IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Pestilence Vorige pagina | Volgende pagina
nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 01-04-2009 16:45 by nark Profiel van nark

quote:
Op 1 april 2009 16:43 schreef MR. N het volgende:
Hehehe, Tony toch... Triggers hebben niets met strakheid te maken maar met gelijkmatigheid van de "tik" die je hoort. Mafkees.
Bekijk dat fimpje op hun spees maar es goed. en wil je mij in het vervolg gewoon nark noemen hier jajajajajajajaja En met triggers kun je enorm de boel bedonderren in de studio ook nog zo'n argument gr.

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 01-04-2009 16:46]

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 01-04-2009 16:46 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 1 april 2009 16:45 schreef nark het volgende:
Bekijk dat fimpje op hun spees maar es goed. en wil je mij in het vervolg gewoon nark noemen hier jajajajajajajaja

Boeiender

nark
Usericon van nark
Posted 01-04-2009 16:47 by nark Profiel van nark

quote:
Op 1 april 2009 16:45 schreef nark het volgende:
Bekijk dat fimpje op hun spees maar es goed. en wil je mij in het vervolg gewoon nark noemen hier jajajajajajajaja En met triggers kun je enorm de boel bedonderren in de studio ook nog zo'n argument gr.

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 01-04-2009 16:49 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 1 april 2009 16:47 schreef nark het volgende:

Wat bedoel je met "de boel bedonderen"? Spul rechttrekken en dergelijke? Dan zou ik maar geen cd's meer kopen narkje.

Boeiender

spectre
Usericon van spectre
Posted 01-04-2009 16:53 by spectre Profiel van spectre

Mensen die niet weten wat triggers doen zouden gewoon de bek moet houden

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

RGB
Usericon van RGB
Posted 01-04-2009 17:28 by RGB Profiel van RGB

Een drummer wordt idd niet strakker als hij triggers gebruikt. Hij triggert de samples altijd nog zelf. Daarentegen KLINKT de bassdrum wel strakker, en dat komt het geluid zeker bij de snellere stijlen vaak ten goede. Of je het nu mooi vindt klinken of niet, triggers maken het leven achter de geluidstafel iig. een stuk gemakkelijker.

Snark
Usericon van Snark
Posted 01-04-2009 18:42 by Snark Profiel van Snark

triggers maken de boel live vak onstrakker omdat je de tik veel duidelijker hoord

hoe dikker de dreun hoe meer marge je hebt om het op het gehoor 'op de tel' te laten klinken

daarbij vergeten mensen dat je elk wenselijk geluid kan samplen en als triggergeluid kan gebruiken, je kan net zo makkelijk een scheet opnemen en die als bassdrumgeluid gebruiken ( TMDC, dit idee is nu van mij... waag t niet!!!!) triggeren is immers niets meer dan soundreplacen.

verder wil ik nog even melden dat ik vandaag iedereen een homofiel vind en ik mn oma de groeten wil doen

Heer der Heerscharen
Usericon van Heer der Heerscharen
Posted 01-04-2009 19:34 by Heer der Heerscharen Profiel van Heer der Heerscharenhttp://www.monolith-deathcult.com

We hebben al een keer boerderijgeluiden in de Ddrum geladen

Overigens is het een kwestie van tijd voordat er software op de markt komt die realtime rechttrekt

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 01-04-2009 19:36 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 1 april 2009 19:34 schreef Heer der Heerscharen het volgende:

Overigens is het een kwestie van tijd voordat er software op de markt komt die realtime rechttrekt
voor zang is dat er volgens mij al... qua toon en tempo. Grote acts gebruiken het schijnbaar al.

Boeiender

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 01-04-2009 19:57 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Beetje jammer vind ik dat dan, als niet-muzikant zijnde.

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 01-04-2009 20:02 by GRINDBASHERS Profiel van GRINDBASHERShttp://myspace.com/herrierecordsinc

quote:
Op 1 april 2009 16:43 schreef MR. N het volgende:
Hehehe, Tony toch... Triggers hebben niets met strakheid te maken maar met gelijkmatigheid van de "tik" die je hoort. Mafkees.

alsof die ex-bassist van carnal leftover's nu snapt waar je het over hebt...

GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 01-04-2009 20:04 by GRINDBASHERS Profiel van GRINDBASHERShttp://myspace.com/herrierecordsinc

quote:
Op 31 maart 2009 18:39 schreef attematic het volgende:
2 cm?

hulde voor de old school shirts Pat! Die ademen spheres uit

2cm: > sommige mensen hebben grote voeten...

old school en spheres... dat is toch echt een contradictie in termino zeg...

Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 01-04-2009 20:19 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 1 april 2009 17:28 schreef RGB het volgende:
Een drummer wordt idd niet strakker als hij triggers gebruikt. Hij triggert de samples altijd nog zelf. Daarentegen KLINKT de bassdrum wel strakker, en dat komt het geluid zeker bij de snellere stijlen vaak ten goede. Of je het nu mooi vindt klinken of niet, triggers maken het leven achter de geluidstafel iig. een stuk gemakkelijker.

Ja, maar dan ben ik toch geneigd te denken dat echt goede drummers het ook zonder triggers af kunnen.. Iets met goede techniek hebben/oefenen en daardoor dynamiek onder controle hebben. [zoals bijv. een Virgil Donati]

Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.

Snark
Usericon van Snark
Posted 01-04-2009 20:41 by Snark Profiel van Snark

quote:
Op 1 april 2009 19:34 schreef Heer der Heerscharen het volgende:

zo ben ik op zoek naar een sologenerator...

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 01-04-2009 20:47 by attematic Profiel van attematic

quote:
Op 1 april 2009 20:04 schreef GRINDBASHERS het volgende:
old school en spheres... dat is toch echt een contradictie in termino zeg...

duh! je meent het!

Pat had gewoon demo ontwerpen op een shirt moeten knallen.....

10.10.1942 - 20.11.2011

Snark
Usericon van Snark
Posted 01-04-2009 20:49 by Snark Profiel van Snark

quote:
Op 1 april 2009 20:19 schreef Pem het volgende:
Ja, maar dan ben ik toch geneigd te denken dat echt goede drummers het ook zonder triggers af kunnen.. Iets met goede techniek hebben/oefenen en daardoor dynamiek onder controle hebben. [zoals bijv. een Virgil Donati]

goed zijn en triggers gebruiken wordt veelal fout gebruikt... zo ook door jou. Jouw opmerkingen slaan totaal nergens op. Als je triggers wil gebruiken en je bent een hoerige drummer dan zal het live publiek er dus met een duidelijker bassdrumgeluid op gewezen worden dat je apeballe zuigt. een ongetriggerd geluid zorgt voor een meer fuzzy, dikker bassdrumgeluid waardoor slordiger spel minder makkelijk opgepikt wordt

voorbeeld: als je voeten per tel 6 tikken moeten afleveren maar omdat je te kut bent doe je er om de 4 tellen 5 ipv zes zal je dat met een pafferige bassdreun niet echt last van hebben.. gebruik je een trigger met een vette click in de sample gaat t opvallen de t allemaal een beetje wringt

conclusie: als je triggers gebruikt moet je zeker van je zaak zijn

conclusie 2: mesnen zijn over t algemeen zwakzinnig als t op beoordelen van triggers gaat

conclusie 3: te koop 1 set triggers ddrum pro 2 x bass, 5 x tom, 1 x snare + een kist kabels

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 01-04-2009 20:49 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

Ik denk dat dhr Mameli vooral lekker doet met Pestilence waarin hij zelf zin heeft en dat bevalt me prima

Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 01-04-2009 20:50 by attematic Profiel van attematic

quote:
Op 1 april 2009 20:41 schreef Snark het volgende:
zo ben ik op zoek naar een sologenerator...

10.10.1942 - 20.11.2011

Heer der Heerscharen
Usericon van Heer der Heerscharen
Posted 01-04-2009 21:33 by Heer der Heerscharen Profiel van Heer der Heerscharenhttp://www.monolith-deathcult.com

quote:
Ik denk dat dhr Mameli vooral lekker doet met Pestilence waarin hij zelf zin heeft en dat bevalt me prima

Denk het niet aangezien iedereen die niet hosanna schreeuwt bij de nieuwe Pest door Pat meteen zwakzinnig wordt bevonden. het kan hem dus uitermate veel schelen wat anderen er van denken. Hij componeert namelijk geen bulshit weetzzj?

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-04-2009 21:43 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Stelletje roddelwijven...lekker boeiend hoe je de persoon die muziek maakt vindt..wat vind je van de muziek zelf?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-04-2009 21:47]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 01-04-2009 21:47 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Volgende week live in Atak. Het zal me benieuwen.
Ik denk ook dat ik het album daar ga aanschaffen.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-04-2009 21:48 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Eens zien of ik backstage kom, gezelli bij Muti op de thee.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 01-04-2009 21:49 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 1 april 2009 20:49 schreef Snark het volgende:
goed zijn en triggers gebruiken wordt veelal fout gebruikt... zo ook door jou. Jouw opmerkingen slaan totaal nergens op. Als je triggers wil gebruiken en je bent een hoerige drummer dan zal het live publiek er dus met een duidelijker bassdrumgeluid op gewezen worden dat je apeballe zuigt. een ongetriggerd geluid zorgt voor een meer fuzzy, dikker bassdrumgeluid waardoor slordiger spel minder makkelijk opgepikt wordt

voorbeeld: als je voeten per tel 6 tikken moeten afleveren maar omdat je te kut bent doe je er om de 4 tellen 5 ipv zes zal je dat met een pafferige bassdreun niet echt last van hebben.. gebruik je een trigger met een vette click in de sample gaat t opvallen de t allemaal een beetje wringt

conclusie: als je triggers gebruikt moet je zeker van je zaak zijn

conclusie 2: mesnen zijn over t algemeen zwakzinnig als t op beoordelen van triggers gaat

conclusie 3: te koop 1 set triggers ddrum pro 2 x bass, 5 x tom, 1 x snare + een kist kabels

Volgens mij heb jij het nog steeds over wel of niet strak zijn/klinken met of zonder triggers. Ik zei alleen maar dat een goede drummer [en dan dus goed in die zin dat hij zelf het volume waarmee hij speelt enorm onder controle heeft] in die zin geen triggers nodig heeft. Of ik begrijp inderdaad niet wat triggers doen, ook goed

OT: mental note to self: Pestilence luisteren, dan kun je weer on topic gaan!

Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.

Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 01-04-2009 21:51 by Bonnie Profiel van Bonnie

Stelletje apen .....

Volgende week vrijdag metallen in de Atak. yeah, fuck yeah

Snark
Usericon van Snark
Posted 01-04-2009 22:03 by Snark Profiel van Snark

quote:
Op 1 april 2009 21:49 schreef Pem het volgende:
Volgens mij heb jij het nog steeds over wel of niet strak zijn/klinken met of zonder triggers. Ik zei alleen maar dat een goede drummer [en dan dus goed in die zin dat hij zelf het volume waarmee hij speelt enorm onder controle heeft] in die zin geen triggers nodig heeft. Of ik begrijp inderdaad niet wat triggers doen, ook goed

OT: mental note to self: Pestilence luisteren, dan kun je weer on topic gaan!

nee, nou en, nee, inderdaad + ik vind je stom

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com