IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Pestilence Vorige pagina | Volgende pagina
REelax187
Usericon van REelax187
Posted 20-03-2009 21:48 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 19 maart 2009 21:03 schreef VM Saldiac het volgende:
Nou ik kan wel de onverbloemde reacties (positieve en negatieve) v/d andere fora die ik aandoe hier posten.
Maar of je daar blij van word...

Tja, ik lees ook wel een paar leuke dingen die je van mij zegt en vind....

lekker makkelijk, hoe mensen over iemand praten die ze niet eens kennen. Valt me wel op dat vooral forum metalgasten net als wijven poep praten...

REelax187
Usericon van REelax187
Posted 20-03-2009 21:49 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 19 maart 2009 23:12 schreef Staalman het volgende:
Ik beken, ik heb hem van internet geplukt.. Alleen omdat ik op de vinyl versie zit te wachten. Zit hem nu te beluisteren, en wat een moddervette plaat Patrick!!!
En Wildoer is echt meesterlijk!!!

De man van staal maakt me blij! Wildoer is idd meesterlijk!!!

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 20-03-2009 21:51 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 20 maart 2009 17:15 schreef Greycloak het volgende:
Limited Edition net in huis. Ik denk dat de repeat-knop het nog moeilijk gaat krijgen...
..toch maar niet op repeat..toch maar wel op repeat..toch maar niet op repeat..toch maar wel op repeat..toch maar niet op repeat..toch maar wel op repeat..toch maar niet op repeat..toch maar wel op repeat?

draai hier een goeie mp3-versie (ik scoor em wel), ja beukt er in. Fiend is erg gaaf! En meer nrs natuurlijk Ben nu bij nr7. Welke amps gebruik je eigenlijk? Brute sound, niet teveel gain maar rauw enzo

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 20-03-2009 21:52]

REelax187
Usericon van REelax187
Posted 20-03-2009 21:51 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 20 maart 2009 17:15 schreef Greycloak het volgende:
Limited Edition net in huis. Ik denk dat de repeat-knop het nog moeilijk gaat krijgen...

Ziet er allemaal gelikt uit toch? En het geluid en de 3 bonustracks zijn best ok om te beluisteren...

REelax187
Usericon van REelax187
Posted 20-03-2009 21:54 by REelax187 Profiel van REelax187

Welke amps gebruik je eigenlijk? Brute sound![/quote]

Engl fireball voor de studio en voor live de engl modern rock preamp, de rocktron multivalve en de 50/50 mesa......

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 20-03-2009 21:57 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

fireball! te gek bakkie ja!

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 20-03-2009 21:59 by Dentz Profiel van Dentz

Nou, dat hakt er lekker in.

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

Asphyxiate
Usericon van Asphyxiate
Posted 20-03-2009 22:06 by Asphyxiate Profiel van Asphyxiate

quote:
Op 20 maart 2009 21:48 schreef REelax187 het volgende:

lekker makkelijk, hoe mensen over iemand praten die ze niet eens kennen. Valt me wel op dat vooral forum metalgasten net als wijven poep praten...

*cough*hypocriet*cough*

[Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiate op 20-03-2009 22:08]

REelax187
Usericon van REelax187
Posted 20-03-2009 22:12 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 20 maart 2009 22:06 schreef Asphyxiate het volgende:
*cough*hypocriet*cough*

ik neem toch aan dat je mij hier niet mee bedoelt heheh

Asphyxiate
Usericon van Asphyxiate
Posted 20-03-2009 22:23 by Asphyxiate Profiel van Asphyxiate

quote:
Op 20 maart 2009 22:12 schreef REelax187 het volgende:
ik neem toch aan dat je mij hier niet mee bedoelt heheh

Toch wel. Kon het niet laten

Aaaanyway, de cd vandaag een paar rondjes laten draaien, ben tevreden. Enkel de blastbeats zijn m'n ding niet.

Gave sound ook idd, Hansen heeft goed werk gedaan.

En je kan de bas horen (in tegenstelling tot de c-187 cd )

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 20-03-2009 22:42 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

quote:
Op 20 maart 2009 21:48 schreef REelax187 het volgende:

En dus? Ik ben Pestilence meer objectief aan het verdedigen dan wat anders.
Als je de fora gelezen hebt kun je haast niet anders concluderen.

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 20-03-2009 22:44 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

quote:
Op 20 maart 2009 22:23 schreef Asphyxiate het volgende:
Toch wel. Kon het niet laten

Ah jij was ook diegene die op het Cynic board iets dergelijks ("arrogant" was het?) gepost had.

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 20-03-2009 22:47 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

De nieuwe Pestilence vind ik prima te genieten. Goed geschreven nummers, goede verhouding tussen techniek en sfeer en sommige nummers hebben een heerlijke groove...wat wil je als liefhebber nog meer?

Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 20-03-2009 22:48 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 20 maart 2009 22:47 schreef Taets van Avezaete het volgende:
De nieuwe Pestilence vind ik prima te genieten. Goed geschreven nummers, goede verhouding tussen techniek en sfeer en sommige nummers hebben een heerlijke groove...wat wil je als liefhebber nog meer?

Hier kan ik me ook in vinden.

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Posted 20-03-2009 22:58 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

Verder heb ik de backlash tegen C-187 nooit zo begrepen. Kwalitatief staat "Collision" nog steeds als een huis en het zijn juist de vocalen en de thematiek die het juist zo'n lekker eigenzinnige schijf maakt. Afwijken van het (muzikale) gemiddelde is kennelijk nog steeds een doodzonde in het metalen wereldje. Ergens erg jammer...

Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.

Asphyxiate
Usericon van Asphyxiate
Posted 20-03-2009 23:09 by Asphyxiate Profiel van Asphyxiate

quote:
Op 20 maart 2009 22:58 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Verder heb ik de backlash tegen C-187 nooit zo begrepen. Kwalitatief staat "Collision" nog steeds als een huis en het zijn juist de vocalen en de thematiek die het juist zo'n lekker eigenzinnige schijf maakt. Afwijken van het (muzikale) gemiddelde is kennelijk nog steeds een doodzonde in het metalen wereldje. Ergens erg jammer...

+1

Collision is een dijk van een plaat.

REelax187
Usericon van REelax187
Posted 20-03-2009 23:34 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 20 maart 2009 23:09 schreef Asphyxiate het volgende:
+1

Collision is een dijk van een plaat.

vind ik ook!!!!

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Posted 20-03-2009 23:36 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 20 maart 2009 23:34 schreef REelax187 het volgende:
vind ik ook!!!!

Geloof dat wij een van de weinigen zijn. Hoe is "Collision" in de rest van de wereld ontvangen?

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-03-2009 2:19 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Hier issie ook goed ontvangen; ik vind persoonlijk de zang wat minder en de nummers te kort, maar het is supergaaf instrumentaal geweld van de 3 heren. Het naturelle drumgeluid vind ik trouwens ook heerlijk klinken!

quote:
Op 20 maart 2009 15:50 schreef VM Saldiac het volgende:
Brakke mp3s?
De versie die ik gedownload heb is 320kb en klinkt prima.
Ennieweejz, heb je die fora al es gecheckt?

Ach ik geef niet zoveel om mp3's en wil gave metalcd's toch altijd liever origineel luisteren, mp3's met electronische muziek trouwens uitgezonderd, maar was nu te benieuwd om het te laten natuurlijk.

Wat ik wel apart vind: de nieuwe versie van Lost souls klinkt langzamer dan de eerste versie of heb ik nu teveel wiet gerookt? haha

Ik heb een paar fora die je aanraadde gelezen, en wat men er ook van vindt; ik vind vooral de kritiek 'het is niet meer zoals vroeger' heel raar omdat elke Pestilence plaat anders is: dit is gewoon weer een klasseplaat en aanrader voor iedereen die op deze stijl kickt.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-03-2009 2:22]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

faceless
Usericon van faceless
Posted 21-03-2009 2:36 by faceless Profiel van faceless

[quote]Op 20 maart 2009 22:23 schreef Asphyxiate het volgende:
Enkel de blastbeats zijn m'n ding niet.

Gave sound ook idd, Hansen heeft goed werk gedaan.

quote]

kan me hierbij aansluiten, de blasts is ook niet zo mijn ding, maar verders toffe cd, gaat zijn plaatsje krijgen naast de rest van de familie

meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 21-03-2009 8:58 by meatgrinder Profiel van meatgrinderhttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Ik vind die blasts wel lekker eigenlijk. Ze drijven het verder tot het uiterste. Technisch, brutaal en toch ook groovy. Goed spul.

Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 21-03-2009 11:42 by Sadistic Sinner Profiel van Sadistic Sinner

quote:
Op 20 maart 2009 21:51 schreef REelax187 het volgende:
Ziet er allemaal gelikt uit toch? En het geluid en de 3 bonustracks zijn best ok om te beluisteren...

Afgelopen donderdag de nieuwe in digipack versie ontvangen.
En mijn complimenten, ziet er inderdaad gelikt uit, het paradepaardje van Mascot records.
Muzikaal moet ik nog aan de nieuwe Pestilence wennen, klinkt Amerikaanser (Suffocation) dan ik verwacht had.

Asphyxiate
Usericon van Asphyxiate
Posted 21-03-2009 14:37 by Asphyxiate Profiel van Asphyxiate

quote:
Op 21 maart 2009 2:19 schreef Mutilator het volgende:
Hier issie ook goed ontvangen; ik vind persoonlijk de zang wat minder en de nummers te kort, maar het is supergaaf instrumentaal geweld van de 3 heren. Het naturelle drumgeluid vind ik trouwens ook heerlijk klinken!

De zang is idd apart, en zeker raar om als death metalfan (de meeste mensen die c-187 kennen zullen ze zoiezo via Pestilence ontdekt hebben) ineens te horen. Maar langs de andere kant past het gewoon enorm goed in het totaalplaatje, en ik denk dat het zeker niet beter was geweest met gewone death metal growls ...

Straks nog eens opleggen. "Knee Deep in", "Collision" en "P.C.P. (Murda in my head)" zijn geniaal

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Posted 21-03-2009 16:21 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 21 maart 2009 2:19 schreef Mutilator het volgende:

Ach ik geef niet zoveel om mp3's en wil gave metalcd's toch altijd liever origineel luisteren, mp3's met electronische muziek trouwens uitgezonderd, maar was nu te benieuwd om het te laten natuurlijk.

Wat ik wel apart vind: de nieuwe versie van Lost souls klinkt langzamer dan de eerste versie of heb ik nu teveel wiet gerookt? haha

Ik heb een paar fora die je aanraadde gelezen, en wat men er ook van vindt; ik vind vooral de kritiek 'het is niet meer zoals vroeger' heel raar omdat elke Pestilence plaat anders is: dit is gewoon weer een klasseplaat en aanrader voor iedereen die op deze stijl kickt.

Zeker als je bedenkt dat "Spheres" uit 1993(!) stamt. Dat "vroegah" alles beter is, vind ik net van zulke lulkoek als dat er na 1990 geen goede metalplaat meer is gemaakt. Toch vind ik het knap dat er anno nu nog steeds heibel wordt gemaakt over platen die Pestilence 15(!) jaar geleden gemaakt heeft. Het materiaal van dhr Mameli houden gemoederen anno nu nog steeds bezig. Respect!

[Dit bericht is gewijzigd door Taets van Avezaete op 21-03-2009 16:22]

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-03-2009 16:31 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 20 maart 2009 21:51 schreef FRNK het volgende:
..toch maar niet op repeat..toch maar wel op repeat..toch maar niet op repeat..toch maar wel op repeat..toch maar niet op repeat..toch maar wel op repeat..toch maar niet op repeat..toch maar wel op repeat?

draai hier een goeie mp3-versie (ik scoor em wel), ja beukt er in. Fiend is erg gaaf! En meer nrs natuurlijk Ben nu bij nr7. Welke amps gebruik je eigenlijk? Brute sound, niet teveel gain maar rauw enzo
Lullo, als je het zo bekijkt... Dan druk ik de repeat slechts eenmaal in en is het enige dat het zwaar gaat krijgen de schijf zelf omdat ie continue de laser erop heeft staan.
Herinnert me aan toen ik nog de weekbladen rondbracht, bandje met Testimony een half jaar lang in de walkman.

quote:
Op 20 maart 2009 21:51 schreef REelax187 het volgende:
Het ziet eruit zoals het klinkt. Gave bandfoto ook, niet "te" maar precies goed.
Bonustracks; mooi dat het geen kopietjes zijn geworden met een andere bezetting, maar dat ook elk nummer iets nieuws heeft meegekregen.
Ik zou er erg tevreden over zijn als dit mijn product was.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com