|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
0_o What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hopelijk wordt de muziek er ook beter van, de comeback cd was redelijk matig. |
|
Als iedereen mee mag schrijven en iemand anders de teksten doet ben ik "voor". Suffocation kon het ook! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ben benieuwd wie de drummer wordt.... Boeiender |
|
Ik nomineer Lars Ulrich ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
kwa brutality gaat ie dat al vet verliezen, ik ben namelijk ook een nieuwe cd aan het scrhijven TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote: Jij hebt mazzel dat Michael Jackson overleden is. Tegen diens nieuwe show zouden jullie het op alle fronten afgelegd hebben, zag ik gisteren. Moeten jullie Orianthi Paganaris niet inlijven? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
On topic dan maar weer? Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Patrick heeft het over the most brutal and technical Pestilence album ever. Ga je ook een nieuw bruut pestilence album ever schrijven? Wat verwarrend allemaal weer. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 30-10-2009 20:55] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Moeilijk he gevat uit de hoek komen? TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
Dat valt wel mee, ik had die eerste zin er even bij gezet omdat ik niet ook verwarrend bezig wilde zijn. Dus. En? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ah de 'Heer' moet weer over andermans faam parasiteren. quote: Denk je dat het dit keer wel in 1 keer goed zal gaan of zal je daar ook weer een 2.0 heruitgave voor nodig gaan krijgen? Ontopic: Pestilence zit nu blijkbaar onder drummert? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-10-2009 23:00] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ben er wel blij mee! Choy is wel goed maar ben nooit zo'n fan van hem omdat je hem nooit hoort op de plaat, Jeroen hoor je tenminste er lekker overheen spelen en Spheres vind ik de beste pestilence plaat. |
|
quote: nee hoor, we hebben het nu redelijk in de vingers TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote: |
|
quote: Er is eigenlijk niets veranderd met vroeger. Toen componeerde ik ook al 95% van de riffs in de songs. . Ook bedacht/bedenk ik zelf alle ritmepartijen en basslines. In het schrijven van teksen ben ik wel nieuw maar niemand in de band nu kan of wil dit. Rest mij niets anders om dit ook zelf te doen. |
|
Komt Bob Bagchus ook terug op drum? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Er zijn 2 gegadigden. Maar Peter is ook nog steeds in the picture. Het gaat erom dat wanneer Peter niet kan (mainband is nog steeds darkane) dat ik dan wel een vervanger moet hebben. Logisch toch?! |
|
quote: Die heeft nooit bij Pest gedrumd joh... |
|
quote: Ojajoh? Edit: Ben wel benieuwd. Beetje brutigheid kan geen kwaad lijkt me. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 01-11-2009 21:05] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
ik denk niet dat Bob dat kan spelen TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote: [open deur] Dat weet ik wel zeker als ik hoor hoe hij de boel tot jankens toe aan elkaar probeert te smeden bij Asphyx. [/open deur] Wat Pestilence betreft: gewoon goeie liedjes schrijven. Wie er dan verder allemaal op een volgend album te horen zijn, daar moet iedereen zich niet al te druk om maken. |
|
quote: Precies. Het gaat om de liedjes en niet om wie er allemaal op meespelen. Maar ik kan me voorstellen dat er ook mensen fan van een drummer of bassist kunnen zijn. Jeroen is een waardige vervanger omdat hij een eigen stijl heeft en een andere interpretatie van mijn songs zal (kunnen)gaan uitvoeren. Dat maakt het juist zo intens. |
|
Hoe dan ook. Laatste plaat klinkt lekker en van 8 snaren zijn we ook niet vies. Dat moet wel een beetje gaan grooven dan he |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |