|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: +1 Ik haakte bij death al af na leprosy. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Klare taal. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
En om eerlijk te zijn vond ik leprosy toen die uitkwam al zo zo, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Idem dito hier. Onlogische overgangen, gebrek aan vermogen om "lopende" songs te schrijven. Pull the plug is b.v. een geweldig nummer, maar die break met dat gitaarloopje en het "tegenritme" op drums halen dan weer onnodig de vaart uit het nummer. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hehehe, ik ben het werkelijk hé-le-maal met je eens. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ja ja, logica heeft er een hoop mee te maken... *kuch* Bij mij begon Death pas echt te leven met Human - ik vind het nog steeds Chuck's beste, al werden de arrangementen later nog wat beter. De eerste drie waren me aan de saaie, eentonige kant. |
|
quote: Onlogische overgangen voor jou inderdaad, je hoeft het niet mooi te vinden maar ga geen flauwekul uitkramen. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Jij kan toch alleen de 1ste demo waarderen? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Nou en, moet ik toch weten. quote: Nou en, moet ik toch weten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ja je hebt helemaal gelijk en ga vooral door met je opmerkingen, ik vermaak me wel. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Daar doen we het voor. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Mja, maar in principe vind ik alle nummers op scream bloody gore wel gaaf, alleen klinkt het me niet smerig genoeg, in tegenstelling tot de demo's, die heb ik verkregen in het tapetradetijdperk en door het vele kopieren klonken die enorm goor. Zelfde met de advance tape van reign in blood en toen de uiteindelijke lp uitkwam. En ik hou sowieso in principe van lekker simpele deathmetal, niet zo van dat gedoe wat er later bij kwam kijken. Hoewel ik symbolic dan weer wel gekocht heb toen die uitkwam. Maar op de een of andere manier is die lekker recht voor z'n raap. Maar hij klinkt niet goor, dat is dan wel weer jammer, hehehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
je moet symbolic ook draaien tegelijk met een sunn0)) cd |
|
Hehehe, eigenlijk moet ik gewoon al mijn deathmetalcd's en platen op bandjes opnemen en die keer op keer kopieren. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Van Scream bloody gore ben ik wel eens de pre-opnames tegengekomen.. Hier volgens mij het oudste videomateriaal van Death: http://www.youtube.com/watch?v=oTf9UNykTvI The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
[quote]Op 14 mei 2009 17:37 schreef De Tegenpartij het volgende: Mja, maar in principe vind ik alle nummers op scream bloody gore wel gaaf, alleen klinkt het me niet smerig genoeg, in tegenstelling tot de demo's, die heb ik verkregen in het tapetradetijdperk en door het vele kopieren klonken die enorm goor. Zelfde met de advance tape van reign in blood en toen de uiteindelijke lp uitkwam. Het is heel erg moeilijk om die vibe te halen van demo's omdat die vaak gewoon mindere kwali zijn en daardoor smeriger.... |
|
Dat zowiezo, maar door het kopieeren en dat x tig (dus iemand maakte een kopie van die tape en stuurde die naar iemand op, die persoon maakte van die kopie weer een kopie voor iemand anders en so on and so on) werd het geluid nog eens veel ranziger en bij bands als death en slaughter etc werkt dat imo alleen maar mee. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nostalgische opa. |
|
Ik heb veel gemist, zo te lezen [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 14-05-2009 22:40] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Nee, hoor. (wel natuurlijk, normaal gesproken, maar niet in dit geval). Ik wilde gewoon m'n punt even duidelijk maken. Ach, je had erbij moeten wezen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Haha, dat programma heb ik nog gezien dus zo jong ben ik ook niet meer. Ben nog een jeugdige dertiger. |
|
Euh... Ik doelde eigenlijk op tapetraden, maar gelukkig heb jij dat programma wel gezien. Ik zat toen waarschijnlijk gewoon ergens enorm te heerschen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Tapetraden ook nog meegemaakt maar niet in de jaren 80. Toen zat ik nog met mijn He-Man poppetjes te spelen. |
|
quote: Geen zorgen, hier lopen nog steeds volwassen kerels met transformers te spelen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |