|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Je weet het toch beter? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ja én? Moet ik me daarom voor iets uit laten maken in dit topic? Dacht het niet. En volgens mij zeur je nu tegen de verkeerde persoon. Boeiender |
|
Gezien Patriek nog steeds niet fatsoenlijk iemand anders kan quoten heeft hij eerder het geheugen van een visstick. Ow ja da's pas belangrijk, om te kunnen quoten... Kijk als iemand iets over R.M. zegt, dat ie niet blijft hangen, terwijl muziekkenner nummer 2 zegt dat het heel herhalend is, dan is dat wel een inkoppertje. Maar als iemand die cd nix aan vindt en dat ventileert dan is dat toch kritiek. Dan mag je van mij betreft wat kritiek terug verwachten van mij. |
|
quote: Maar waarom dan gelijk op de man spelen betreffende de kritiek van MR. N? |
|
Ja én? Moet ik me daarom voor iets uit laten maken in dit topic? Dacht het niet. En volgens mij zeur je nu tegen de verkeerde persoon. [/quote] [/quote] Ja hoor, wat erg om een visstick genoemd te worden... Ik ben een plofkop, big deal....zullen we nu weer vriendjes zijn? |
|
En ik maar denken dat het allemaal om de muziek draaid. Vraag mij wel af of iedereen zich ook zo uit als we mekaar allemaal in een en de zelfde ruimte treffen, kennelijk gelden op internet toch andere normen en waarden. Vind ook dat iedereen wel erg snel op de teentjes getrapt zijn hier. Beetje jammer weer Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Wat ik me afvroeg, de bandnaam pestilence. Is die afgeleid van the pestilence van kreator? (pleasure to kill) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik vind dat we REelax187 best een prijs mogen geven, zoals hij quote.... Dat doet niemand hem na. De held. |
|
idd, erg knap! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: nee joh, jij stamt nog uit de tijd dat de scene pais en vree (sorry voor de spelvauten) was... |
|
Die tijd kan ik me anders helemaal niet herinneren, hehehe. Als het ergens wel altijd kommer en kwel geweest is, dan is het wel in de Nederlandse metalscene. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Welke dan? |
|
quote: Kijk mijn jaarlijst maar na DS. Boeiender |
|
Wat men ook van de plaat vindt: controversieel issie wel. Als je bijv. kijkt naar de recensies op metal archives, lopen de meningen wel heel erg sterk uiteen. De pers is voor zover ik weet unaniem lovend. Zelf sluit ik me aan bij de recensie van Krisiunizer/ Robbie Woning: iemand die er verstand van heeft, meer dan simpelweg een persoonlijke mening. Patrick, ik heb eens een vraagje: Pestilence heeft een traditie dat elke plaat anders is en toch onmiskenbaar dezelfde band is (het kenmerk ook van andere eigenwijze topbands als Death & Morbid Angel): hoe anders gaat de volgende worden? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-12-2009 10:06] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
En toen ging het opeens weer over Pestilence. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Vooruit dan maar; Leuk plaatje dat RM. Catchy nummers die lekker blijven hangen. Ben niet heel erg bekend met de oude cd's en m'n Death metal collectie is vrij klein dus wellicht dat dat er voor zorgt dat ie meer opvalt. Wat de muzikant voor persoon is zal me aan me reet roesten zo lang ie maar lekkere muziek maakt. Ik hoef immers niet met hem te trouwen. |
|
Patrick, ik heb eens een vraagje: Pestilence heeft een traditie dat elke plaat anders is en toch onmiskenbaar dezelfde band is (het kenmerk ook van andere eigenwijze topbands als Death & Morbid Angel): hoe anders gaat de volgende worden? Deze nieuwe schijf gaat idd weer heel anders klinken. Ik denk dat ie nog bruter maar ook veel technischer dan R.M. gaat worden. Dit keer zullen de songs gecomponeerd worden op de 8 string Ibanez. Meer offbeat ritmes, snelle blasts, meer logge doomyparts, meer Holdsworth achtige chords en nog ziekere solo's. Ook ga ik meer kleur in de zang brengen. Nog lagere grunts maar ook meer mid en ook hoge screams . Met een knipoog naar de Spheres vocals... |
|
quote: quote: Duidelijk! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Goed zo Patriek! Ik denk dat de tijd wel weer rijp is voor een "nieuwe" Spheres.... |
|
Dat zegt hij toch helemaal niet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Maar wij wel! Nieuwe Spheres! |
|
Daar zijn de meningen ernstig over verdeeld, lijkt me. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Daar zijn de meningen ernstig over verdeeld, lijkt me. Ik ben bang dat ook ik die weg niet weer bewandel. |
|
Dat moet je helemaal lekker zelf weten, imo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |