|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Oe, daar ben je op je plek gezet, Chris. Ik hoop dat je nog wel een beetje kunt slapen vannacht. Bareuh... |
|
quote: De line up is compleet!!! 3/4 originele Pestilence leden in mijn ogen. Alleen de Yumster is nieuw en hier een link naar z'n auditievideo: http://www.youtube.com/watch?v=EcEIdgVLpzQ P.M. |
|
quote: Dat krijg je heh, als je het geheugen van een visstick hebt |
|
quote: Dank dank! |
|
quote: euh... ruggengraat als 'n visstick, hersenen van een garnaal luidt het tegeltje toch... enfin, moet zeggen dat MR. N. uitstekend in staat is monotone grind te onderscheiden, dus denk niet dat 't daar aan ligt... |
|
enfin, moet zeggen dat MR. N. uitstekend in staat is monotone grind te onderscheiden, dus denk niet dat 't daar aan ligt... [/quote] Tja, dan moet Resurrection Macabre wel een insignificante schijf zijn.... |
|
...geen idee...consuming impulse is voor mij de plaat, die ik dan ook luidkeels mee bleer.. "lost in the desert, for reasons unknown...!" |
|
"lost in the desert, for reasons unknown...!" [/quote] In dehydrated 2 kom je erachter waarom die in de desert is..... C.I. is een aardige schijf maar ik vind dat men ook vooruit moet kijken... Hopelijk maakt de nieuwe Pestilence schijf indruk op mensen.... |
|
... kan of wil ik niet... kijk liever terug qua muzak...(was en is veel intenser voor mij) ("doet niet voor niets een poging old school grind te maken")... [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 19-12-2009 21:41] |
|
quote: Ik heb prima geslapen Hans, geen zorgen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
De line up is compleet!!! 3/4 originele Pestilence leden in mijn ogen. Alleen de Yumster is nieuw en hier een link naar z'n auditievideo: http://www.youtube.com/watch?v=EcEIdgVLpzQ P.M.[/quote] De eerste reacties omtrent Yuma's performance zijn erg positief (zoals verwacht). Maar ja, wat verwacht je ook van zón bruut(us)..... Ik kan niet wachten om met hem op het podium nummers zoals dehydrated 2 en neuro dissonance te presenteren. P.M. |
|
quote: Praat voor jezelf plofkop. Of is kritiek uit den boze hier? Boeiender |
|
quote: Je blijft ook erg vol van jezelf en je band hè? |
|
quote: Vandaar die plofkop ook. Vind de oude shit echt wel vet, maar die nieuwe, neuh, er zijn zoveel betere NL releases in dat straatje vind ik. Boeiender |
|
quote: Gezien Patriek nog steeds niet fatsoenlijk iemand anders kan quoten heeft hij eerder het geheugen van een visstick. |
|
Kap es ff met op de persoon te spelen! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ja, zeg even tegen die flapdrol dat hij moet ophouden Muti! Kom op, je kan het! Boeiender |
|
quote: Kan Patriek het niet alleen af? |
|
quote: Die heeft net huilend Muti gebeld joh. Boeiender |
|
Jij -en anderen- happen anders maar al te graag. Kappen met op de persoon spelen betekent meteen ook gewoon ontopic gaan, dus wat niveau ipv schelden zou eens mooi zijn. Het moet hier toch niet zoals op het Nile forum worden..? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ken dat hele forum niet. Maar dat jij je er hier zo happig mee bemoeit verbaast niemand denk ik. Boeiender |
|
quote: Op het Nile forum wordt iedereen die betreffende muzikant aanvalt van het forum gekicked. Zo doen ze het daar dus. Happig zijn er hier wel meer, alleen is het nogal laf om met meerdere tegen 1 te bashen. Ipv te flamen zou je eens kunnen uiteenzetten waarom hij bij jou niet blijft hangen, dan hebben we tenminste inhoud. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-12-2009 20:21] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ipv mijn post belachelijk te maken als een klein kind had een zeker iemand daar ook naar kunnen vragen.... Boeiender |
|
quote: Waarom sta je daar dan niet boven? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |