IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Krachttraining / Bodybuilding Vorige pagina | Volgende pagina
MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 08-12-2004 9:10 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

quote:
Op 7 december 2004 22:24 schreef Jenje het volgende:
ey die undersign van je ...

wil je dara punt 4 van weghalen .. voetbal kan me gestolen worden

goed dan ben jij een uitzondering maar ik weiger punt 4 te verwijderen

Kankerlul

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 08-12-2004 9:14 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Voetbal kan mij anders ook geen zier interesseren.. Uitzondering 2?

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

MetalgirlOphelia
Botmongool
Posted 08-12-2004 9:15 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

quote:
Op 8 december 2004 9:14 schreef Ralph Plug het volgende:
Voetbal kan mij anders ook geen zier interesseren.. Uitzondering 2?

mwhaha ik heb hem al aangepast

Kankerlul

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 08-12-2004 9:18 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Thanks

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

MetalgirlOphelia
Botmongool
Posted 08-12-2004 9:19 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

Kankerlul

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 08-12-2004 10:54 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 7 december 2004 19:50 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
bodybuilders zijn echt fucking lelijk en om te kotsen

Ligt er natuurlijk maar net aan tot hoever je doorgaat.

Zenial

MetalgirlOphelia
Botmongool
Posted 08-12-2004 11:04 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

quote:
Op 8 december 2004 10:54 schreef Zenial het volgende:
Ligt er natuurlijk maar net aan tot hoever je doorgaat.

Dat klopt.. ik doelde ook op de plaatjes die hier gepost zijn. Intensieve Bodybuilding ziet er gewoon niet uit. Een beetje spieren is niets mis mee, maar dat is gewoon echt om te kotsen

Kankerlul

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-12-2004 11:10 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 8 december 2004 11:04 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Dat klopt.. ik doelde ook op de plaatjes die hier gepost zijn. Intensieve Bodybuilding ziet er gewoon niet uit. Een beetje spieren is niets mis mee, maar dat is gewoon echt om te kotsen

nou, ik ben gewoon helemaal van streek vanwege je onderschrift.

maar wat die plaatjes betreft, idd, en "te" is nooit goed. (behalve "te"vreden).

MetalgirlOphelia
Botmongool
Posted 08-12-2004 11:11 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

quote:
Op 8 december 2004 11:10 schreef attila_de_hun het volgende:
nou, ik ben gewoon helemaal van streek vanwege je onderschrift.

maar wat die plaatjes betreft, idd, en "te" is nooit goed. (behalve "te"vreden).

ahhhhhh waarom???

Kankerlul

SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 08-12-2004 11:33 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 7 december 2004 22:24 schreef Jenje het volgende:
ey die undersign van je ...

wil je dara punt 4 van weghalen .. voetbal kan me gestolen worden

idd. Bijna mijn hele vrienden kring heeft schurft aan voetbal.. incl ik.. Kan je tenminste zuipen tijdens wk en ek zonder dat gezeik over die 11 ongeschoolde miljonairs.

Een kleine snol zit zo vol.

SkinPeeleR
Usericon van SkinPeeleR
Posted 08-12-2004 11:34 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
ok, ik heb gewoon een hekel aan jullie

hmmm, deze onderschrift geeft weer te denken dat je bij de "potje met vet tuinbroekenbrigade" hoort.

[Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 08-12-2004 11:35]

el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 08-12-2004 15:44 by el mariachi Profiel van el mariachi

gelukkig dat je gewoon een hekel aan ons hebt, ik begon me al zorgen te maken

MetalgirlOphelia
Botmongool
Posted 08-12-2004 16:35 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

hehe
nee hoor ik probeer gewoon te provoceren

Kankerlul

el mariachi
Usericon van el mariachi
Posted 08-12-2004 17:17 by el mariachi Profiel van el mariachi

Jaja, dat zeg je nou wel.......

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 10-12-2004 18:57 by kleine Micha Banaan Profiel van kleine Micha Banaan

quote:
Op 7 december 2004 19:39 schreef natassja het volgende:
een buurvrouw vna mij doet het al zon 2 jaar en is van haar suikerziekte af

en stoppen met dat dieet kan niet als je niet meer wilt bijkomen teminste

tsja ik ben nogal benieuwd wat dat lange termijn ondezoek op gaat leveren, want ik heb (met mijn beperkte kennis van voeding enz.) een gut feeling dat al die verzadigde vetten niet goed kunnen zijn voor de cholesterol enz.

And my marlboro light

SkinPeeleR
Usericon van SkinPeeleR
Posted 11-12-2004 11:26 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 10 december 2004 18:57 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
tsja ik ben nogal benieuwd wat dat lange termijn ondezoek op gaat leveren, want ik heb (met mijn beperkte kennis van voeding enz.) een gut feeling dat al die verzadigde vetten niet goed kunnen zijn voor de cholesterol enz.

Das ook ingebakken. Het valt er bij de mensen ook nog steeds niet in te krijgen dat melkprodukten helemaal niet zo goed zijn voor den mensch.. Maar de melkmaffia heeft zijn zaakjes goed op orde.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-12-2004 11:44 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 11 december 2004 11:26 schreef SkinPeeleR het volgende:
Das ook ingebakken. Het valt er bij de mensen ook nog steeds niet in te krijgen dat melkprodukten helemaal niet zo goed zijn voor den mensch.. Maar de melkmaffia heeft zijn zaakjes goed op orde.

Definieer aub 'helemaal niet zo goed'

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

SkinPeeleR
Usericon van SkinPeeleR
Posted 11-12-2004 18:24 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 11 december 2004 11:44 schreef Mutilator het volgende:
Definieer aub 'helemaal niet zo goed'

Vage klachten zoals continue verkouden, last van maag en darmen, en het onderzoek is nog niet eens afgerond.
70% van de wereldbevolking kan niet eens tegen lactose. Verder zijn wij de enigen die na hun kindertijd melk blijven drinken. Wat eigenlijk behoorlijk tegennatuurlijk is. Vraag het anders eens aan je huisarts. Om nu alles uitgebreid uit te gaan tikken heb ik geen zin in aangezien mijn shoarma hier af staat te koelen..

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 16-12-2004 15:58 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 7 december 2004 19:39 schreef natassja het volgende:
een buurvrouw vna mij doet het al zon 2 jaar en is van haar suikerziekte af

Dat geloof ik graag.
quote:

en stoppen met dat dieet kan niet als je niet meer wilt bijkomen teminste

Dat lijkt me iets te kort door de bocht. Het menselijk lichaam went aan heel veel. "Bijkomen" zal dus idd gebeuren maar vooral op de korte termijn dan.

@ Rasputin en Micha:
Ik ben inmiddels aan het wrist-rollen met 8kg. x 4 sets.
(1 set = 2x oprollen [= 1x naar binnen oprollen; pols beweegt omlaag en 1x naar buiten oprollen; pols beweegt omhoog] en 2x weer langzaam uitrollen en 10~15sec. statics tussen op- en uitrol.) 2 sets bovenhands en 2 sets onderhands. Nogmaal bedankt voor het attenderen op deze "leuke" oefening.

Deadlifts zijn weer out want ik kreeg een schietende pijn in m'n onderrug.
Doe daarvoor in de plaats bent-over BB rows.
(idd niet hetzelfde effect maarja...vanwege het statische karakter van je houding voel je het toch ook duidelijk in je onderrug, hams en glutes)

Squats zijn ook out want m'n cardio is fucking *altijd* dagenlang slecht naderhand.
Vermoeide beenspieren SUX!
Voor benen doe ik nu alleen m'n intensieve cardio. Ik hoef eigenlijk toch alleen definitie.
HIIT fietsen en elliptical trainer: glutes, calves, quads, inner thighs, beetje hams. 2 a 3x weeks 45min. moet toch ok zijn? (waarvan 15min. verdeeld over opwarmen en cooldown)

Shrugs moesten er ook uit op verzoek van m'n fysiotherapeut....tijdelijk Ik zat op 105kg. een maand geleden nog en had net straps gekocht.

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 17-12-2004 8:58]

el mariachi
Usericon van el mariachi
Posted 16-12-2004 17:44 by el mariachi Profiel van el mariachi

Waarom moesten je shrugs eruit dan?

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 16-12-2004 19:51 by Mikeee Profiel van Mikeee

Ik ben in behandeling voor een terugkerende pijn onder m'n rechter schouder waardoor ik soms weken m'n hoofd niet kan bewegen.
De therapeut vond dat er eigenlijk meer mis is met m'n wervel tussen m'n bovenrug en nek.
Hij vroeg wat ik allemaal doe om erachter te komen hoe dat kwam en zei dat als ik shrug ik net zo goed niet behandeld zou moeten worden.
Het maakt de behandeling teniet.
Verder zei hij dat ik met allerlei andere oefeningen ook m'n traps belast dus dat shrug overbodig zouden zijn. Ik betwijfel het natuurlijk maar blijf desondanks voorlopig er van af.

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 16-12-2004 19:51]

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-12-2004 20:14 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 december 2004 19:51 schreef Mikeee het volgende:
Ik ben in behandeling voor een terugkerende pijn onder m'n rechter schouder waardoor ik soms weken m'n hoofd niet kan bewegen.
De therapeut vond dat er eigenlijk meer mis is met m'n wervel tussen m'n bovenrug en nek.
Hij vroeg wat ik allemaal doe om erachter te komen hoe dat kwam en zei dat als ik shrug ik net zo goed niet behandeld zou moeten worden.
Verder zei hij dat ik met allerlei andere oefeningen ook m'n traps belast dus dat shrug overbodig zouden zijn. Ik betwijfel het natuurlijk maar blijf desondanks voorlopig er van af.

Heeft dat ook iets met headbangen te maken toevallig?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 16-12-2004 20:29 by Mikeee Profiel van Mikeee

Hmm, lijkt me sterk dat ik de enige ben onder honderdduizenden headbangers wereldwijd.
Deze pijn kwam niet geleidelijk opzetten maar in 1 klap; binnen een oogwenk was het gebeurd. Het schoot me voor het eerst binnen tijdens een Straight-arm pulldown (doe ik niet meer) en maanden daarna weer tijdens een Concentration curl (ook niet).

SkinPeeleR
Usericon van SkinPeeleR
Posted 16-12-2004 22:09 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 16 december 2004 19:51 schreef Mikeee het volgende:

voelt het aan alsof je spier met een spijker vast is gezet? Een soort koude stekende pijn op 1 kleine plek die uitstraalt aan de binnenkant van het schouderblad naar je nek toe? Beter kan ik niet omschrijven. Als dit klopt heb ik hetzelfde en zou graag willen weten wat jij er aan doet.

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 16-12-2004 22:24 by Mikeee Profiel van Mikeee

Argh, ik zie dat ik wederom niet duidelijk genoeg ben geweest. Ik schrijf schouder maar ik bedoel eigenlijk schouderBLAD.
De pijn zit onder m'n schouderblad. Het is alsof een spier losschiet en/of zich verplaatst en een zenuw beknelt. De pijn kan ik naar mijn gevoel dus niet in verband brengen met een spier. Het voelt WEL als een stekende pijn alsof iemand daar lekker met een mes zit te porren.
Fucking vreselijk is het!

Wat ik eraan doe? Ik heb er niets aan kunnen doen. Gewoon afwachten totdat het weg ging (ong. 3 weken de eerste keer en 1,5 week de 2e keer). Sinds augustus komt het en gaat het om de meest onbenullige dingen zoals bijv. m'n fiets tillen. Soms WEET ik niet eens wat ik heb gedaan omdat de pijn pas een poosje later komt.
1 ding hebben de bewegingen gemeen: ik belast maar 1 helft van m'n lichaam en het verbindpunt schouder-wervel is het eerste pivot-punt.

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 16-12-2004 22:31]

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com