|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hoe trainen jullie je borst/schouder partij? Ik ben al een tijdje bezig maar het groiet meer niet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Schouders train ik met Military Press, front raises, side raises, en dan nog een oefening voor de achterste schouderkop waarvan ik even de naam kwijt ben. Borst doe ik tegenwoordig voor: Dumbell benchpress Dumbell fly's Pullover/dippen Maar het is sowieso slim om elke 6 á 8 weken je trainingsschema aan te passen, om de spieren niet te laten wennen, en de groeiprikkel te behouden. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Tja, aan de pro's is het natuurlijk wél te zien dat ze juiced up zijn. Maar wat ik bedoel is, wat je zonder middelen bereikt in een jaar of 5, is met te bereiken in een jaar of 2. En geen mens die dan ziet of jij gesnoept hebt of niet. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Behalve de dame met wie je vervolgens in bed duikt... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Alleen is het wel jammer (dom!) als je "te vroeg" met juicen begint en dus een heel stuk van je potentiele natuurlijke groei weggooit om maar sneller groot te worden. Voor de duidelijkheid: stel natuurlijke + juiced-up groei = 200% procent. Je BBt 3 jaar natuurlijk tot 60% en juicet vervolgens op naar max. van 160% = 40% jammer (en heel erg kort door de bocht ) |
|
quote: Ik pik ze er anders zo uit. This is Zodiac speaking... |
|
quote: Serieus? Waar kijk je dan naar? Waar zie je dat dan precies aan? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Incline en flat benchpress (borst) Dumbbell Mil. Press., db shrugs en Rev. Flyes (schouders) Heel belangrijk: NIET OVERTRAINEN!! Neem minimaal 1 dag rust voor die spiergroep anders ga je alleen achteruit. Dus bijv. maandag en dan pas woensdag weer. Goed letten dat je VORM goed is en niet dat je allerhande andere spieren erbij betrekt. Niet te snel niet te langzaam; ong. 4~5 sec. voor elke rep. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 21-06-2004 18:43] |
|
quote: Grotere grove handen met stompe vingers.. Overdreven hoekige kaaklijn.. Sommigen komen neurotisch over en zijn snel op de kast. Er zijn er nog een paar maar die schieten me niet zo te binnen Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Kan net zo goed lichaamsbouw zijn quote: Kaaklijn wordt niet hoekiger door steroiden, op het moment dat iemand in een kuur zit, wordt door vochtretentie zijn hoofd dikker, en als iemand een hoekige kaaklijk krijgt, duidt dat op een heel laag vetpercentage. quote: Nog zoiets wat alleen merkbaar is ín de kuur, door de onnatuurlijke hormoonwaarden. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Het ging er toch om of je kon zien of iemand slikte of niet? Trouwens bijna 90% slikt in de top.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: In de Pro-BB wereld gebruikt iedereen. Daarom zijn er ook speciale Natural-wedstrijden, maar wat daar dan weer van klopt weet ik ook niet, want als je 2 jaar na je laatste kuur meedoet aan een dopingtest wordt er natuurlijk niets gevonden. Maar waar het over ging, was of je, als je verstandig kuurt, iemand kan zien dat je gebruikt hebt. Volgens mij niet nl. buiten het feit om dat je té snel spierwinst krijgt e.d. maar dat valt ook weg als je niet ziet hoe iemand traint. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: ! ... net weer eens een rondje actief doen gedaan ook. Tijd voor bier dus Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
ja mij 2! veel te lang niet gedaan |
|
haha, ik heb al een gaaf lichaam, nergens voor nodig! ja, bijna net zo gaaf als die van gebr. v/d W [Dit bericht is gewijzigd door ryn op 21-06-2004 22:59] the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Tja, trainen... ik loop al een tijdje met het idee rond om weer te beginnen. Het komt er steeds niet van. Eerst straks maar beginnen met opdrukken en sit-ups. Misschien hardlopen of zo (ik word al moe bij het idee ) Engwenya ná alta, ar tulis rimbë auri! Nan urra!! |
|
quote: Ik word al moe als ik jouw post lees, ga dus maar snel trainen, dan hoef ik dit soort zinloze meuk niet meer aan te zien. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: eh... als jij hier al moe van wordt, zou jij dan niet eerder moeten trainen? Engwenya ná alta, ar tulis rimbë auri! Nan urra!! |
|
quote: Het blootgesteld worden aan stomvervelend gezwatel van iemand 'die erover denkt te gaan sporten' en het jezelf uitputten in een fitnesszaal zijn vaardigheden die vooralsnog niets met elkaar te maken hebben. Het antwoord op je vraag is dus nee. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ben je zeker snel uitgeput in de fitnesszaal... Engwenya ná alta, ar tulis rimbë auri! Nan urra!! |
|
quote: Uhu-uhu. Sterke comeback hoor. Ga nu maar gewoon sporten, da's beter voor jou en voor mij. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Jij komt over alsof je al moe wordt van ademen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Geeee.... thanx quote: Jemig, volgens mij is dit een punt waar we het nog eens zijn ook. Engwenya ná alta, ar tulis rimbë auri! Nan urra!! |
|
quote: LEUKE OPMERKING NAAR IEMAND MET EEN ZWAAR GEVAL VAN CARA!!!! Engwenya ná alta, ar tulis rimbë auri! Nan urra!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |