IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Krachttraining / Bodybuilding Vorige pagina | Volgende pagina
Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 09-07-2004 2:23 by Je Moeder Profiel van Je Moederhttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

-> tpg

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 12-07-2004 16:33 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 7 juli 2004 10:45 schreef blowen_b het volgende:
Ik heb eens gelezen dat je van s'ochtends sporten het meest afvalt. Omdat je blijkbaar in je slaap al je koolhydraten verbrand en als je dan s'morgens voor het ontbijt sport je dan je vetreserver aanspreekt als energiebron.
Maar ergens anders las ik, dat als je geen koolhydraten oid binnen hebt je lichaam zelfs je spier(weefsel?) afbreekt voor energie... weet iemand of dit klopt?
....

Mijn HIIT routine is precies wat jij zegt.
(Oke, tijdstip op de dag = vroeg na opstaan al is het 4u 's nachts of om 15u 's middags)
Geen ontbijt behalve voor wat vruchtsap met 5g. glutamine, daarna de HIIT cardio, na afloop 1 uur niet eten (zo spreekt je lichaam optimaal je vetreserves aan wat pas na 15 min. na aanvang van cardio gebeurt).

Hierna krijg je een gigantische craving naar snoep (en dat voor iemand die snoep haat) maar da's je lichaam wat naar koolhydraten snakt.
Gebalanceerd eten. Fruit, groente, VLEESCH, beetje rijst, knaekkebroedje met huettenkaese enz. wees creatief.

"Dunne" mensen (ectomorfen) hebben eerder last van spierweefsel afbraak als ze cardio doen zonder te eten. Het lichaam haalt dan koolhydraten uit de afbraakproducten van spierweefsel.

"Dikke" mensen (endomorfen) hebben daar veel minder of nauwelijks last van.

"Normalo's" zijn mesomorfen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 12-07-2004 16:37]

blowen_b
tralalalala
Usericon van blowen_b
Posted 16-07-2004 13:07 by blowen_b Profiel van blowen_b

wat houdt dat mesomorfen etc allemaal in

trilililili

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-07-2004 13:10 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 16 juli 2004 13:07 schreef blowen_b het volgende:
wat houdt dat mesomorfen etc allemaal in
Ik gok op het gene tussen die andere twee in.
Oftewel op een 'normale' manier aan je kolydratenkomen.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 12-08-2004 16:17 by Mikeee Profiel van Mikeee

Rasputin, ik heb geen idee of je die hotmail addy nog gebruikt maar je hebt meel.

@ blowen_b:
Die benamingen hebben betrekking op hoe snel iemands natuurlijke metabolisme is.
Een snelle metabolisme verbruikt energie snel en blijft dus dun. Een langzame bewaart energie makkelijker en wordt makkelijker dik maar kan ook net zo goed veel makkerlijker spieren ontwikkelen met wat training.

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 12-08-2004 18:21 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 12 augustus 2004 16:17 schreef Mikeee het volgende:
Rasputin, ik heb geen idee of je die hotmail addy nog gebruikt maar je hebt meel.

Ik zal binnenkort (vandaag of morgen dus) Micha eens opbellen, en vragen of het hem dan ook uitkomt, zodra ik het weet mail ik je weer terug.

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 12-08-2004 21:08 by Gunman Profiel van Gunman

Verdomme die laatste posts van Mike hebben interessante info , maar niks ontbijten, naja, zoveel vreet ik 's morgens ook niet, ik an het alleen wel (warm middagmaal als het moet om 5u15)

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

blowen_b
tralalalala
Usericon van blowen_b
Posted 13-08-2004 9:12 by blowen_b Profiel van blowen_b

quote:
Op 12 augustus 2004 16:17 schreef Mikeee het volgende:
@ blowen_b:
Die benamingen hebben betrekking op hoe snel iemands natuurlijke metabolisme is.
Een snelle metabolisme verbruikt energie snel en blijft dus dun. Een langzame bewaart energie makkelijker en wordt makkelijker dik maar kan ook net zo goed veel makkerlijker spieren ontwikkelen met wat training.

aha en een mesomorf is een dik of dun iemand?
hmz, ik zit er een beetje tussenin.. wordt niet snel dik, maar ook niet snel dun.. tegelijkertijd ben ik wel iets breder dan gemiddeld

trilililili

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 13-08-2004 11:09 by Mikeee Profiel van Mikeee

Idd, een "meso" zit er net tussenin. Zeg maar zoals 2x het standaarddeviatie van de bevolking oid; "normaal" dus.

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 20-08-2004 12:21 by kleine Micha Banaan Profiel van kleine Micha Banaan

Nog mensen die terugslag hebben gekregen van het vele zuipen op Wacken?
Bij mij valt het wel mee. Nu wrede spierpijn na het gisteren bomben van de quads en hams.

And my marlboro light

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 20-08-2004 12:28 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 20 augustus 2004 12:21 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
Nog mensen die terugslag hebben gekregen van het vele zuipen op Wacken?
Bij mij valt het wel mee. Nu wrede spierpijn na het gisteren bomben van de quads en hams.

Ik ben een week op vakantie geweest.... dat heb ik wel gemerkt

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 20-08-2004 12:32 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 20 augustus 2004 12:28 schreef FireFox het volgende:
Ik ben een week op vakantie geweest.... dat heb ik wel gemerkt

Een week, heb je zoveel gezopen dan ofzo, want een week zou je niet zoveel moeten deren, heb ook gehoord (en ervaren) dat het soms wel lekker is om een week rust te hebben.

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 20-08-2004 12:34 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 20 augustus 2004 12:32 schreef Rasputin het volgende:
Een week, heb je zoveel gezopen dan ofzo, want een week zou je niet zoveel moeten deren, heb ook gehoord (en ervaren) dat het soms wel lekker is om een week rust te hebben.

Ik drink juist helemaal geen alcohol en normalite zou je juist sterker moeten worden na een weekje rust... maar op één of andere manier werkt dat voor mij niet echt. (ik groei wel extra door zo'n weekje)

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 20-08-2004 12:36 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 20 augustus 2004 12:34 schreef FireFox het volgende:
Ik drink juist helemaal geen alcohol en normalite zou je juist sterker moeten worden na een weekje rust... maar op één of andere manier werkt dat voor mij niet echt. (ik groei wel extra door zo'n weekje)

Nou ja, IMO is spiergroei toch wel belangrijker dan krachtwinst, al is het natuurlijk wél leuk om veel gewicht te verplaatsen.

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 20-08-2004 12:39 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 20 augustus 2004 12:36 schreef Rasputin het volgende:
Nou ja, IMO is spiergroei toch wel belangrijker dan krachtwinst, al is het natuurlijk wél leuk om veel gewicht te verplaatsen.

Sja.. bij mij is het ook een combinatie van beiden. Maar ik kan er gewoon slecht tegen als ik ineens iets lichter moet trainen, want meestal kost het me na een week niet trainen weer een week om op mn oude niveau te komen. (frustratie)

Odal
Usericon van Odal
Posted 23-08-2004 17:02 by Odal Profiel van Odalhttp://www.hammerarts.cjb.net

Ik moet ook maar eens beginnen... ja begin er vanavond mee! even bruut worden

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 23-08-2004 17:14 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 20 augustus 2004 12:39 schreef FireFox het volgende:
Sja.. bij mij is het ook een combinatie van beiden. Maar ik kan er gewoon slecht tegen als ik ineens iets lichter moet trainen, want meestal kost het me na een week niet trainen weer een week om op mn oude niveau te komen. (frustratie)

Twee mogelijkheden;
* Je overtraint regelmatig (slecht)
* Je voeding is verre van optimaal

Af en toe een week of meer stoppen met trainen is juist zeer goed want dat geeft je lichaam tijd om zichzelf helemaal te "resetten".
Zeg maar "de teller weer op nul" te zetten. Erg goed om bijv. plateau's te doorbreken.

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 23-08-2004 17:20 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

Ik ga van de week beginnen met fitnessen. Pas mar op, over een tijdje stamp ik jullie allemaal in elkaar

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Odal
Usericon van Odal
Posted 23-08-2004 17:21 by Odal Profiel van Odalhttp://www.hammerarts.cjb.net

Lijkt me leuk, ik zie je vast nog wel een op een concertje ergens.

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 23-08-2004 17:22 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

quote:
Op 23 augustus 2004 17:21 schreef Odal het volgende:
Lijkt me leuk, ik zie je vast nog wel een op een concertje ergens.

hoho, ik moet eerst flink trainen hé...

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 23-08-2004 17:23 by Gunman Profiel van Gunman

Doe gewoon zoals ik: minder zaniken over methodes en OEW! terugslag enzo, en ga gewoon gewichten pompen.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Odal
Usericon van Odal
Posted 23-08-2004 17:24 by Odal Profiel van Odalhttp://www.hammerarts.cjb.net

Bedankt voor de tip! Zal ik doen

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-08-2004 17:25 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 23 augustus 2004 17:14 schreef Mikeee het volgende:
Twee mogelijkheden;
* Je overtraint regelmatig (slecht)
* Je voeding is verre van optimaal

Af en toe een week of meer stoppen met trainen is juist zeer goed want dat geeft je lichaam tijd om zichzelf helemaal te "resetten".
Zeg maar "de teller weer op nul" te zetten. Erg goed om bijv. plateau's te doorbreken.

Ik heb uitgebalanceerd schema, samen opgesteld met iemand die al ruim 25 jaar (naturel) traint. Overtrainen pas ik echt wel voor op . Verder heb ik een voedingschema en gebruik ik nog extra whey shakes om in massa toe te nemen.

Ik denk eerder dat jij mij verkeerd begrijpt. Ik zeg namelijk niet dat het slecht is om een week rust te nemen. Alleen ga ik er in kracht in achteruit (niet massa...) En mijn eerste training moet ik dan echt rustiger opbouwen. Dwz, soms een oefeningetje minder pakken omdat mijn conditie dan gewoon wat minder is lijkt het. Kortom ik ben dan gewoon in totaliteit iets minder sterk.

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 23-08-2004 18:21 by Mikeee Profiel van Mikeee

Aha, oke. Dan is er idd niks ergs aan de hand behalve misschien een kleine psychologische tegenslag.
Gebeurt met iedereen.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 23-08-2004 20:01 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 23 augustus 2004 17:20 schreef Dunne_Hein het volgende:
Ik ga van de week beginnen met fitnessen. Pas mar op, over een tijdje stamp ik jullie allemaal in elkaar

Dan wordt het Brede_Hein?
Maar veel succes

Zenial

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com