|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Snark op 25-05-2009 17:37] |
|
quote: Ok want op Waldrock later speelden ze de nummers weer op de oude snelheid. Overigens zelf ook net terug van de P3; Th new dominion hebben we gemist, maar Vreid wel gezien; was een erg flauw gebeuren, deze black n' roll band; dat viel me flink tegen. Wel relaxte lui trouwens. Pestilence optreden was fucking vet; echt veel beter dan in Enschede; de band klonk nu erg massief. Ze hadden er ook duidelijk zin in en dat plezier spatte er vanaf. Peter Wildoer sloeg en passant nog een gat in zijn bekken, en de solospot met Tony Choy was niet te versmaden. Toptreden!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Puike show, veel beter dan in Pluskut. De Tonytailcam is uitstekend gelukt! headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Zo, dat was lekker - Pest was puik. Dat Vreid was wel het saaiste dat ik in lange tijd heb gezien, The New Dominion was niet slecht, maar Pestilence maakte er een prima avond van, al ben ik er nog wat beurs van Alvast een paar plaatjes - heb voor het eerst in RAW geschoten en dat verwerken kost me wat meer tijd dan het gemakzuchtige schieten in JPG wat ik voorheen deed, maar er zit nog meer en moois tussen. Deze alvast even verkleind om te posten, in elk geval: TND: Vreid: Pestilence: Tony: Patrick M: Patrick U: Peter: Gaatje: |
|
Ben benieuwd vanavond hoe het gaat klinken in de Biebob, moet nog wennen aan de vernieuwde sound van de 3 opnieuw opgenomen oudere nummers. |
|
Hierbij ook nog een paar foto's van het optreden van gisteravond in P3. The New Dominion Vreid Pestilence De rest is te vinden op mijn website : http://www.metal-experience.com |
|
is dat nou dezelfde dude die met cavalera conspiracy heeft meegetoured? |
|
Speelt Tony nou op een Ibanez Btb bas? |
|
quote: Heb ik wat gemist? |
|
quote: Yep, endorsement he "Je moet de mening van de meerderheid niet verwarren met de waarheid....." |
|
Vanavond maar eens bekijken in de Biebob |
|
Wat een vette show in de P3, gister! Ik vond Tony Choi de grote uitblinker, naast de 2 wat stramme (maar erg strak spelende) gitaristen. Ik moest wel lachen dat Mameli het nummer 'The proces of suffocation' aan de familie van Uterwijk opdroeg.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
De nieuwe Pestilence gisteren aan het werk gezien in Biebob, Vosselaar. Nummers worden goed uitgevoerd, Chemo Therapy blijft toch in zijn originele versie het beste klinken. Alleen de algehele podiumpresentatie van de band en de aankondingen van de nummers zoals:jongens en meisjes en andere kinderlijke opmerkingen tussen de nummers door. En het was inderdaad gisteren in Belgie het laatste concert in Nederland!! Het meezingen van ene Bart (refrein) was niet nodig, het klonk niet en het zag er niet uit. |
|
quote: "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Hypnos toevallig? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Zo kondigde Patrick dat gisteren aan. |
|
Ah, hij liep vast vooruit op de komende annexatie. |
|
Hmmm, denk dat Tony Choy en Peter Wildoer na deze toer weer terug gaan naar hun eigen bands en projecten. Ik hoop wel dat Mameli nog blijft doorgaan met Pestilence of hopelijk gaat werken aan nieuw C-187 materiaal Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
quote: |
|
quote: Gewoon gevalletje van te diep in het glaasje gekeken vrienden... mijn excuses hiervoor.... |
|
quote: onee, ik zie t al... bij CC is t johnny |
|
quote: Tony en Peter zullen altijd met mij meedoen.... |
|
quote: En Uterwijk? Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
quote: Wat een onprofessioneel gedrag zeg, dat valt me van je tegen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |