|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dan doe ik het wel. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
@relax187 Ik wil natuurlijk niet zeiken, maar ik moet wel! Je schreef: U doet me aan m'n oma denken....die heeft ook zo'n stoel... Maar dat is natuulijk niet goed. Het is gewoon griezelig hoe U op mijn moeder lijk. - Ach ja? Ja, die hep namelijk net zo'n stoel, mijn moeder. Gek hè? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Nee. Duidelijk. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Nee. Zaai en toch duidelijk. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Als jij betere suggesties hebt, maak je een topic aan en vraag je de nazi's om die van mij op slot te doen Van mijn mag het. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 16-03-2009 21:22] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
leuk topic pestilence3 http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: Rustig, het is al goed. En ik zou niet weten hoe dat moet.... We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Je moet wel....het topic blijf zo |
|
hey Patrick, pleur dat album eens online. |
|
ja doe maar, dat wachten wordt ik ook koekie van Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
CD nu meerdere keren beluisterd; klinkt goed!! |
|
Bedankt voor het opladen eej. Eens aanzetten voor de eerste keer.... |
|
Gewoon blindelings kopen die plaat, of in Utrecht 18 & 19 april de goedkoopste standaanbieder zoeken. |
|
en hij staat online, ben benieuwd . eens luisteren hoe de hele plaat klinkt, tot nu vond ik het nog niet zo mijn smaak, mocht het wel wat zijn zal ie snel genoeg in kast staan naast de rest van zijn familie |
|
Plaat online te vinden en bijna geen reacties nu? Puike plaat en ben blij dat de mp3s het wachten tot de CD aankomt mooi verzachten. Wel leuk om de reacties op de nieuwe plaat op verschillende fora te zien. |
|
Luister nu Synthetic grotesque; wat een heerschriff!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Idd stoere riff. Strakkes in de auto hele schijf eventjes luisteren |
|
Komt de plaat ook op vinyl uit? Voodat ik de cd koop en later alsnog de vinyl-editie aan moet schaffen.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Damn, vet coole schijf dudes. |
|
Als Bol.com een beeeeeetje opschiet kan ik het vrijdag en/of zaterdag non-stop op de stereo gooien. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Heb je linkjes? Ben wel benieuwd. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Zonde van de CD. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Moet maar ff googlen op Global Domination forum, Cynic forum en SMN News forum. Vooral op de laatste twee wordt aardig wat gepost m.b.t. nieuwe Pestilence. [Dit bericht is gewijzigd door VM Saldiac op 18-03-2009 14:38] |
|
Net ook eens beluisterd... Moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben, zeker na de 3 songs op myspace. Eerste snelle luisterbeurt is me goed bevallen, later deze week wat meer tijd voor vrijmaken. Het ziet er iig naar uit dat ik hem zal kopen als 'ie uit is. |
|
quote: de LP versie komt ergens in april uit! ik wacht er ook op |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |