|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Het hoeft ook niet moeilijk te begrijpen te zijn waarom ik het artwork aanhaal... Als je zegt dat iets muzikaal perfect is, betekent dat over het algemeen dat het totaalpakket aan alle eisen c.q. verwachtingen voldoet (dus dat ook de beluisterbaarheid up to standard is). Als jij de term muzikaal slechts betrekt op losse elementen van het muzikale, zoals 'muziektheoretisch', 'compositorisch' enzovoorts, zeg je dus iets anders dan je feitelijk bedoeld, darling. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 24-12-2009 11:41] |
|
quote: Dat was het ook zeker niet, wees gerust. quote: Tsja, 'algemeen' versus 'context', ik dacht dat het uit de context wel op te maken was; sorry als ik dat verkeerd had ingeschat Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
w00t Ik zou zeggen: het woord is aan Patrick. |
|
Ach, Patrick kan zich er beter buiten houden. Volgens mij trekt hij het zich allemaal teveel aan. En voor hem is zijn visie leidend, dus ik snap ook niet zo goed waarom hij überhaupt op kritiek let. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Een plaat maken is net zoiets als een kindje krijgen. Niemand wil de opmerking "je baby is lelijk" horen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
'het is een lieve plaat' klinkt ook weer zo raar bij snoeiharde metal haha ik vind em nog steeds te gek, de plaat! |
|
quote: Het is beter naar kritiek te luisteren dan kritiek te negeren.... Uiteraard moet je je eigen weg volgen maar je moet wel weten wat er speelt... |
|
quote: Wat ben je toch scherp bamzaaiertje! |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ook weer heel erg waar spelfout weggehaald... |
|
quote: Daarom quote je nu ook fatsoenlijk? |
|
quote: Hahaha, ja zoiets ja.... |
|
quote: Nou, knap hoor. Ik heb na 3 nummers de neiging al om wat anders op te zetten. Jij ook? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Altar of Plagues zeker :') Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nee. Nouja, in ieder geval iets wat niet goed geproduceerd is. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 27-12-2009 13:16] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Niemand??? |
|
quote: Heb nog wel een mooie plaat vanABBA waar ik mee wil me ruilen met je!!!!!!!!!!!! Maar ff on topic, zijn er al optredens geboekt met de neie lijn up. Ben wel nieuwschierig eigenlijk. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Als het de Spheres demo's zijn wel The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
denk het niet... gezien de oude foto... demo 1 + 2.. nummers als against the innocent en fight the plague. |
|
Bedankt, maar hier iig niet geïnteresseerd. De demo's zijn al op cd verschenen met de heruitgave van het debuut. Enige andere release die ik nog zoek is deze: [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-12-2009 16:42] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik kan je hier wel me helpen ; dit was 'origineel' al een cd-r , als bonus bij die Chronicles .. cd exclusief via Metal War productions , een cd-r dus in zwart hoesje en met dat rood/zwarte info sheet erbij .. 11 tracks , zo'n 400 Mb , 39 minuten ... |
|
Leuk! Ik heb nl hier alleen de mp3's van op zich ook wel ok natuurlijk..email me maar wat je ervoor wil hebben The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
een lege cd-r en n postzegel .... hehe , maak ik n copy ervan dus . |
|
quote: In ieder geval wens ik jullie allen een voorspoedig 2010!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |