|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het is inderdaad verstandig om je spieren te laten herstellen na een traning. Tijdens een training komen er kleine scheurtjes in je spieren die weer opgevult worden met nieuw spierweefsel (spierpijn). Als je het niet voldoende laat herstellen krijg je "zwakkere" spierweefsel die sneller beschadigt. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Mijn methode, nu nog het fietsen . Maar als ik ooit mijn oude stramien van 5 dagen per week 1-1.5 uur weer haal (neh), ben ik wel heel goed bezig. (niet dus, zie hieronder) quote: Ah, dat moet ik dus ook eens proberen, ik vond het resultaat vroeger niet helemaal dat in verhouding met de geleverde inspanningen. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 03-03-2004 14:08] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Haha, dat vind ik veels te veel. Ik doe 3 a 4 keer per week iets van 10 a 15 minuten. Ligt eraan hoeveel zin ik heb. De laatste tijd is het een beetje lastig om de "normale" push-ups te doen, in mijn kamer liggen de gitaren letterlijk op elkaar gestapeld ik heb gewoon te weinig ruimte. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 03-03-2004 14:11] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Hehe, dat doe ik ook echt wel... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
3 a 4x in de week cardio en gewoon fitness en als ik tijd heb neem ik nog een lesje spinning mee. Ben pas vanaf oktober bezig omdat ik mezelf een beetje te dik vond, ik ben nog weinig afgevallen omdat ik mijn eetpatroon niet onder controle krijg. Wel komen de spiertjes opzetten en moet ik gaan oppassen want echt gespierde armen vind ik lelijk bij een meisje. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Ja meneer IG, dat doen we ook. *bedenkt zich plots dat het nog waar zou kun nen zijn ook* Spek met eieren eet ik vrij veel Ik heb soms voor lange autoritten zelfs hardgekookte eieren bij : cholesterol mijn gat, maar dan moet ik die wel eens verbranden hé. Ik heb lak aan speciale dieetjes, goeie boerenkost verdomme!! De ganse dag naar schermen zitten staren is gewoon slecht voor de conditie. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Doe nu ong anderhalf jaar fitness 2/3 keer per week & driekwart jaar karate sinds een stop van 10 jaar (snel teruggekomen en vrij snel weer bandje bij gehaald) 2 keer per week; verder probeer ik zo gezond mogelijk te eten: brinta, zoveel mogelijk fruit, groente, vlees & brood; bijna geen alcohol en bijna geen zoetigheid/snacks. Vooraf koohydraten naar binnen en na het trainen een litertje yoghurt/eiwitten. Wat trouwens een tip is om je spieren snel verzuurd te maken is om zwaar en vooral langzaam te trainen; zeg maar 4 seconden doen over een beweging heen en 4 sec over terug en dat 3 sets met telkens 30% minder gewicht; dan krijg je van die stuiptrekkinkjes. Verder stretch ik dus niet met fitness; de lenigheid train ik wel met karate. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-03-2004 14:29] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik krijg bij het woord "fitness" zo'n akelig beeld over iets te "gezonde" dames van middelbare leeftijd en nichterige types die een beetje verplicht gaan zweten in de sportclub. Krachttraining is toch nog wat anders I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Krachttraining is toch een onderdeel van fitness? In mijn fitnesschool lijkt het trouwens wel een bajes krachthonk; tering wat een bomen daar; kom je daar aanwapperen met je 1.82cm/70kg in je Carcass shirtje; gelukkig werken die apparaten daar wel goed en is het vanaf het midden van de week niet te druk dat je moet wachten. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ja ,bij zwemmen belast je je spieren niet teveel en strek je ze vanzelf tijdens het bewegen ( bij krachttraining is er zelden een apparaat te vinden die strekken en bewegen combineert zoals bij zwemmen ) (bewegingen zijn ook natuurlijker en vloeiender dan bij training met gewichten,waardoor geen blokkades in je lichaam ontstaan ) , het werkt ook beter tegen stress , als je bijvoorbeeld gewerkt hebt de hele dag en daarna gaat zwemmen . [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 03-03-2004 15:46] |
|
[patser modus] Ik kan 20 kilo tillen met m'n derde arm. [/patser modus] |
|
..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: PATSER! |
|
quote: Geeft een goed gevoel na een stevige training gehad te hebben I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Mijn 3e arm weegt 20 kilo.... edit: Dank je voor je interesse in mijn 3e arm [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 03-03-2004 16:10] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: weegt "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: de enige band die ik heb is een zwemband(je). Ik denk dat ik ook maar weer ga sporten. Maar ik heb bijv een godsgruwelijke hekel aan rennen. dus dat valt al af. Ook heb ik een hekel aan vaste verplichtingen. Ik denk dat ikmaar ag zwemmen, dat vind ik wel leuk. Overigens vind ik van oostere sporten het rustige tai chi het leukste wat ik heb gedaan (als vergelijking: karate, kung fu, pentjak chilat). |
|
quote: Heuj! Dat is helemaal niet waar, ik heb mezelf ten doel gesteld net zo'n lichaam als Hugh Jackman te krijgen. Dat dat nou toevallig gespierder is dan jij... En Campske, het ligt eraan wat je doel is hoevaak je moet trainen. Maar sowieso moet je wél 1 a 2 rustdagen nemen, verder kan je door per dag verschillende spiergroepen te trainen het zo plannen dat je hersteltijd op de in de overige 5 dagen voor elke spiergroep lang genoeg is. En een sixpack krijg je niet door je buikspieren veel te trainen, maar door veel vet te verbranden, blokjes worden zichtbaar vanaf een vetpercentage van 9 á 8% Natuurlijk moet je je buikspieren wel trainen, maar belangrijker is het dat je een laag vetpercentage hebt. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik zwem 1 keer in de week 2 uur.. maar ben meestal maar een half uurtje echt actief bezig. Ik fiets wel iedere dag een uur, maar dat is niet echt krachttraining. Verder wil ik mezelf nogal eens gaan opdrukken wanneer ik agressief ben. En uiteraard train ik mijn nekspieren erg goed Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
ik heb wel eens gedacht om aan krachttraining ofzo te gaan doen, maar aangezien ik redelijk zwaar fysiek werk heb en geen klachten over buikjes ed. (1.95/80 kg) heb. vind ik het enigszins zonde van mn geld. daar kan ik dan beter bier voor kopen ofzo! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Nou vraag ik me af, van de mensen die hier aan krachttraining doen; Wie hebben er een speciaal eetschema bij, en wie gebruiken er supplementen (of voor de echte die-hard BB's Steroiden)? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik heb de kennis voor een degelijk eetschema maar *GVD* dat trek ik gewoon niet als 24/7/365 alleenwonend en studerend. Zelf steeds koken en tijden bijhouden, porties afmeten, ingredienten opspeuren...al dat tijd kan ik veel beter gebruiken. Ik heb sowieso al veel moeite met afspraken in m'n agenda op tijd na te komen Dan denk ik: "ik kook voor een paar dagen tegelijk"...smaakt die zooi niet meer lekker als ik het weer opwarm. Kutzooi Ik doe op dit moment: veel steak en kippeborst (ong. 350~400gr. per dag in 2 keren) en dan afwisselend een dijk groenten erbij of wat koolhydraten (ong. 200gr.) in de vorm van rijst (meestal) of pasta (soms). Aardappelen eet ik maar heeeel zelden. Sowieso geen boter of margarine maar welgeteld 1 eetlepel olijfolie ter bereiding van een gerecht. 1 of 2 Weieiwit shakes per dag, wat bananen of appels of rauwe wortels...niet te veel brood. Argh...inmiddels is het kiezen WAT ik eet allemaal second nature maar mij herinneren WANNEER ik moet eten is echt een ramp! [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 03-03-2004 18:40] |
|
Ja precies, een degelijk eetschema maken is nog niet zo moeilijk, maar om het na te leven is het grote probleem. Zeker als je zoals ik nog naar school gaat kom je tijd te kort. Verder is het als vegetariër ook lastiger om voldoende eiwitten binnen te krijgen om massa te winnen. Dus wat ik nu doe is meestal gewoon vrij veel eten bij de maaltijden die ik eet, maar volgens mij zou ik veel meer resultaat kunnen boeken. Wij gaan binnenkort ook maar eens aan de Whey-proteins waarschijnlijk. O ja, een AAS kuurtje is (mocht dat niet duidelijk zijn) iig iets wat ik nooit van mijn leven zal doen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Als je uit 1 van de honderden verschillende protein- en mass-shakes moet kiezen; let goed op WAT er in zit. Zo heb je shakes die bijna uitsluitend eiwit bevatten (70~80% per gewicht) met een paar extra ingredienten (vulstoffen, coagulanten, een paar mineralen en vitamines) en andere shakes hebben maar 30% of minder eiwitten maar dan weer caffeine, suiker, dextroses en andere koolhydraten om je op te peppen en energie te geven (meestal heten ze dan "fuel" ofzo). Pas goed op met ephedra-houdende spullen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |