|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
:') What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: bier is voor flikkers |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
wim is de man die t snapt (ik mail je deze week trouwens even met een vraagje mbt een gitaarsolootje...) |
|
Prima. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Bedoel je zoals het begin van Twisted truth of de riff/ritme combinatie in Echoes of death (na de solo)? Dat had ik ook verwacht, maar er is hier duidelijk voor een straightforward aanpak gekozen. Vind ikzelf prima. Gezien het feit dat elk Pestilence album weer anders is, kan de volgende misschien wel eens meer in jouw straatje gaan klinken. Overigens doet het begin van het nummer Resurrection macabre me denken aan het begin van Day of suffering van Morbid Angel. Wbt reunies: vind je bijna elke reunie tegenvallen? welke niet? Heb je de nieuwe Unanimated al gehoord? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-04-2009 18:43] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Muziek is wel oke, alleen de zang is niet mijn smaak. |
|
Je houdt meer van guttural gegrunt Jan? |
|
Zo, nu eindelijk de cd ook in handen, waarvoor nog vette thanks, Patrick!! Nu nog de teksten uit t kupke leren om mee te blêren volgende week hehe The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Daar zal Mameli weinig van meekrijgen, die breekt zijn klauwen over de moeilijkste riffs die ooit zijn geschreven. TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote: jongen koop een andre rieu cd en ga die onderkwijlen, je snapt werkelijk geen kloot van wat ik bedoel... tegendraadse drumpartijen, polyritmes, afwijkende maatstructuren etc... twisted truth begin??? daar doet alles en iedereen ook allemaal met elkaar mee. Straightforwardaanpak me reet, dan moet je niet met van die grootdoenerij aankomen, er zitten te weinig leuke momenten in de arrangementen, drumpartijen en al die zo moeilijke riffs. Jammer dat meneer mameli zich deze dagen moet bezighouden met verkrampte vingers en lelijke groupies, anders kon hij beamen dat hij een redelijk flauwe cd heeft afgeleverd (inmiddels moet zelfs hij t toch doorhebben)... |
|
quote:Maar tot vrijdag in de Atak? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ik hoop t wel, even netjes Patrick de hand schudden enzo |
|
quote: quote: Kijken of je irl ook hetzelfde grofgebekte toontje aanslaat The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ach, op internet is iedereen een held niet waar? Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Vrijdag komen we met 4 limbo's de Atak op de zenuwen werken. Ik heb er zin, want ik heb Pestilence nog nooit live gezien. De plaat klinkt uiterst prima en heer Wildoer weer eens aan het werk zien kan nooit kwaad |
|
Fakking hel, man, het was altijd zo rustig in Atak wat ZM'ers betrof... Daar gaat m'n laatste restje anonimiteit Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
De dag erna wordt het pas echt leuk daar, kom je dan ook Zelthor? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zeker weten! Daar kijk ik ook meer naar uit dan naar Pest. 't Is overigens uitverkocht (zaterdag). [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 06-04-2009 11:19] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Keb aaaaalang kaarten natuurlijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: klaarblijkelijk ken me me niet |
|
Kijken of Muti irl ook zo'n billenlikker is Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dat wil je niet weten. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Heb meer zin in vrijdag dan in m'n verjaardag 2 dagen later, hehe. We komen met 5 man uit Aalten, Arnhem, Rheden en Didam. Gelukkig kunnen we in Aalten chrashen, anders werd het een nachtje Enschede. Ben erg benieuwd hoe ze live zijn. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |