IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Pestilence Vorige pagina | Volgende pagina
REelax187
Usericon van REelax187
Posted 24-03-2009 20:36 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 24 maart 2009 17:31 schreef Metalhead22 het volgende:
Doodserieus, natuurlijk.

Ik ben er nog niet zo weg van.

van de intro of de cd?

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 24-03-2009 20:40 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 24 maart 2009 1:05 schreef Zenial het volgende:
Een tribute cd? Inderdaad een ongekende vernieuwing!

Geen tribute-plaat, daar is de markt al verzadigd van. Ik bedoelde meer een remix-plaat, waarvan liefhebbers hun interpretatie kunnen geven van hun favo Pestilence-nummers, net zoiets als de "Disguised Masters"- plaat van Arcturus en de Ghost-platen van Nine Inch Nails.

Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-03-2009 20:41 by altx Profiel van altx

Ik word steeds benieuwder en benieuwder. Heb er nog niks van gehoord, maar ik heb hem besteld op basis van de recensies. Als het goed is, heb ik 'm morgen of overmorgen binnen...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 24-03-2009 20:42 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 24 maart 2009 20:41 schreef altx het volgende:
Ik word steeds benieuwder en benieuwder. Heb er nog niks van gehoord, maar ik heb hem besteld op basis van de recensies. Als het goed is, heb ik 'm morgen of overmorgen binnen...

Je hebt er geen spijt van, geloof me!

Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 24-03-2009 20:51 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 24 maart 2009 20:36 schreef REelax187 het volgende:
van de intro of de cd?

De cd in z'n geheel. Begrijp me niet verkeerd, ik zeg hier niet dat 'ie slecht is.
Ik heb nog geen "wow" moment ervaren. Daarnaast hoef je niet te veel gewicht hangen aan mijn mening, aangezien er hier zat mensen zijn die stukken meer "into" Pestilence en deathmetal in het algemeen zijn dan ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 24-03-2009 20:51]

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-03-2009 21:54 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 24 maart 2009 20:35 schreef REelax187 het volgende:
wat denk je zelf? Weet je, mensen moeten dingen niet gaan overanalyseren of zo...veel bands hebben een luguber intro, doomy....ik wilde direct van start gaan met m'n grunt...grappig? Als jij dat zo voelt dan is het grappig. Mijn eerste idee was eerder origineel...

Ken je de cd Freedom, Hope And Fury van Appalling Spawn?
http://www.metal-archives.com/band.php?id=2978

Deze cd begint ook met alleen een paar grunts waarin oplopend agressie wordt opgewekt; daar doet het me aan denken.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-03-2009 21:54]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

REelax187
Usericon van REelax187
Posted 24-03-2009 23:07 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 24 maart 2009 21:54 schreef Mutilator het volgende:
Ken je de cd Freedom, Hope And Fury van Appalling Spawn?
http://www.metal-archives.com/band.php?id=2978

Deze cd begint ook met alleen een paar grunts waarin oplopend agressie wordt opgewekt; daar doet het me aan denken.

M.,

heb je de cd al trouwens?

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 25-03-2009 10:55 by attematic Profiel van attematic

quote:
Op 24 maart 2009 21:54 schreef Mutilator het volgende:
...daar doet het me aan denken.

Mijn eerste associatie was met een heropname van 'Black Metal' (volgens mij op hun DOA 96 MCD) door Venom zelf. Daarin geeft Cronos ook een onheilige drie-eenheid aan grunts ten beste. Dit soort a-capella grunts zal ik echter voor altijd met die legendarisch grappige uitvoering associeren. Bij het starten van 'Macabre' lachte ik dus ook de vouwen uit mijn broek.

Daar kan Pat niets aan doen, dat ligt aan Cronos. Straks staat Pat nog op het podium van de Atak te blaffen: "We have returned!!!!". Als hij dat zou doen is Frank Zappa's vraag "Does humor belong in music?" positief beantwoord.

10.10.1942 - 20.11.2011

kaliumhyperoxide
Usericon van kaliumhyperoxide
Posted 25-03-2009 11:49 by kaliumhyperoxide Profiel van kaliumhyperoxidehttp://www.last.fm/user/kaliumhyperoxid

Mastodon says: Beware of Pestilence!

Fragmentje van het whiteboard uit de oefenruimte van Mastodon. Misschien dat de meest Pestilenceliefhebbers niet in de Mastodontopics neuzelen. Of ik ben gewoon de enige die dit een gaaf detail vind, dat kan ook

One facebook to find them all, and in the darkness bind them...

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 25-03-2009 12:47 by Buried_Alive Profiel van Buried_Alive

quote:
Op 24 maart 2009 20:35 schreef REelax187 het volgende:
wat denk je zelf? Weet je, mensen moeten dingen niet gaan overanalyseren of zo...veel bands hebben een luguber intro, doomy....ik wilde direct van start gaan met m'n grunt...grappig? Als jij dat zo voelt dan is het grappig. Mijn eerste idee was eerder origineel...

Ik vind het een gaaf intro. Deed mij aan Pentacle denken op "...Rides the Moonstorm", daar beginnen ze met een oude opname van Celtic Frost waar men er ook 3 keer een grunt uit gooit.
Verder een gave plaat "Resurrection Macabre"

Sater
Usericon van Sater
Posted 25-03-2009 15:42 by Sater Profiel van Sater

quote:
Op 24 maart 2009 20:40 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Geen tribute-plaat, daar is de markt al verzadigd van. Ik bedoelde meer een remix-plaat, waarvan liefhebbers hun interpretatie kunnen geven van hun favo Pestilence-nummers, net zoiets als de "Disguised Masters"- plaat van Arcturus en de Ghost-platen van Nine Inch Nails.

Ghost is gewoon origineel materiaal van Trent. En remixplaten door bekende muzikanten zoals DIsguised Masters zijn ook niet echt vernieuwend.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 26-03-2009 1:19 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 24 maart 2009 23:07 schreef REelax187 het volgende:
M.,

heb je de cd al trouwens?

Yo P.!

Yeah! cd is aangekomen heb ik vernomen; ik had je even het 'veilige' adres gegeven, aangezien ik nu ff tussen verschillende adressen pendel. Superthanks dude!!!

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 26-03-2009 2:46 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

Ach wat lief hehe.

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 26-03-2009 10:30 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 maart 2009 2:46 schreef VM Saldiac het volgende:
Ach wat lief hehe.

Als jij dat al 'lief' vindt, moét je wel een enórm watje zijn! hehe

Maar goed, daarom luister ik dus nog ff de mp3's.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-03-2009 12:34]

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-03-2009 10:34 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 25 maart 2009 12:47 schreef Buried_Alive het volgende:
Ik vind het een gaaf intro. Deed mij aan Pentacle denken op "...Rides the Moonstorm", daar beginnen ze met een oude opname van Celtic Frost waar men er ook 3 keer een grunt uit gooit.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 26-03-2009 12:12 by attematic Profiel van attematic

Bor de Wolf = Mutilated Bones

10.10.1942 - 20.11.2011

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 26-03-2009 15:03 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

quote:
Op 26 maart 2009 10:30 schreef Mutilator het volgende:
Als jij dat al 'lief' vindt, moét je wel een enórm watje zijn! hehe

Wie zegt dat lulhannessen geen watjes kunnen zijn?

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 26-03-2009 19:06 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

Dan maar weer eens ontopic, nieuwe album == zeer matig.
Heb je muziekanten van formaat, presteer je het om een van de slechtste pestilence albums af te leveren, het is een smaakloos geheel geworden. Zeker in vergelijking met Maleus Malificarum en om maar te zwijgen van hun top stuk Consuming Impulse.
Deathmetal van een laag niveau met top niveau muziekanten.

Ik zet maar weer eens Martyr - Feeding the Abscess op, die weten hoe het wel moet.

"This one is older than shit, heavier than time!"

BVT
Usericon van BVT
Posted 26-03-2009 22:04 by BVT Profiel van BVThttp://www.nototherwisespecified.nl

De ploat krijg ik als kado bij het aardschok abo
* duikt weg *.
Kon niet wachten dus toch maar ffe van het www geplukt, ik ben er nog niet helemaal uit wat ik er van vind. Vind een aantal nummers erg vetjes,aan de andere kant ben ik benieuwd hoe een eventuele volgende cd eruit zou zien, juist het vooruitstrevende van Spheres kon ik erg waarderen.

negert
Usericon van negert
Posted 26-03-2009 22:08 by negert Profiel van negerthttp://-

quote:
Op 26 maart 2009 19:06 schreef 0Tolerence het volgende:
Heb je muziekanten van formaat, presteer je het om een van de slechtste pestilence albums af te leveren, het is een smaakloos geheel geworden. Zeker in vergelijking met Maleus Malificarum en om maar te zwijgen van hun top stuk Consuming Impulse.

Ik zet maar weer eens Martyr - Feeding the Abscess op, die weten hoe het wel moet.

Vergeet morgen niet de koeien binnen te halen!

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 27-03-2009 1:24 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

Die Martyr-plaat zal (in dat 'straatje' muziek) dan ook nooit geëvenaard worden

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-03-2009 8:32 by altx Profiel van altx

quote:
Op 26 maart 2009 19:06 schreef 0Tolerence het volgende:

Kun je wat meer toelichten wat er dan precies mis mee is?

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Judas Spritz
Usericon van Judas Spritz
Posted 27-03-2009 12:19 by Judas Spritz Profiel van Judas Spritz

quote:
Op 26 maart 2009 12:12 schreef attematic het volgende:
Bor de Wolf = Mutilated Bones

Net als Harrie de harige aap.

Maar on topic, gave plaat! Ben benieuwd hoe het live gaat klinken in atak.

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 27-03-2009 13:25 by Lionheart Profiel van Lionheart

Ik kan ook maar niet enthousiast worden over de nieuwe van Pestilence, waar de drie opnieuw opgenomen nummers veel beter klinken dan het nieuwe materiaal.

Alleen In Sickness And Death en in mindere mate Hate Suicide kunnen mij enigszins bekoren, de rest is inwisselbaar.

De riffs zijn niet sterk genoeg, niet catchy genoeg om ze memorabel te maken. Dat er op Resurrection Macabre ook op een andere manier wordt gegrunt in vergelijking met het oudere werk kan mij ook weinig bevredigen. Over de productie en de drums ben ik wel te spreken, maar dat is te weinig om de plaat nog te redden.

De plaat had mijns inziens beter Macabre Resurrection kunnen heten ipv Resurrection Macabre.

spectre
Usericon van spectre
Posted 27-03-2009 14:45 by spectre Profiel van spectre

Ik vind de zang enorm vet.
De riffs vind ik enerzijds vrij ouderwets aandoen qua simpelheid maar ze zijn wel erg sterk en hebben toch een frisse klank op 1 of andere manier.
De productie is te gek.

Edit: De hoes, nee die vindt ik echt niet goed

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 27-03-2009 14:47]

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com