aanleg. quote: Ja door zwemmen krijg je ook een gespierder lichaam, dat is zeker waar, maar alle topzwemmers (zoals Thorpe en vd Hoochenband) doen ook aan krachttraining. Maar zwemmen is idd een goede en gezonde manier om aan je lichaam te werken. And my marlboro light |
|
Zijn hier trouwens echte bodybuilders of meer mensen die gewoon aan krachttraining doen en verder net zo hard doorzuipen en eten als normaal? Ik ben zelf van de laatste categorie, alleen eet ik zelfs meer dan normaal. Ik ga nou bijna een jaar naar de sportschool en ik ben sinds kort ook bezig thuis te trainen. Maar kan iemand mij wat leuke oefeningen vertellen die voor je triceps met een halter kunt doen? Ik ken er verder maar één, namelijk je arm recht omhoog in de lucht steken, en de bovenarm dan langzaam achter je hoofd laten zakken, en dan je arm weer strekken. [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 06-12-2004 21:07] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |