|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Es kijken wat Mameli en co ons gaan voorschotelen op 14 juni. Zijn er ook nummers van Spheres ingenomen in de setlist? Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Mind reflections zit erin, de rest van het album komt mi beter tot zijn recht op een festival als Progpower. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
En toch snap ik het niet waarom "Spheres" zo vervloekt wordt. Akkoord, de productie is niet geweldig en de toenmalige drummer had duidelijk geen kaas van jazz/fusion gegeten, maar verder is het toch een klassealbum. Hoe werden Atheist en Cynic destijds ontvangen? Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
quote: Damn, dat valt net samen met het landelijke voetbaltoernooi voor poppodia in Enschede, anders was ik wel afgereisd naar Gron'n. |
|
quote: Tja, 't was opeens allemaal zo anders he.. |
|
quote: doe niet zo moeilijk man, Belgie is geen echt land maar eerder een mislukte grap tussen Nederland en Spanje. Ik zou t ook zo aankondigen, wees blij dat er een keer verstandige dingen worden gezegd! |
|
Lionheart kan dan ook alleen maar zeiken. Doe eerst maar eens wat Pestilence allemaal gedaan heeft, dan mag je pas mekkeren. Bruce Banner |
|
wat dat betreft ben ik aardig op weg metalmensen belachelijk maken, eigenwijs op fora reageren, van tijd tot tijd een cdtje uitbrengen waarop getracht wordt afwijkend muzikaal gedrag te vertonen, door de jaren heen een kilo of 15 aankomen, etc things to do: kids kweken, haar afknippen en slechter leren quoten |
|
quote: Mijn dag is weer goed! Bruce Banner |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Oja...stijlwisselingen bij bands is bij de conservatievelingen not-done he? Hoe kon ik toch in al mijn naïviteit in de veronderstelling zijn dat progressie en vooruitgang zou worden gewaardeerd... Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Ik denk dat er toch een beetje een andere tijdsgeest was toen. Gefreak zoals Meshuggah bestond nog niet. Hoewel sommige bands al aardig technisch speelden, was de muziek veel meer songgericht, ook in Death Metal. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Individual Thought Patterns van Death en Focus van Cynic kwamen ook rond de tijd uit. Die doen het qua technisch niveau echt niet onder met de hedendaagse platen. Hoe werden die destijds ontvangen? Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Volgens mij was Death ten tijde van Individual Thought Patterns zeer populair. Je zag het t-shirt daarvan (niet een opdruk, maar over het hele shirt) erg veel. En Focus werd al door een kleine groep zeer gewaardeerd, maar door de meerderheid genegeerd. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Focus was/is inderdaad een album dat wel erg in de buitencategorie van deathmetal valt..tis eigenlijk veel meer jazz/fusion.. Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Snark op 25-05-2009 17:38] |
|
quote: Contradictions Collapse komt toch uit 1991 www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Tja, als je een vervolg verwachtte van Spheres, is de nieuwe plaat inderdaad een behoorlijke stap terug. Toch blijf ik "Resurrection Macabre" een prima hedendaags deathmetal album vinden. Goede nummers, genoeg afwisseling en een prima productie. Ik is content Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
quote: Toen best goed, maar wat metal betreft is dat echt allemaal WatchTower's schuld (helden!) Death, Atheist, Cynic en anderen gingen rond 1990 aardig aan de slag met wat WT in de vijf jaren ervoor aan het doen was geweest (en hopelijk snel weer eens doet). |
|
quote: Hmm, die CD was toch nog Death Metal georienteerd? Volgens mij is die typische stijl pas later ontstaan.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Ik vond 'em anders aardig freaky voor die tijd. [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 08-05-2009 13:17] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
mannen, wie is jullie contactpersoon bij Mascot? Wouter is daar weg of wat? signature |
|
quote: 'Spheres' heb ik nooit vervloekt, eerder omarmd, kwestie van buiten de hokjes denken En Cynic werd erg goed ontvangen destijds....er waren zelfs mensen die hun Pestilence shirt aan het eind van de avond probeerden te ruilen voor een Cynic shirt (we schrijven Paard van Troje, Den Haag, 1993 ) 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Spheres heb ik vervlóekt in die tijd. Net als Atheist en Cynic. En Human van Death. Niks voor mij... Bareuh... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |