|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Net als met Hellhammer demo's. Die trek ik op de CD-uitgave echt niet. Eerste reactie: "Oh, hoorde dat zo te klinken?" Door de vele kopiestappen vielen zoveel details (gelukkig) weg dat de oorspronkelijke opname behoorlijk tegenvallen. Is er geen digitale variant hiervoor verkrijgbaar? Zodat we (opa's, vaders, 40+) cd's en empeedries met een druk op de knop kunnen laten klinken of ze minstens 5 keer zijn gekopieert op een TDK D60 tapeje (voor de SA tapes hadden we geen geld ). Ferrotapes FTW!!!! 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: |
|
quote: Atak, Ik voetbal zelf niet, maar organiseer mee. |
|
Pestilence, wat een schijt cd is die laatste,niet te geloven.Een krampachtige poging van de heer mameli om nog wat geld uit de zakken van de trouwe fans te kloppen.niets meer niets minder. Fuck You All !. |
|
quote::') Leuk, een trol! *wijst na* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Oh jij bent een neukertje van de heer mameli? Fuck You All !. |
|
quote:Neu, als je even de moeite had genomen dit tipok door te lezen voordat je iets doms roept... De onzin die je uitbraakt is op bladzijde twee zowat al achterhaald. Zo, genoeg gehapt, terug je hok in. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
On topik maar weer. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 20-05-2009 22:53] Fuck You All !. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Morgenvroeg eens naar Baltimore rijden. Pestilence speelt op de zondag op het buitenpodium. Weersverwachting is erg goed. Wordt wederom een erg geslaagde MDF! |
|
En toen mochten ze er niet in... http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=120672 |
|
quote: EPIC FAIL!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Toch saai om te zien, zo'n kale band Die Choy kan wel spelen zeg... [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 25-05-2009 13:09] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Sjeez, das kut. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: is dat eigenlijk ingewikkeld om zulk relevant paperwerk op orde te krijgen (om in de vs te mogen spelen)? of is dit amateurisme van pestilence? |
|
Het is niet ingewikkeld om visas te krijgen, het is slechts goed opletten dat je alle benodigde papieren aanvraagt/aangeleverd krijgt. Soms doen buitenlandse boekers de visa regelen en dan kun je daar zelf weinig aan doen als band zijnde. Bij de ambassade opvragen wat exact je nodig hebt en controleren of je alles daadwerkelijk hebt gekregen is dan weer de verantwoordelijkheid van de band/hun manager. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Da's enorm kut! En wat met de drummer dan? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
VS en Canada schijnen wel notoire moeilijk te doen. |
|
ok, bedankt. had pestilence trouwens gewoon zonder instrumenten door kunnen reizen(als toeristen) en dan bijv op geleend materiaal toch spelen? dat zal dan wel helemaal link zijn (los van he feit dat op andermans spullen spelen ook niet echt fijn zal zijn) maar gewoon ff nieuwsgierig... |
|
quote:Nee, want als je geen werkvisum hebt heb je nog altijd een toeristenvisum nodig....(wat dus niet was aangevraagd omdat dat niet nodig was). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Asphyx en Hail of Bullets hebben dus wel gewoon gespeeld op Maryland Deathfest... |
|
quote:Geen idee hehe. Heb geen flauw benul van dat hele festival.....weet toevallig alleen hoe het zit met het verkrijgen van visa Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: dat weet je dus blijkbaar niet, want een toeristenvisum is dus helemaal niet aan de orde; je vult gewoon van te voren een ESTA-formulier in en in het vliegtuig mag je dan nog eens een keer twee extra 'immigratie formulieren' met precies dezelfde vragen invullen, that's it ;-) [Dit bericht is gewijzigd door Corporal Carnage op 25-05-2009 20:45] |
|
Als een werkvergunning is aangevraagd (om een optreden te doen bijvoorbeeld) heb je geen touristenvisum nodig nee, dat zei ik ook. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |