IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Pestilence Vorige pagina | Volgende pagina
VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 25-05-2009 21:17 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

Net terug van MDF wat overduidelijk geen epic fail was.
Bolt Thrower was bereid om Pestilence te vervangen en dat hebben ze met verve gedaan.

M.b.t. Pestilence/Darkane drumer: die was wel in Baltimore op MDF. De reden is eenvoudig: hij had al een VS werkvisum van de recente VS toer van Darkane en die is nog tot december 2009 geldig.

M.b.t. HOB/Asphyx: deze heren waren idd als toeristen naar Baltimore gevlogen, hadden mijn adres als verblijfadres opgegeven en geen apparatuur meegenomen.
Men liep echter ook tegen een probleempje op: Wannes had een online-formulier 2 keer ingevuld wat dus niet mag. Dit formulier moet iedereen invullen die naar de VS reist en geeft toegang tot het vliegtuig op het vertrekpunt.

Natuurlijk erg spijtig dat het mis is gegaan met Pestilence. Vier uur vastzitten bij de douanepolitie v/d VS is geen pretje.
Hoop de band deze zomer in NL nog te zien.

[Dit bericht is gewijzigd door VM Saldiac op 25-05-2009 21:17]

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-05-2009 22:01 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 mei 2009 21:17 schreef VM Saldiac het volgende:

wel te hopen dan dat pestilence nederland nog binnen mag

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-05-2009 22:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

eerst inburgeringsexamen

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-05-2009 22:05]

signature

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-05-2009 10:37 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 25 mei 2009 21:17 schreef VM Saldiac het volgende:
Net terug van MDF wat overduidelijk geen epic fail was.
Bolt Thrower was bereid om Pestilence te vervangen en dat hebben ze met verve gedaan.

M.b.t. Pestilence/Darkane drumer: die was wel in Baltimore op MDF. De reden is eenvoudig: hij had al een VS werkvisum van de recente VS toer van Darkane en die is nog tot december 2009 geldig.

M.b.t. HOB/Asphyx: deze heren waren idd als toeristen naar Baltimore gevlogen, hadden mijn adres als verblijfadres opgegeven en geen apparatuur meegenomen.
Men liep echter ook tegen een probleempje op: Wannes had een online-formulier 2 keer ingevuld wat dus niet mag. Dit formulier moet iedereen invullen die naar de VS reist en geeft toegang tot het vliegtuig op het vertrekpunt.

Natuurlijk erg spijtig dat het mis is gegaan met Pestilence. Vier uur vastzitten bij de douanepolitie v/d VS is geen pretje.

Heb je wel je tanden gepoetst na afloop?

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 26-05-2009 14:16 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

quote:
Op 26 mei 2009 10:37 schreef bastianus het volgende:
Heb je wel je tanden gepoetst na afloop?

Nee joh, doe ik nooit na geile sex.

GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 26-05-2009 18:59 by GRINDBASHERS Profiel van GRINDBASHERShttp://myspace.com/herrierecordsinc

lijkt me een ultiem dieptepunt als op deze manier je tour / gig niet doorgaat...

ooit was 't normaal om de oversteek te maken, alles af te knallen wat je tegenkwam en te claimen dat het vanaf dat moment je bezit was... nee, dat Amerika is maar een mooi bureaucratisch bolwerk geworden...

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 27-05-2009 11:37 by nark Profiel van nark

quote:
Op 26 mei 2009 18:59 schreef GRINDBASHERS het volgende:
lijkt me een ultiem dieptepunt als op deze manier je tour / gig niet doorgaat...

ooit was 't normaal om de oversteek te maken, alles af te knallen wat je tegenkwam en te claimen dat het vanaf dat moment je bezit was... nee, dat Amerika is maar een mooi bureaucratisch bolwerk geworden...

Dus boikotten die handel!!!!!!!!!

Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 27-05-2009 23:35 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

Inmiddels besloten om 19 juni naar het optreden in de Bibelot in Dordrecht te gaan.

invictis
Usericon van invictis
Posted 28-05-2009 11:08 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 20 mei 2009 22:45 schreef XkadaverX het volgende:
Pestilence, wat een schijt cd is die laatste,niet te geloven.Een krampachtige poging van de heer mameli om nog wat geld uit de zakken van de trouwe fans te kloppen.niets meer niets minder.

frrrffff, fok eens of dipper

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 30-05-2009 22:25 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

wie is er bij in vera??

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 30-05-2009 22:42 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

Ik

Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 31-05-2009 9:56 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Hopelijk!

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Schmerz
Usericon van Schmerz
Posted 07-06-2009 16:12 by Schmerz Profiel van Schmerz

Je kunt gewoon een kaartje reserveren via de VERA site:

http://www.vera-groningen.nl/reservations

Ik ben zeker van de partij.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it!

bloodcorpse
Reign in Bloodcorpses
Usericon van bloodcorpse
Posted 07-06-2009 20:03 by bloodcorpse Profiel van bloodcorpsehttp://www.myspace.com/367841243

quote:
Op 30 mei 2009 22:42 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Ik

en ik..

Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden!

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-06-2009 0:01 by Mark Profiel van Mark

Zit weer eens de 'Hard of hearing' column uit de vorige Terrorizer met Pestilence door te lezen. Onmeunig grappig stuk De enorme drang bij Patrick om punten te scoren, terwijl hij en Tony naargelang de quiz vordert de richting helemaal kwijtraken. Fantastisch stuk tekst

Patrick: "Aah I've heard this before. I have heard this before. I can't remember. I know this shit though bro."
James Minton (Terrorizer): "Steve DiGiorgio is on bass."
Tony: "Sadist?" (edit: geen idee of dit een Terrorizer typo is met Sadus en Sadist, maar zo staat het er)
Patrick: "No, no, no, no. Don't even go there bro."
Tony: "He said Steve DiGiorgio right? And isn't he the bass player of Sadus?"
Patrick: "Yeah man it's not Sadus. Fuck. I don't know."
Minton: "It's Quo Vadis."
Patrick: "Who? Oh."

Patrick: "I really know it but I..."
Tony: "Then just say it."
PAtrick: "Oh christ it's..."
Tony: "Just say it."
Minton: "They're Canadian, if that helps."
PAtrick: "I don't know man it's..."
Tony: "Just say it."
Patrick: "I don't know."
Tony: "Just say what you think it is."
Patrick: "I don't know man. Sounds like Death."
Tony: "They're Canadian..."
Minton: "The guitarist is touring with Voivod."
Patrick: "Man, I wish I was Voivod."
Minton: "It's Martyr."
Patrick: "I fucked up on that one. I got two down and one fucked up."

Tony, als ze een Atheist nummer voorgeschoteld krijgen: "Oh yeah! Atheist. Of course. The only one. The only one I got. Great."
Minton: "It's the only one we could play really."
Tony: "Wow I got one. Take a victory picture."

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 27-06-2009 0:01]

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-06-2009 0:24 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Lol mooie instinker; diGiorgio speelt slechts op 1 Quo Vadis album mee (Defiant imagination) als gastmuzikant; hadden ze nog makkelijker Vintersorg met zijn naam kunnen hinten; vervolgens vast ook niet geraden

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Snark
Usericon van Snark
Posted 27-06-2009 6:36 by Snark Profiel van Snark

anders prop jij je arm weer even in een poepgat

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-06-2009 8:13 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Goeie show op Hellfest overigens. Zonde dat er maar weinig foto's gelukt zijn maar ach. Ook leuk om Patrick U. na afloop nog even gesproken te hebben. Echt ongelooflijk dat die gewoon bijna 15 jaar geen gitaar meer had aangeraakt voordat hij werd teruggevraagd

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 27-06-2009 11:35 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

@snark:

Jij vervalt stevig in herhaling trollebaas: erg lame.
Mss zou je eens wat oude email kunnen beantwoorden.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-06-2009 11:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

aangeschaft, en ik like het wel,

ik hoor wel veel Meshuggah-achtige DEI solo's, en bijna Obituary achtige stamppotjes,

maar de vraag kan evenzeer die die groepen gesteld worden jegens Pestilence

signature

Snark
Usericon van Snark
Posted 27-06-2009 11:39 by Snark Profiel van Snark

quote:
Op 27 juni 2009 11:35 schreef Mutilator het volgende:
@snark:

Jij vervalt stevig in herhaling trollebaas: erg lame.
Mss zou je eens wat oude email kunnen beantwoorden.

jij blijft de slijmbal uithangen

mail beantwoorden.. ik gok dat je mn planet adres gebruikt, die is al tijden niet meer in gebruik.

en daarbij wat moet ik je antwoorden, ik heb je bijzonder weinig te melden

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 27-06-2009 12:12 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 27 juni 2009 11:39 schreef Snark het volgende:
jij blijft de slijmbal uithangen

In verhouding tot het gezeik lijkt dat wel zo idd.
Jij zoekt dan weer om maar te kunnen trollen: waar je je tijd maar aan wil verdoen.

quote:
mail beantwoorden.. ik gok dat je mn planet adres gebruikt, die is al tijden niet meer in gebruik.

en daarbij wat moet ik je antwoorden, ik heb je bijzonder weinig te melden

Het is ook van een tijdje terug: Seance, Carcass LS, demo's & Phleb audio opnames. Wat is je huidige email dan? studio arcowolf?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-06-2009 12:13]

Snark
Usericon van Snark
Posted 27-06-2009 13:38 by Snark Profiel van Snark

quote:
Op 27 juni 2009 12:12 schreef Mutilator het volgende:
Het is ook van een tijdje terug: Seance, Carcass LS, demo's & Phleb audio opnames. Wat is je huidige email dan? studio arcowolf?

je vergeet dat ik je inmiddels een behoorlijke eikel vind en zelfs al zou je naar het goede mailadres mailen ik waarschijnlijk nog niet zou reageren...

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 27-06-2009 14:05 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Dan is dat wederzijds.

Snark
Usericon van Snark
Posted 27-06-2009 14:13 by Snark Profiel van Snark

kijk, dan kunnen we tenminste weer goed met elkaar overweg

mooizo

nu weer over pestilence: ik zag net dat de bananen bij de MCD in de aanbieding zijn

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com