IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Pestilence Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-04-2009 13:17 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 2 april 2009 13:16 schreef bastianus het volgende:
Hmm.. Je brengt me in verwarring. Ingewikkeld bun ik niet kapot van, maar ik was altijd nog eens van plan ze eens te luisteren vanwege de mooie bandnaam. Industrial kan me sowieso vaak wel boeien.

Ik was niet serieus

--> CHD topic

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

bloodcorpse
Reign in Bloodcorpses
Usericon van bloodcorpse
Posted 02-04-2009 13:18 by bloodcorpse Profiel van bloodcorpsehttp://www.myspace.com/367841243

waar blijft de review van zware metalen betreffende de nieuwe plaat?!

Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden!

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-04-2009 13:20 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 2 april 2009 13:17 schreef ZelThoR het volgende:
Ik was niet serieus

--> CHD topic

Waar gaat het heen met de wereld als zelfs jij al niet meer serieus bent..

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 02-04-2009 14:06 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 2 april 2009 13:18 schreef bloodcorpse het volgende:
waar blijft de review van zware metalen betreffende de nieuwe plaat?!

Door wie wordt ie eigenlijk gereviewd, Mutilator zeker?

spectre
Usericon van spectre
Posted 02-04-2009 14:18 by spectre Profiel van spectre

Waarschijnlijk Hypnos, die recenseert vrijwel alles op de frontpage

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 02-04-2009 14:22 by Lionheart Profiel van Lionheart

Zou mooi zijn, Hypnos schrijft vermakelijke reviews.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-04-2009 14:45 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

+1

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 02-04-2009 15:09 by nark Profiel van nark

Mooi man. Ik maak 1 opmerking en iedereen valt gelijk weer over mekaar heen hiero hahahahaha. Vind de nije Pestilence tegek(on topic dan).

GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 02-04-2009 17:02 by GRINDBASHERS Profiel van GRINDBASHERShttp://myspace.com/herrierecordsinc

ik vind dat je jezelf nu wel erg veel (lees: teveel) kwaliteiten toedicht... Tony. of moet ik zeggen Nark?

Snark
Usericon van Snark
Posted 02-04-2009 21:28 by Snark Profiel van Snark

de platenflikker had m eindelijk liggen

na de pishond 19 euro overgedragen te hebben is t nieuwe gedrocht eindelijk mijn. nu alleen effe snel de bolusnummers draaien, morgen de rezt, kiemoterrupii klinkt fijn en ondanks t heldere geluid smerig en ziek, out of the body, tja... ik heb t idee dat de oude meer knalt. lost souls vind ik best geslaagd al ligt deze voor mn gevoel vrij dicht bij t origineel, misschien omdat we die reeds kennen met meneer mameli's gekots want muziekaal is t allemaal wat dynamischer dan eerst

zover mn eerste schamele bevindingen en hierbij dus enig toegeven aan het ontopic zijn. Sorry voor dit laatste, jullie zijn beter gewend van me

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 02-04-2009 22:19 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

Ach als ZM graag een stukkie over de nieuwe plaat wil hebben, kan ik wel eens in mijn pen gaan klimmen...

Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.

Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 03-04-2009 8:37 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

Non-discussie hiero, punt is dat het wel catchy moet klinken wil het voor het overgrote deel van het publiek interessant zijn. Dat heeft overigens helemaal niets met kwaliteit te maken.

headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits

nark
Usericon van nark
Posted 03-04-2009 14:43 by nark Profiel van nark

quote:
Op 2 april 2009 17:02 schreef GRINDBASHERS het volgende:
ik vind dat je jezelf nu wel erg veel (lees: teveel) kwaliteiten toedicht... Tony. of moet ik zeggen Nark?
Kwalitijd, kwantitijd, ijdelhijd, penisnijd, het zal allemaal wel. Mij hoor je daar niet over en om on topic te blijven.......Pestilence.

Snark
Usericon van Snark
Posted 03-04-2009 17:58 by Snark Profiel van Snark

Eerste conclusie na 2 keer de plaat op de ipod en 1 x over de speakers

Tis wel allemaal erg vierkant, ik had verwacht/gehoopt dat t wat complexer, gedurfder, 'vreemder' in elkaar zou steken qua telling en arrangementen/indeling. zeker na t eindeloze huilebalkengedrag in dit topic.

De drummerhomo doet wel erg mee met de gitaarlijnen, als een drummer mij zo af zou schepen met een drumpartij zou ik m in z'n gezicht uitlachen terwijl ik op de erase knop drukte.

Let wel ik zeg niet dat t niet strak is of dat wat hij speelt slecht gespeeld is maar gewoon dat de partij op zich een fantasieloze bak truttigheid is die de nummers niet ten goede komt, doordat hij in teveel gevallen de riffs aan het vertalen is boet dat teveel aan kracht en eigenzinnigheid in en dat vind ik jammer.

Het geluid vind ik wel weer erg lekker, evenals de zang en de soli

Hoe meer ik naar de bonustracks luister hoe meer twijfels ik erbij krijg, vooral out of the body en the trauma zijn behoorlijke klassiekers die je eigenlijk niet aan moet raken, ik vraag me af wat bijv systematic instruction teweeg zou brengen in een fris jasje.

Eens te meer, ik ben een pestilence fanaat vanaf ergens 1989 en draai de cd's nog behoorlijk vaak, heb niets tegen de mensen en vind meneer Mameli op zich een prima vent. De cd valt me gewoon tegen voor wat ik gedacht had te krijgen.

Ik zal wel weer een zeiklul gevonden worden maar tussen de mutilator achtige kutkneuzen hier plaats ik ook maar gewoon mijn mening.

oke bring it on...

[Dit bericht is gewijzigd door Snark op 03-04-2009 18:06]

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-04-2009 18:52 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Dit is nu juist net een spaarzaam moment dat je niet een zeiklul bent en een mening kan naast gebashed ook simpelweg -ter kennisgeving bijv.- gerespecteerd worden hoor snarky,= echt niet moeilijk, als je maar wil.

Je bent trouwens een grotere fanaat dan ik hehe

Over Pestilence...ben benieuwd hoe het live gaat
uitpakken. Voor de touraftrap volgende week heeft men maar kort te repeteren heb ik begrepen, dus dat zou eventueel nog spannend kunnen worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-04-2009 18:22]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Snark
Usericon van Snark
Posted 03-04-2009 18:55 by Snark Profiel van Snark

ben ook heel benieuwd, ik heb in den ouwe dagen maar 1 keer de kans gehad omde manetjes live te zien, dit was het memorablele optreden op dynamo... ik ga zeker deze tour meemaken

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Posted 04-04-2009 14:16 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 3 april 2009 18:52 schreef Mutilator het volgende:
Dit is nu juist net een spaarzaam moment dat je niet een zeiklul bent en een mening kan naast gebashed ook simpelweg -ter kennisgeving bijv.- gerespecteerd worden hoor snarky,= echt niet moeilijk, als je maar wil.

Je bent trouwens een grotere fanaat dan ik hehe

Over Pestilence...ben benieuwd hoe het live gaat
uitpakken. Voor de touraftrap morgen heeft men maar enkele dagen gerepeteerd, dus dat zou eventueel nog spannend kunnen worden.

ach kom, met klasbakken als Wildoer op drums en Choy op bas zal het wel loslopen...

Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.

Snark
Usericon van Snark
Posted 04-04-2009 15:21 by Snark Profiel van Snark

quote:
Op 4 april 2009 14:16 schreef Taets van Avezaete het volgende:
ach kom, met klasbakken als Wildoer op drums en Choy op bas zal het wel loslopen...

je hebt t zeker nog niet gehoord

ik vind t beschamend dat een band die in t verleden met toch wel inmiddels klassiekers op de proppen kwam, het publiek nu met een matige schijf afscheept en hard loopt te schreeuwen WIJJJJ ZIJJJJN WEEEER TERUGGGGG...

3e rangs huilebalkendeathmetal!

dit is exact de reden waarom ik zo'n kankerhekel aan reunietjes en wederopstandingen heb, de bands maken het nagenoeg nooit waar.. Zo ook pechstilence. Hoe vaker ik nu naar de schijf luister hoe minder ik m vind...

zonde, zonde, zonde

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Posted 04-04-2009 15:33 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 4 april 2009 15:21 schreef Snark het volgende:
je hebt t zeker nog niet gehoord

ik vind t beschamend dat een band die in t verleden met toch wel inmiddels klassiekers op de proppen kwam, het publiek nu met een matige schijf afscheept en hard loopt te schreeuwen WIJJJJ ZIJJJJN WEEEER TERUGGGGG...

3e rangs huilebalkendeathmetal!

dit is exact de reden waarom ik zo'n kankerhekel aan reunietjes en wederopstandingen heb, de bands maken het nagenoeg nooit waar.. Zo ook pechstilence. Hoe vaker ik nu naar de schijf luister hoe minder ik m vind...

zonde, zonde, zonde

Ik heb Resurrection Macabre een week of twee hier liggen en ik vind het echt een magistrale schijf. Goed geschreven nummers, techniek en sfeer die goed in verhouding zijn, gemaakt door een groep muzikanten die hun vak verstaan. Dit was de plaat die Pestilence na "Testimony of the Ancients" had moeten maken. Ondanks de beroerde productie kan ik het jazzy en progressieve karakter van "Spheres" erg waarderen. De eerste twee platen met Van Drunen zijn voor de tijd waarin ze gemaakt zijn leuke platen, maar ze hebben de tand des tijds niet doorstaan. Om een lang verhaal kort te maken, ben ik blij met de doorstart van Pestilence en vind ik "Resurrection Macabre" een zeer geslaagd product..

[Dit bericht is gewijzigd door Taets van Avezaete op 04-04-2009 15:34]

Snark
Usericon van Snark
Posted 04-04-2009 15:36 by Snark Profiel van Snark

ik heb er nog niets magistraals aan ontdekt

dit is net zo'n grote teleurstelling als monotheist

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Posted 04-04-2009 15:53 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 4 april 2009 15:36 schreef Snark het volgende:

Wat had je dan verwacht?

Snark
Usericon van Snark
Posted 04-04-2009 15:58 by Snark Profiel van Snark

riffs met onverwachte structuren voorzien van ritmes die de boel lekker maken ipv zouteloos aanvullen/nadoen...

als de gitaarriff ratatataaaa doet doen de drums 9vd10x ook ratatataaaa

voorspelbare rotzooi vind ik t

ik erger me kapot aan dit soort vuilnis, zeker als het brein zo hoog van de toren loopt te blazen.

Ik verwachtte een stukje originaliteit en eigenzinnigheid, ik hoopte op riffs en ritmes met vreemde tellingen, ik kreeg een plaat die in 93 een waardige opvolger was voor testimony... maar nu niet meer mee kan met de rest

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Posted 04-04-2009 16:00 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 4 april 2009 15:58 schreef Snark het volgende:
riffs met onverwachte structuren voorzien van ritmes die de boel lekker maken ipv zouteloos aanvullen/nadoen...

als de gitaarriff ratatataaaa doet doen de drums 9vd10x ook ratatataaaa

voorspelbare rotzooi vind ik t

ik erger me kapot aan dit soort vuilnis, zeker als het brein zo hoog van de toren loopt te blazen.

Ik verwachtte een stukje originaliteit en eigenzinnigheid, ik hoopte op riffs en ritmes met vreemde tellingen, ik kreeg een plaat die in 93 een waardige opvolger was voor testimony... maar nu niet meer mee kan met de rest

Een soort "Spheres" II kennelijk?

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 04-04-2009 16:01 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 4 april 2009 15:36 schreef Snark het volgende:

Niks mis mee met Monotheist.

Snark
Usericon van Snark
Posted 04-04-2009 16:46 by Snark Profiel van Snark

quote:
Op 4 april 2009 16:00 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Een soort "Spheres" II kennelijk?

nee trut, gewoon een stampende death metalplaat met meer dan wat je al 2.000.000.000 keer gehoord hebt, met vette arrangementen en die een paar keer extra beluisteren nodig heeft om op zn plek te vallen. Niet zo'n 14 in een dozijn ding als wat er nu uit het poepgat van opa mameli is gevallen

quote:
Op 4 april 2009 16:01 schreef Lionheart het volgende:
Niks mis mee met Monotheist.

blijven volhouden!

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com