|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
-> tpg MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
wat houdt dat mesomorfen etc allemaal in trilililili |
|
quote:Ik gok op het gene tussen die andere twee in. Oftewel op een 'normale' manier aan je kolydratenkomen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Rasputin, ik heb geen idee of je die hotmail addy nog gebruikt maar je hebt meel. @ blowen_b: Die benamingen hebben betrekking op hoe snel iemands natuurlijke metabolisme is. Een snelle metabolisme verbruikt energie snel en blijft dus dun. Een langzame bewaart energie makkelijker en wordt makkelijker dik maar kan ook net zo goed veel makkerlijker spieren ontwikkelen met wat training. |
|
quote: Ik zal binnenkort (vandaag of morgen dus) Micha eens opbellen, en vragen of het hem dan ook uitkomt, zodra ik het weet mail ik je weer terug. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Verdomme die laatste posts van Mike hebben interessante info , maar niks ontbijten, naja, zoveel vreet ik 's morgens ook niet, ik an het alleen wel (warm middagmaal als het moet om 5u15) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: aha en een mesomorf is een dik of dun iemand? hmz, ik zit er een beetje tussenin.. wordt niet snel dik, maar ook niet snel dun.. tegelijkertijd ben ik wel iets breder dan gemiddeld trilililili |
|
Idd, een "meso" zit er net tussenin. Zeg maar zoals 2x het standaarddeviatie van de bevolking oid; "normaal" dus. |
|
Nog mensen die terugslag hebben gekregen van het vele zuipen op Wacken? Bij mij valt het wel mee. Nu wrede spierpijn na het gisteren bomben van de quads en hams. And my marlboro light |
|
quote: Ik ben een week op vakantie geweest.... dat heb ik wel gemerkt Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Een week, heb je zoveel gezopen dan ofzo, want een week zou je niet zoveel moeten deren, heb ook gehoord (en ervaren) dat het soms wel lekker is om een week rust te hebben. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ik drink juist helemaal geen alcohol en normalite zou je juist sterker moeten worden na een weekje rust... maar op één of andere manier werkt dat voor mij niet echt. (ik groei wel extra door zo'n weekje) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Nou ja, IMO is spiergroei toch wel belangrijker dan krachtwinst, al is het natuurlijk wél leuk om veel gewicht te verplaatsen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Sja.. bij mij is het ook een combinatie van beiden. Maar ik kan er gewoon slecht tegen als ik ineens iets lichter moet trainen, want meestal kost het me na een week niet trainen weer een week om op mn oude niveau te komen. (frustratie) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik moet ook maar eens beginnen... ja begin er vanavond mee! even bruut worden |
|
quote: Twee mogelijkheden; * Je overtraint regelmatig (slecht) * Je voeding is verre van optimaal Af en toe een week of meer stoppen met trainen is juist zeer goed want dat geeft je lichaam tijd om zichzelf helemaal te "resetten". Zeg maar "de teller weer op nul" te zetten. Erg goed om bijv. plateau's te doorbreken. |
|
Ik ga van de week beginnen met fitnessen. Pas mar op, over een tijdje stamp ik jullie allemaal in elkaar I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Lijkt me leuk, ik zie je vast nog wel een op een concertje ergens. |
|
quote: hoho, ik moet eerst flink trainen hé... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Doe gewoon zoals ik: minder zaniken over methodes en OEW! terugslag enzo, en ga gewoon gewichten pompen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Bedankt voor de tip! Zal ik doen |
|
quote: Ik heb uitgebalanceerd schema, samen opgesteld met iemand die al ruim 25 jaar (naturel) traint. Overtrainen pas ik echt wel voor op . Verder heb ik een voedingschema en gebruik ik nog extra whey shakes om in massa toe te nemen. Ik denk eerder dat jij mij verkeerd begrijpt. Ik zeg namelijk niet dat het slecht is om een week rust te nemen. Alleen ga ik er in kracht in achteruit (niet massa...) En mijn eerste training moet ik dan echt rustiger opbouwen. Dwz, soms een oefeningetje minder pakken omdat mijn conditie dan gewoon wat minder is lijkt het. Kortom ik ben dan gewoon in totaliteit iets minder sterk. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Aha, oke. Dan is er idd niks ergs aan de hand behalve misschien een kleine psychologische tegenslag. Gebeurt met iedereen. |
|
quote: Dan wordt het Brede_Hein? Maar veel succes Zenial |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |