|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Beste Rammstein, Je hebt met deze post weereens mijn beeld van je versterkt, je bent een kankerfaler. Kijk, ik train omdat ik graag een mooi, gespierd lichaam wil hebben. Dan is het dus handig om te weten welke oefening goed is voor een bepaalde spier. Als ik bijvoorbeeld vind dat mijn borst niet hard genoeg groeit kan ik daarvoor een nieuwe oefening in mijn schema stoppen, of met andere intervallen gaan trainen. Verder is ook voeding iets om even bij stil te staan, want zonder goede voeding zul je nooit gespierd danwel sterk worden. Je kan natuurlijk ook zoals jij doen, als een blinde stier de Gym inrennen, met zware gewichten gaan zwaaien en hopen dat je sterk en gespierd wordt, en je zal er ook zeker wel wat resultaat mee krijgen, maar lang niet zoveel als wanneer je een gedegen trainnings en voedingsschema opzet. Als je de sterktste bent in de Gym waar jij traint ben ik trouwens benieuwd hoe je eruit ziet, en nog meer benieuwd naar hoe de rest van de leden van eruit ziet. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Weinig aan toe te voegen. "Trainen" kan iedereen. Resultaten boeken bereik met je hersenen. |
|
Ik zie Rammsteiner nergens zeggen dat hij het afwisselen van oefeningen, het gebruik van 'krachtvoer' en een mooi lichaam onbelangrijk vindt. Hij zeg slechts dat hij het 'gay' vind om al die namen uit je hoofd tekennen en daar ben ik het eigenlijk wel met hem eens. Ik wissel veel af met oefeningen maar ik weet van bijna geen hoe hij heet, ook let ik niet op mijn voeding of op vorm van mijn lichaam en toch train ik op aardig niveau vergeleken met de rest in 'mijn' zaal. Ik vraag me btw eigenlijk ook wel af hoe Rammsteiner eruit ziet en hoeveel hij zelf omhoog weet te krijgen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ik vind het persoonlijk een stuk gayer om te gaan kijken hoe jouw niveau zich verhoudt tot dat van de rest van de mensen in de zaal. Je traint toch voor jezelf, of sta je alleen maar in de gym omdat je wil laten zien hoe stoer je bent als je meer kilo's weet te verzetten dan iemand anders? Het weten van de namen van oefeingen is sowieso handig op het moment dat je je schema met iemand wil overleggen, dan weet je beiden precies waar het over gaat. Rammsteiner zegt in zijn post dat hij gewoon aan zware gewichten trekt, daaruit blijkt niet dat hij veel verstand heeft van afwisselen van oefeningen, of uberhaupt ooit heeft gehoord van een trainingsschema. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Ik train met verschillende mensen dan zie je soms wat. quote:'Wij' omschrijven de oefening en/of het aparaat gewoon. Er is bij mij toch niemand die de namen weet. Volgens mij de instructeurs niet eens. Zowiezo vind ik mijn eigen schema's altijd het fijnst dan ben ik tenminste bezig met wat ik leuk en 'lekker; vind. quote:Maar ook niet dat dat niet zo is. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Dan moeten die instructeurs toch eens gaan overdenken of ze wel de juiste baan hebben gekozen. Ik maak trouwens ook mijn eigen trainingsschema's, maar ik sta wel altijd open voor positieve input van anderen. Variatie is altijd een goed iets, en ik kan zelf altijd bepaalde dingen over het hoofd zien, als iemand me bv. wijst op een gat in mijn schema, lijkt het me een goed idee om het aan te passen. Hiervoor is het weten van namen van oefeningen dus handig. Ik bedoel, lat pulldown spreekt makkelijker dan "die oefening waarbij je een stang naar benedenen trekt, het werkt voor je rugwijdte" . Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Een tikje retardet zijn ze idd wel. quote:Ik train dus vrij afwisselend en ook met verschillende personen maar het komt echt amper voor dat iemand met oefening aankomt die mij onbekend is. Maar idd altijd open blijven voor, positief, commentaar op je schema. quote:Die noemen wij volgens mij: " Die rug oefening om je schouder uit de kom te krijgen" [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 10-01-2005 18:05] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Jaja het is nu wel tijd voor een reply van mij,Sorry van mn late reaktie maar ik kom net uit de sportschool,Waar ik trouwens een lekkere avond had En dit is misschien een mooi moment om even te vertellen wat ik heb gedaan en hoeveel ik heb getilt in een duidelijke en makkelijke taal die iedereen begrijpt: (in alle sets doe ik 10 reps) Eerst 6 minuten hardlopen,Dat doe ik altijd 3 minuten op 13 km/ph 2 minuten op 16 km/ph 1 minuut op 22 km/ph Dit natuurlijk om lekker warm te worden Vervolgens ga ik bankdrukken 1e set 50 kilo 2e set 60 kilo 3e set 80 kilo Dan de oefening Stang naar beneden trekken terwijl je zit 1e set 60 kilo 2e set 80 kilo 3e set 90 kilo (helaas hij gaat niet hoger) Dan uhm.... de oefening dat je met je bovenarmen vlak zit en onderarmen vertikaal en dan gewicht van de zijkant naar voren drukken tot ze elkaar aanraken (voor de biceps) 1e set 60 kilo 2e set 80 kilo 3e set 100 kilo Daarna schuin bankdrukken (schouders) 1e set 40 kilo 2e set 50 kilo 3e set 60 kilo Dan pak ik de halters,Eerst mn Biceps,Gewoon standaart oefening omhoog en omlaag terwijl je voor de spiegel staat 1e set 16 kilo (elke kant) 2e set 18 kilo 3e set 20 kilo Daarna ditzelfde alleen dan met gestrekte arm naar voren,(schouders dus) 1e set 16 kilo (elke kant) 2e set 18 kilo 3e set 20 kilo Daarna ga ik voor mn benen Zittend gewicht omhoog brengen met je voeten 1e set 50 kilo 2e set 60 kilo 3e set 70 kilo Daarna liggend op mn buik gewicht omhoog brengen met de enkels 1e set 40 kilo 2e set 45 kilo 3e set 50 kilo Daarna ga ik weer verder met mn armen de oefening dat je met staaldraden gewicht naar beneden trekt met beide armen gespreid en naar elkaar toe trekken naar beneden 1e set 25 kilo (elke kant) 2e set 30 kilo 3e set 40 kilo Dan ga ik weer zitten met mn armen over een rand heen en met een grote bankdrukstang mn biceps trainen, 1e set 30 kilo 2e set 40 kilo 3e set 60 kilo Voor de rest doe ik nog een stuk of 4 of 5 oefeningen van 3 sets per stuk maar die verschillen elke keer,Net waar ik zin in heb Mn biceps zijn het beste en veel gasten kijken hun ogen uit als ze me bezig zien en ik krijg veel commentaar over hoe profesioneel het eruit ziet,Dat ik er goed uitzie,En iedereen wilt een praatje met me maken en vragen me dingen over hoe ze een oefening moeten doen Ik weet het ze allemaal te vertellen en ik neem er ook rustig de tijd voor want ik wil ze echt motiveren om te trainen en dat lukt ook!! Ik heb een aantal trainingsmaatjes en ik push ze lekker om af en toe is wat meer gewicht erop te gooien en dan ze makkelijk meer kunnen tillen Dat Helpt ook!! Ik zit 3 keer in de week 1.5 uur in de sportschool en meer als ik tijd heb Ik werk overdag in de bouw 12 uur op een dag Voor de rest drink ik vitaminedrankjes eet ik kaas met spek S,avond veel vlees en groente En voor de rest niks ongezond,Geen limonade,1 bakkie koffie op een dag,Geen patat of ander junkfood,geen gebak of koek!! Maar dit doe ik NU en over een jaar kan het heel anders zijn,Maakt me ook niet uit NU zit ik lekker in mn vel en daar gaat het om het is echt niet zo dat ik heel mn leven omgooi om een goed lichaam te krijgen,Ik maak er gewoon het beste van omdat ik toch niks beters te doen heb oja zaterdagavond drink ik een biertje of 10 Dat was het Kom maar op met die klote reakties! en dan nog iets: kleine Micha Banaan Rasputin Mikeee Dat jullie mij een faler vinden Fuck jullie allemaal!!!! Wie is hier nou diep triest om mij zo te noemen En Kwelgeest Jou mag ik! Met jou wil ik wel een avondje trainen "Sehnsucht" |
|
Lezen is ook een kunst. |
|
Beste Rammstein, Ik vind het gewoon kankergaar dat iemand die alle oefeningen die hij doet niet eens bij naam weet te noemen mij komt vertellen dat ik gay ben, en hoe ik wel moet trainen. Ik vind het allemaal best dat jij gewoon aan zware gewichten trekt, maar ga nou alsjeblieft niet vertellen dat ik net zo moet trainen als jij. Of dat ik gay ben omdat ik mijn spieren kan benoemen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Het is toch normaal dat je de oefeningen bij de naam noemt en de spieren ook? Je zegt toch ook ik ga met de auto rijden en niet van: ik ga in dat overkapte stalen ding met vier wielen en een motorblok erin een stukje rijden. Projecteer je eigen onverschilligheid, neanderthaler-mentaliteit en stompzinnigheid niet op anderen a.u.b. |
|
quote:Kromme vergelijking. Ik zeg toch ook niet: "Ik ga in de Volkswagen (ofzo) rijden". Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Fuuuuck zeg mensen, wat en pikkentrapperij heen-en-terug |
|
nee als je geen volkswagen hebt niet nee.... Jij snapt wat ik wil zeggen.... [Dit bericht is gewijzigd door el mariachi op 11-01-2005 0:14] |
|
http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Beste Rasputin.... Ik snap niet waarom jij zo boos doet,En waarom gebruik je die scheldwoorden? Ik stelde een vraag en daar werd Fel op gereageert,Vandaar mijn uitleg! Ik zeg niet dat je Gay bent,(dat was kwelgeest)Voor de duidelijkheid. En ik zeg ook niet Hoe jij moet Trainen Dus waarom ben je zo Boos? (Let op Dit is weer een vraag!!!!) Jij kent elk latijns woord voor je spier Gefeliciteerd! Jij weet elke naam voor elke oefening..Opnieuw gefeliciteerd!!!! Ik weet dat niet en het boeit me geen fuck,Daarom vroeg ik aan jullie om uitleg, Zaadjes... "Sehnsucht" |
|
zijn er hier trouwens nog mensen die steckers gebruiken ofzo? of gaan we hier niet zover? |
|
Je bedoelt "stackers" (van STACK)? Ik niet. En volgens mij is dat niet 1 bepaald product maar een verzameling pillen (bijv.) die je stackt (tegelijk inneemt?) t.b.v. een bepaald doel. Afvallen, uithoudingsvermogen, energiestoot, enz. |
|
quote:Speirversterkers zijn Gay-ay! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Dit topic is gay... Maar goed, sinds kort ook maar weer begonnen met fitness, werd wel weer eens tijd. Altijd "rock 'n roll" eist zo z'n "toll"... Prog. doom/death :: www.inageandsadness.tk |
|
Als ik geen geld heb voor fruit,Normaal 2 appels 2 manderijnen en 2 bananen op een dag... Dan slik ik wel eens een vitaminepil Jaja Zo 1tje die je bij het kruidvat ken halen 200 pilletjes voor 3.75 euro "Sehnsucht" |
|
quote: Iedereen die uberhaupt over moeilijke woorden praat heeft last van hersenontwatering. Dat jij moeite hebt met het lezen van de verhalen van 'Kleine Sambo', die zelfs mijn eenjarige neefje goed kan volgen. zegt meer over jou dan over de ZM in house bodybuilders. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Rammsteiner is best ielig. Hij heeft gespierde doch vrij dunne armpjes. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: jongens, dit vinden "we" toch niet mooi? een mooi gespierd lichaam, okee, maar dit???? zwemmers en turners zien er vaak beter uit dan zulke doorgeschoten bodybuilders naar mijn mening. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |