|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: van de intro of de cd? |
|
Ik word steeds benieuwder en benieuwder. Heb er nog niks van gehoord, maar ik heb hem besteld op basis van de recensies. Als het goed is, heb ik 'm morgen of overmorgen binnen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Je hebt er geen spijt van, geloof me! Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
quote: De cd in z'n geheel. Begrijp me niet verkeerd, ik zeg hier niet dat 'ie slecht is. Ik heb nog geen "wow" moment ervaren. Daarnaast hoef je niet te veel gewicht hangen aan mijn mening, aangezien er hier zat mensen zijn die stukken meer "into" Pestilence en deathmetal in het algemeen zijn dan ik. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 24-03-2009 20:51] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ken je de cd Freedom, Hope And Fury van Appalling Spawn? http://www.metal-archives.com/band.php?id=2978 Deze cd begint ook met alleen een paar grunts waarin oplopend agressie wordt opgewekt; daar doet het me aan denken. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-03-2009 21:54] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: M., heb je de cd al trouwens? |
|
quote: Mijn eerste associatie was met een heropname van 'Black Metal' (volgens mij op hun DOA 96 MCD) door Venom zelf. Daarin geeft Cronos ook een onheilige drie-eenheid aan grunts ten beste. Dit soort a-capella grunts zal ik echter voor altijd met die legendarisch grappige uitvoering associeren. Bij het starten van 'Macabre' lachte ik dus ook de vouwen uit mijn broek. Daar kan Pat niets aan doen, dat ligt aan Cronos. Straks staat Pat nog op het podium van de Atak te blaffen: "We have returned!!!!". Als hij dat zou doen is Frank Zappa's vraag "Does humor belong in music?" positief beantwoord. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Mastodon says: Beware of Pestilence! Fragmentje van het whiteboard uit de oefenruimte van Mastodon. Misschien dat de meest Pestilenceliefhebbers niet in de Mastodontopics neuzelen. Of ik ben gewoon de enige die dit een gaaf detail vind, dat kan ook One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
quote: Ik vind het een gaaf intro. Deed mij aan Pentacle denken op "...Rides the Moonstorm", daar beginnen ze met een oude opname van Celtic Frost waar men er ook 3 keer een grunt uit gooit. Verder een gave plaat "Resurrection Macabre" |
|
quote: Ghost is gewoon origineel materiaal van Trent. En remixplaten door bekende muzikanten zoals DIsguised Masters zijn ook niet echt vernieuwend. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Yo P.! Yeah! cd is aangekomen heb ik vernomen; ik had je even het 'veilige' adres gegeven, aangezien ik nu ff tussen verschillende adressen pendel. Superthanks dude!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ach wat lief hehe. |
|
quote: Als jij dat al 'lief' vindt, moét je wel een enórm watje zijn! hehe Maar goed, daarom luister ik dus nog ff de mp3's. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-03-2009 12:34] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Bor de Wolf = Mutilated Bones 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Wie zegt dat lulhannessen geen watjes kunnen zijn? |
|
Dan maar weer eens ontopic, nieuwe album == zeer matig. Heb je muziekanten van formaat, presteer je het om een van de slechtste pestilence albums af te leveren, het is een smaakloos geheel geworden. Zeker in vergelijking met Maleus Malificarum en om maar te zwijgen van hun top stuk Consuming Impulse. Deathmetal van een laag niveau met top niveau muziekanten. Ik zet maar weer eens Martyr - Feeding the Abscess op, die weten hoe het wel moet. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
De ploat krijg ik als kado bij het aardschok abo * duikt weg *. Kon niet wachten dus toch maar ffe van het www geplukt, ik ben er nog niet helemaal uit wat ik er van vind. Vind een aantal nummers erg vetjes,aan de andere kant ben ik benieuwd hoe een eventuele volgende cd eruit zou zien, juist het vooruitstrevende van Spheres kon ik erg waarderen. |
|
quote: Vergeet morgen niet de koeien binnen te halen! |
|
Die Martyr-plaat zal (in dat 'straatje' muziek) dan ook nooit geëvenaard worden |
|
quote: Kun je wat meer toelichten wat er dan precies mis mee is? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Net als Harrie de harige aap. Maar on topic, gave plaat! Ben benieuwd hoe het live gaat klinken in atak. |
|
Ik kan ook maar niet enthousiast worden over de nieuwe van Pestilence, waar de drie opnieuw opgenomen nummers veel beter klinken dan het nieuwe materiaal. Alleen In Sickness And Death en in mindere mate Hate Suicide kunnen mij enigszins bekoren, de rest is inwisselbaar. De riffs zijn niet sterk genoeg, niet catchy genoeg om ze memorabel te maken. Dat er op Resurrection Macabre ook op een andere manier wordt gegrunt in vergelijking met het oudere werk kan mij ook weinig bevredigen. Over de productie en de drums ben ik wel te spreken, maar dat is te weinig om de plaat nog te redden. De plaat had mijns inziens beter Macabre Resurrection kunnen heten ipv Resurrection Macabre. |
|
Ik vind de zang enorm vet. De riffs vind ik enerzijds vrij ouderwets aandoen qua simpelheid maar ze zijn wel erg sterk en hebben toch een frisse klank op 1 of andere manier. De productie is te gek. Edit: De hoes, nee die vindt ik echt niet goed [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 27-03-2009 14:47] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |