|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heerlijk optredentje gisteren op Nevelfest. Minstens tien keer beter dan op neurotic, enorm van genoten |
|
Patrick, wat kost een 8 String en waar kun je die kopen? |
|
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=143761 Jeroen vertrekt naar Italië blijkbaar ;o |
|
Het was verdomd strak gespeeld allemaal Podium presentatie was wat saai, maar ach ik ga naar een show primair voor vette muziek en dat kreeg ik |
|
Ze missen de lange haren Dat draagt toch altijd bij aan het visuele gedeelte. Voor de rest wel snaar en snaar strak ja, die Yuma kan trommelen [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 30-08-2010 20:50] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Vet Dawn shirtje ook, natuurlijk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
nice, het ziet en klinkt een stuk beter ingespeeld als op Neurotic |
|
quote: We hadden iig een veel betere sound on stage, dat kan een band maken of breken. |
|
quote: Ja, dat klopt en we wensen hem heel veel succes aldaar! |
|
quote: Kijk maar naar Death, die gingen ook altijd meer voor de muziek dat de presentatie. We spelen nu eenmaal best veel noten en dan moet je je iets meer concentreren op de muziek dan de show. En we hebben natuurlijk ook geen haar meer om te bangen... |
|
quote: Ik zou het niet weten, we zijn endorsed door IBANEZ en krijgen die krengen gratis.... |
|
quote: Vertel dat eens aan kerry king. edit. En voor je het weet worden er weer oude koeien uit de metalsloot gehaald enzo, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 01-09-2010 22:34] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Zoals ik al zei, eerste keer samen spelen, slechte podium sound en erg nerveus was de oorzaak... |
|
quote: Zoveel beweegt die gast nu ook weer niet....ACTIE van ES |
|
quote: Oh? Nou, erg veel plezier gewenst daar Jeroen. Apart. Boeiender |
|
quote: Jeroen heeft daar zijn vriendin zitten en hij heeft daar al een aantal leerlingen gevonden om les aan te geven. Verder heeft hij nog een aantal andere muzikale plannen klaarliggen. Dit wil niet zeggen dat hij niet meer in Obscura of Pestilence zit!!!! |
|
quote: De maagdezuigers... Hehehe, pas nog tegen meneer van kooten irl gezegd. Hij moest even nadenken wat ik bedoelde. Even uitleggen en hij wist het weer. Effe voor de gein dan: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: WOW dat de grootmeester dat vergeten was.... |
|
Ik kan het hem niet kwalijk nemen, zoveel scenes. En ik heb de videoband vier vuisten op één buik werkelijk grijs gedraaid. Gelukkig hebben we tegenwoordig dvd's. Vet shirt weer van Patrick Uterwijk, dit keer dawn of the dead. Ik zag laatst een foto van hem met een the beyond shirt. Hij kent de horrormeesters dus ook. Maar is hij ook van de koot en bie? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: JAAAAA, hij is ook een groot fan...we kijken die shit nog regelmatig... |
|
Fijns. Hier net zo. Toch wel minimaal 1 keer in de 2 weken gaat er hier in het weekend wel weer een k&b dvd in de speler. Heb nu ook alles op dvd, de box en alles wat erna is uitgekomen. Gaaf dat er nog steeds veel mensen zijn die dit kunnene waarderen. Ook altijd leuk om de jongere garde er mee in aanraking te brengen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ja want toen was alles nog wat ongelikter, wat rauwer |
|
quote: Zoiets dacht ik al. En hij had ook wel een erg drukke baan. Maar het is geen kleine stap. Hoop dat hij er erg gelukkig mee wordt. Boeiender |
|
Maar veel is nog steeds up to date. Best knap is dat. Nou waren zij ook heer en meester, en nog steeds. Daar brengt/bracht jiskefet of koefnoen weinig verandering in. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |