|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: OK --> verdere reply in het Gojira-topic Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Laatste waarschuwing. Maar toen ging het gelukkig ook weer helemaal over Pestilence. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 23-12-2009 16:23] |
|
Leuke grap. Gelukkig gaat het nu weer over Pestilence. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 23-12-2009 17:34] headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 23-12-2009 17:41] |
|
Ik heb nog steeds spijt dat ik ze nooit op de spheres tour heb gezien, niet dat ik dat een gave plaat vond maar achteraf is t best lekker. [edit]je hebt al mail, en geef even een goed mailadres op meneertje "Robbie".[/edit] [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 23-12-2009 17:49] |
|
Kijk dat zijn antwoorden, hier wordt ik vrolijk van. Voor alle aanschouwers, heer Graycloak is bij nader inzien een prima vent met wie ik graag eens een Pestilence concertje zou bezoeken. Ik schijn vlakbij hem te wonen dus zou dat zomaar kunnen. Gelijk even een vraag hoeveel bands zijn er bekend die pestilence nummers gecovered hebben ik weet van cremation dat ze out of the body live deden en severe torture hebben op dat rare tussendoortj/allegaartje ook zoiets gedaan (lost souls geloof ik) en had iniquity ofzo ook niet iets gedaan? |
|
quote: Niks mis mee met Trivium. Doordat op RM ook nog drie opnieuw opgenomen 'klassiekers' staan valt de matige kwaliteit van het nieuwe materiaal nog meer op. |
|
quote: Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
O, ja en het begin rifje van Out of the bobby staat op sie laatste van Zimmershole, volgens de gitarist als eerbetoon aan zijn oude helden. Wist jij dat ijgenlijk Relax123 vroeg mij af waj dr nou van vind. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Callenish Circle - Out of the Body (volgens mij) Devious - Twisted Truth [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 23-12-2009 19:28] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik heb RM nu na een hele tijd weer eens opstaan. En weer word ik er totaal niet warm of koud van. Eén grote herhalingsoefening. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik heb net appeltaartyoghurt (boordevol) gehaald dat vind ik veel lekkerder ... ps is niet offtopic, is gewoon een vergelijking en dat mag! |
|
quote: Vind de laatste ook best prima hoor maar ik hou altijd wel van vage dingen erdoor en dat deed je goed op Spheres Maar met Jeroen erbij kan ik niet voorstellen dat die slechter gaat worden dan de vorige. Hopelijk komt Jeroen wel wat hoger in de mix dan Choy op de laatste want die hoor je toch niet zo duidelijk altijd. Beetje ala Obscura qua bas zou mooi zijn. Maargoed het zijn allemaal wensen, uiteindelijk moet je gewoon doen wat je zelf goed vind. Iedereen zit wel te zeiken op je maar naast Gorefest, Gathering, Within tempation ben jij wel een van nederlands succesvolle metalband. [Dit bericht is gewijzigd door Ed op 23-12-2009 21:54] |
|
quote: Ja, ik vind em eigenlijk ook ondermaats....herhalingsoefening misschien...maar wel optimaal geexecuteerd. Probeer maar eens een riff 20x perfect te spelen... |
|
quote: Dit materiaal is veel beter dan welk Pestilence album ook. We (ik) kunnen veel NU beter spelen en hebben een betere kennis van ons instrument. R.M. is gewoon een verbetering van T.O.T.A en C.I. maar velen willen dat gewoon niet horen. neem nu maar van mij aan, want ik heb beide albums gecomponeerd dat dat zo is...ik snap iedereen niet met die vergelijkingen...ik speel niet anders dan 20 jaar geleden...alleen beter...het is allemaal de Pestilence stijl....en over smaak valt niet te twisten... |
|
quote: Tja, maar allereerst luistert het gros van jouw criticasters al vele jaren naar de oude Pestilence-albums en pas net naar 'Resurrection Macabre', en ten tweede is de sfeer van die albums - die trouwens niet alleen afhankelijk is van de liedjes, maar mede gestalte heeft gekregen door de productie en bijv. het door jou reeds aangehaalde speltechnisch betrekkelijk primitieve karakter - voor hen zo vertrouwd (al dan niet versluierd door sentiment) dat ze dat gewoon als de standaard ervaren. Doe je niks tegen, ook niet rationeel beredeneren. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 23-12-2009 23:31] |
|
quote: 1 keer goed inspelen op clicktrack en plakken maar! TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote: Is dat plakken en knippen niet heel veel werk met zo'n 2 inch tape? |
|
Beter kunnen spelen garandeert geen betere nummers. Dat lijkt mij iig vrij logisch. Maar andersom kan ook. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 24-12-2009 1:53] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik vind R.M geweldig en met het oude werk heb ik dan niet zo veel. |
|
quote: Bovenstaande geldt in ieder geval niet voor mij. Waarom dit soort dingen ook zo vaak aangehaald moeten worden? quote: + quote: = muzikaal en technisch beter, ja, absoluut waar. Eindproduct beter? Nee. quote: "Wij van WC-eend adviseren WC-eend." quote: Wat is dit? Wat probeer je nu te zeggen? Dat alle Pestilence albums op elkaar lijken? Nou, dat lijkt me duidelijk niet. En als je nu beter speelt dan is dat toch anders dan het was? quote: Natuurlijk is het allemaal Pestilence, dat is omdat jij (/jullie) bepaalt wat Pestilence is. quote: Waarom maak je je er dan zo druk over wat mensen zeggen? Lijkt me ook dat je zat succes hebt met Pestilence nu. Ik begrijp echt niet waarom je je zo druk blijft maken. Wil je per se dat iedereen die ooit een Pestilence heeft geluisterd het geweldig vindt? Iedereen die ooit death metal heeft geluisterd? Iedereen die ooit metal heeft geluisterd? Iedereen? Of mogen we het ook gewoon kut vinden Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Als hij vindt dat alle Pestilence albums op elkaar lijken is dat zo, hij heeft ze gecomponeerd dus het gaat om zijn beleving. TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
Dat is misschien ook wel zo... Al die fans verpesten het wel een beetje, met hun meningen die niet op het Groote Componeren en de Groote Componist zelf gebaseerd zijn. Belachelijk dat je nooit wat over de zwaarte van de muzikale bevalling leest in recensies Ik stem voor een "Bloed, Zweet en Tranen"-index in plaats van zo'n kil cijfer! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Leg eens uit waarom je jezelf nu NIET gigantisch tegenspreekt? Is dat omdat het artwork of de winkel die jou de plaat verkoopt je soms niet bevallen? [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 24-12-2009 11:13] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |