|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee, want door het vele schieten, en het bijhorende omzetten van hormonen verlies je veel energie. |
|
quote: Heh da's ook een goed idee Zenial |
|
quote: Fietsen. Met lopen denk ik niet dat ik mijn hartritme versnel en rennen kan ik niet i.v.m. (1) een oude liesblessure (2) kleine aangeboren (en weggewerkt) afwijking in m'n knieen. |
|
quote:Train je triceps dan ook meteen na je borst. quote:Maar jongen, alcohol is ook helemaal niet goed voor je. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Nee, als je echt groot wilt worden, is voeding eigenlijk belangrijker dan de training. Want met trainen maak je wel je spieren kapot, maar als je er niet goed bij eet, zal je maar heel weinig vooruitgang zien. Om echt te groeien zul je moeten gaan denken aan 6 maaltijden per dag, waar je goed let op de verhouding tussen vetten, koolhydraten en eiwitten. Verder zijn dan ook de voedingssuplemente (post-workout shake e.d.) dan ook onvermijdelijk. Nou is het wel zo dat mensen die net beginnen met trainen, en eigenlijk maar wat aanmodderen behoorlijke resultaten boeken, maar over het algemeen is dat vrij snel afgelopen. Is bij mij ook zo gegaan, in het begin best goede resultaten, maar na een tijdje groei je niet echt meer, of iig een stuk minder snel. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Dan moet je hem toch even vertellen dat hij die spieren weer even moet inruilen. Deze gast is echt behoorlijk gespierd. (traint wel 6x per week) Zelfs als hij koorts heeft hangt hij aan die apparaten. Maar hij eet echt bizar slecht voor zn training. Wel veel misschien, dat weet ik niet, maar iig absoluut niet het ideale voedsel. Verder traint hij wel heel goed. (hij is dan ook fysiotherapeut dus hij weet hoe hij z'n spieren moet trainen) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Letten op hoeveel koolhydraten en eiwitten je binnen krijgt is en blijft voor vrouwen... (niks tegen vrouwen hoor). "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Ik zeg niet dat het niet kan, maar hij zou waarschijnlijk veel betere resultaten boeken als hij er zijn voeding op zou aanpassen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Dat geloof ik zonder meer, ik zelf pas mijn eetschema behoorlijk aan op trainen. (best ziek want ik begin tegenwoordig al panisch te worden als ik een maaltijd moet overslaan vanwege een afspraak ofzo) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ik heb tieten, wat wil je nog meer weten vanm mijn adonis lichaam? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Krachttraining geeft een heerlijk voldaan gevoel!! "Sehnsucht" |
|
Mijn trainingsschema? Over het algemeen 2x per week, Full-body work out, bevalt goed, ga het nu naar 3x per week opvoeren, en dan gewoon 3 maal per week full body, maar dan 1e maal: nadruk op de triceps/borst/schouders 2e maal: nadruk op de biceps/rug 3e maal: nadruk op de benen buik 3x per week tussendoor Tussenliggende dagen doe ik yoga, en binnenkort beginnen we weer met de cardio om de conditie weer op acceptabel peil te krijgen. oja en met de voeding zit het wel goed denk ik zo (KWARK!!!) And my marlboro light |
|
Lekker gezond! Subtiel kamerolifantje |
|
quote:ik doe gewoon thuis de overdreven hoeveelheid van buikspieroefeningen, opdrukken, biceps, triceps, rug, benen en borst.... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Mijn schema: Maandag: BBA en boerenkool Dinsdag: BBA en random groente. Woensdag: BBA en friet .... |
|
BBA? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
die stotterende neger van a-team... B-BA We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: edit: Waarom doet eigenlijk iedereen tegenwoordig aan fitness? Is dit weer zo'n nieuwe trend? Of hebben jullie nu echt allemaal zoveel tijd over? [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 05-03-2004 20:24] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Met de bus; BBA... Niet erg gezond dus, maargoed. |
|
Borst, buik, armen blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
quote:mijn streven is arnold schwarzenegger, wordt ik ook gouverneur, lijkt me wel wat... en over vrije tijd niet te klagen...dat jij die vrije tijd nou opmaakt met achter zm te kutten [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 05-03-2004 20:25] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
offtopic slowchat [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 06-03-2004 13:41] Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
offtopic slowchat [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 06-03-2004 13:41] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
offtopic slowchat [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 06-03-2004 13:41] Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |