IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Pestilence Vorige pagina | Volgende pagina
Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 04-04-2009 18:12 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 4 april 2009 16:46 schreef Snark het volgende:
nee trut, gewoon een stampende death metalplaat met meer dan wat je al 2.000.000.000 keer gehoord hebt, met vette arrangementen en die een paar keer extra beluisteren nodig heeft om op zn plek te vallen. Niet zo'n 14 in een dozijn ding als wat er nu uit het poepgat van opa mameli is gevallen

blijven volhouden!

Dude, doe niet zo gespannen en pak een biertje en neem vooral jezelf niet te serieus...

[Dit bericht is gewijzigd door Taets van Avezaete op 04-04-2009 18:13]

Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-04-2009 18:13 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

:')

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Snark
Usericon van Snark
Posted 05-04-2009 11:04 by Snark Profiel van Snark

quote:
Op 4 april 2009 18:12 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Dude, doe niet zo gespannen en pak een biertje en neem vooral jezelf niet te serieus...

bier is voor flikkers

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 05-04-2009 13:27 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Snark
Usericon van Snark
Posted 05-04-2009 13:31 by Snark Profiel van Snark

wim is de man die t snapt

(ik mail je deze week trouwens even met een vraagje mbt een gitaarsolootje...)

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 05-04-2009 13:38 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Prima.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-04-2009 17:52 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 4 april 2009 15:58 schreef Snark het volgende:
riffs met onverwachte structuren voorzien van ritmes die de boel lekker maken ipv zouteloos aanvullen/nadoen...

Bedoel je zoals het begin van Twisted truth of de riff/ritme combinatie in Echoes of death (na de solo)?
Dat had ik ook verwacht, maar er is hier duidelijk voor een straightforward aanpak gekozen. Vind ikzelf prima.
Gezien het feit dat elk Pestilence album weer anders is, kan de volgende misschien wel eens meer in jouw straatje gaan klinken.

Overigens doet het begin van het nummer Resurrection macabre me denken aan het begin van Day of suffering van Morbid Angel.

Wbt reunies: vind je bijna elke reunie tegenvallen? welke niet? Heb je de nieuwe Unanimated al gehoord?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-04-2009 18:43]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 05-04-2009 18:20 by MetalJan Profiel van MetalJan

Muziek is wel oke, alleen de zang is niet mijn smaak.

meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 05-04-2009 19:00 by meatgrinder Profiel van meatgrinderhttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Je houdt meer van guttural gegrunt Jan?

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 05-04-2009 23:05 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Zo, nu eindelijk de cd ook in handen, waarvoor nog vette thanks, Patrick!! Nu nog de teksten uit t kupke leren om mee te blêren volgende week hehe

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Heer der Heerscharen
Usericon van Heer der Heerscharen
Posted 05-04-2009 23:28 by Heer der Heerscharen Profiel van Heer der Heerscharenhttp://www.monolith-deathcult.com

Daar zal Mameli weinig van meekrijgen, die breekt zijn klauwen over de moeilijkste riffs die ooit zijn geschreven.

Snark
Usericon van Snark
Posted 06-04-2009 7:29 by Snark Profiel van Snark

quote:
Op 5 april 2009 17:52 schreef Mutilator het volgende:
Bedoel je zoals het begin van Twisted truth of de riff/ritme combinatie in Echoes of death (na de solo)?
Dat had ik ook verwacht, maar er is hier duidelijk voor een straightforward aanpak gekozen. Vind ikzelf prima.
Gezien het feit dat elk Pestilence album weer anders is, kan de volgende misschien wel eens meer in jouw straatje gaan klinken.

jongen koop een andre rieu cd en ga die onderkwijlen, je snapt werkelijk geen kloot van wat ik bedoel... tegendraadse drumpartijen, polyritmes, afwijkende maatstructuren etc... twisted truth begin??? daar doet alles en iedereen ook allemaal met elkaar mee. Straightforwardaanpak me reet, dan moet je niet met van die grootdoenerij aankomen, er zitten te weinig leuke momenten in de arrangementen, drumpartijen en al die zo moeilijke riffs.

Jammer dat meneer mameli zich deze dagen moet bezighouden met verkrampte vingers en lelijke groupies, anders kon hij beamen dat hij een redelijk flauwe cd heeft afgeleverd (inmiddels moet zelfs hij t toch doorhebben)...

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-04-2009 7:36 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 6 april 2009 7:29 schreef Snark het volgende:
jongen koop een andre rieu cd en ga die onderkwijlen, je snapt werkelijk geen kloot van wat ik bedoel... tegendraadse drumpartijen, polyritmes, afwijkende maatstructuren etc... twisted truth begin??? daar doet alles en iedereen ook allemaal met elkaar mee. Straightforwardaanpak me reet, dan moet je niet met van die grootdoenerij aankomen, er zitten te weinig leuke momenten in de arrangementen, drumpartijen en al die zo moeilijke riffs.

Jammer dat meneer mameli zich deze dagen moet bezighouden met verkrampte vingers en lelijke groupies, anders kon hij beamen dat hij een redelijk flauwe cd heeft afgeleverd (inmiddels moet zelfs hij t toch doorhebben)...

Maar tot vrijdag in de Atak?

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Snark
Usericon van Snark
Posted 06-04-2009 8:10 by Snark Profiel van Snark

ik hoop t wel, even netjes Patrick de hand schudden enzo

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 06-04-2009 8:42 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 6 april 2009 7:29 schreef Snark het volgende:
...dan moet je niet met van die grootdoenerij aankomen, er zitten te weinig leuke momenten in de arrangementen, drumpartijen en al die zo moeilijke riffs.

quote:
Op 6 april 2009 8:10 schreef Snark het volgende:
ik hoop t wel, even netjes Patrick de hand schudden enzo

Kijken of je irl ook hetzelfde grofgebekte toontje aanslaat

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 06-04-2009 8:46 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

Ach, op internet is iedereen een held niet waar?

Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.

renYek
Usericon van renYek
Posted 06-04-2009 10:45 by renYek Profiel van renYek

Vrijdag komen we met 4 limbo's de Atak op de zenuwen werken. Ik heb er zin, want ik heb Pestilence nog nooit live gezien. De plaat klinkt uiterst prima en heer Wildoer weer eens aan het werk zien kan nooit kwaad

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-04-2009 10:51 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Fakking hel, man, het was altijd zo rustig in Atak wat ZM'ers betrof... Daar gaat m'n laatste restje anonimiteit

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

spectre
Usericon van spectre
Posted 06-04-2009 11:02 by spectre Profiel van spectre

De dag erna wordt het pas echt leuk daar, kom je dan ook Zelthor?

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-04-2009 11:19 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Zeker weten! Daar kijk ik ook meer naar uit dan naar Pest.

't Is overigens uitverkocht (zaterdag).

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 06-04-2009 11:19]

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

spectre
Usericon van spectre
Posted 06-04-2009 11:48 by spectre Profiel van spectre

Keb aaaaalang kaarten natuurlijk

Snark
Usericon van Snark
Posted 06-04-2009 11:51 by Snark Profiel van Snark

quote:
Op 6 april 2009 8:42 schreef Mutilator het volgende:
Kijken of je irl ook hetzelfde grofgebekte toontje aanslaat

klaarblijkelijk ken me me niet

spectre
Usericon van spectre
Posted 06-04-2009 12:05 by spectre Profiel van spectre

Kijken of Muti irl ook zo'n billenlikker is

Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 06-04-2009 12:16 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 6 april 2009 12:05 schreef spectre het volgende:
Kijken of Muti irl ook zo'n billenlikker is

Dat wil je niet weten.

headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits

Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 06-04-2009 18:11 by Helnorsk Profiel van Helnorsk

Heb meer zin in vrijdag dan in m'n verjaardag 2 dagen later, hehe.
We komen met 5 man uit Aalten, Arnhem, Rheden en Didam. Gelukkig kunnen we in Aalten chrashen, anders werd het een nachtje Enschede.
Ben erg benieuwd hoe ze live zijn.

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com