|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vet nieuw nummer 'Sinister' hier te streamen: http://www.pestilence.nl/media.php [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-03-2011 20:21] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Als Sinister nou ook een nummer opneemt dat Pestilence heet zijn we weer rond. |
|
Het doet me niet veel (maar wellicht nog een paar keer luisteren, de nieuwe cd komt toch wel in huis) |
|
Ik vind het een saai nummer met hele rare zang en een vreemde knorrende basgitaar |
|
quote: Wat een immens lelijke cover! headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: dat gevoel had ik dus ook bij dat nummer |
|
quote:+1! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik vind de cover dan wel weer heel gaaf |
|
quote:Pestilence heeft altijd lelijke hoezen, past bij het logo. |
|
meh Look at me, jerking off in the shower... This will be the high point of my day; it's all downhill from here. |
|
Hmmm, dat nieuwe nummer doet me eigenlijk helemaal niks. Misschien heeft het heel lang nodig om te groeien.... De hoes vind ik ook aartslelijk, en de oude hoezen, die waren juist gaaf!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik vind het nieuwe nummer wel erg vet riff werk hebben. De zanglijn is inderdaad ietwat vreemd, baswerk vind ik eigenlijk wel cool. Het zal iig wel weer veel mensen bezig houden, al met al toch wel een dikke voldoende dacht ik.. |
|
Het enige dat ik nice vind aan Pestilence is hun bassist... Een studentikoos opdondertje dat gigantisch leipe dingen uithaalt met dat ding. Alleen jammer dat het niet echt te horen is door de herrie... Black seeds of bunny! |
|
Een dikke voldoende is voor een artiest niet genoeg. Men moet walgen van je muziek of het geniaal vinden. Dit nummer is eenheidsworst en beantwoord op geen enkele manier de hooggespannen verwachtingen die werden opgeroepen door uitspraken in diverse media. Hoogtepunt is de powermetalgil |
|
quote: valt toch reuze mee...een metalhoes die bij een metalband past. Wat verwacht je dan? Een hoes ala Consuming Impulse?? Die tijd is geweest, ook de Dan Seagrave hoezen zijn niet meer wat het is geweest |
|
Die vaandels met die bol erop zijn goed gedaan. De omgedraaide Pestilence P op de kansel(nu een D van doctrine). Logo past er niet zo goed bij, zeker niet als het "schijnt" en ook zou ik de albumtitel ergens anders zetten. |
|
quote: Had ook al een opmerking gemaakt over het christusmonogram, met daaromheen 'In Manipulation We Trust', maar vreemd genoeg is dat bericht weer foetsie. De link tussen de P van Pestilence en de D van Doctrine had ik echter nog niet gelegd Die vlek (?) linksonderaan op de cover leidt me wel behoorlijk af. |
|
quote: P van Pax Christi. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Bijna goed. http://nl.wikipedia.org/wiki/Christusmonogram |
|
Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik vind het nummer niet slecht klinken. Klein stukje geluisterd. Artwork is niet zo heel erg mooi. Ik vind de typografie van de titel slecht passen bij de rest van het ontwerp. Over het beeld valt verder te zeggen; ieder z'n meug. Ja hoor... |
|
quote: Op basis van 1x luisteren over computerboxjes zeg ik: lekker nummer. Fijn gespeeld ook (Yuma!). Ben benieuwd naar ander nieuw materiaal. |
|
Wil de laatste het licht uit doen? |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |