IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Pestilence Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 07-04-2009 16:27 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 7 april 2009 16:14 schreef Snark het volgende:
ik had verwacht dat jij kritischer zou zijn
Jij leunt gewoon wederom op nostalgie, net als met die Monotheist plaat, zelf weten

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 07-04-2009 16:29 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 7 april 2009 14:31 schreef spectre het volgende:
Elke keer dat ik hem draai wordt ie gaver en gaver

Wat vind je van de productie?

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

spectre
Usericon van spectre
Posted 07-04-2009 16:31 by spectre Profiel van spectre

Lees maar terug, geweldig

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 07-04-2009 16:31 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 7 april 2009 16:29 schreef Metalhead22 het volgende:
Wat vind je van de productie?

De productie is prima, het beste geluid dat Pestilence ooit gehad heeft...

Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.

Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 07-04-2009 16:46 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 7 april 2009 14:55 schreef Heer der Heerscharen het volgende:
Invictus moet zijn muil houden en lekker opflikkeren naar elders. Ik post in dit topic niet als TMDC-lid maar als kritische platenkopende consument en reageer slechts op de verbale anabolen-spierballentaal van Mameli. Als dit topic gestart is ter meerdere glorie van de nieuwe Pestplaat mogen de mods wel even aan het werk om in Sovjet traditie alle ongewenste meningen er uit te filteren.

Beetje sneu om aan TMDC te refereren.

Mameli's uitspraken dienen met een korreltje zout genomen te worden. Neemt niet weg dat zelfs de slechtste plaat van Pestilence door het merendeel beter gewaardeerd zal worden dan het beste wat The Monolith Deathcult ooit zal uitbrengen. Het leven is oneerlijk.

headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits

spectre
Usericon van spectre
Posted 07-04-2009 16:50 by spectre Profiel van spectre

Vind jij

Heer der Heerscharen
Usericon van Heer der Heerscharen
Posted 07-04-2009 17:10 by Heer der Heerscharen Profiel van Heer der Heerscharenhttp://www.monolith-deathcult.com

Dat is geheel correct

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 07-04-2009 17:14 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

"Triumvirate" is een prima deathmetalplaat!

Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 07-04-2009 17:18 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Beter dan deze Pestilence, ja.

Of mag ik dat niet zeggen

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 07-04-2009 17:19 by nark Profiel van nark

Jeejtjuh...........
Ik verlang zo terug naar de tijd dat metal nog metal was en niet een ik ben beter/belangrijker/sneller/strakker/god/satan, wat ever de fuk muzikant/metalhead. Voor mij is het nog steeds genieten met een biertje bij een concert en headbangen maar. Of ben ik nou zo naief? Doe es een beetje relaxt mensen, al dat gezijk heeft de sene helemaal verpest dankzij dit soort gepijpzijk. Ben wel benieuwd of iedereen int eggie ook zo met elkaar om gaat al hoop ik vurig op het tegendeel (een mijn spelling zuighd ik weet het)

Heer der Heerscharen
Usericon van Heer der Heerscharen
Posted 07-04-2009 17:26 by Heer der Heerscharen Profiel van Heer der Heerscharenhttp://www.monolith-deathcult.com

Wanneer was dat dan?

Wel eens de brievenrubriek van een Aardschok uit '92 gelezen?

Daar werden Gebedi en Mameli met regelmaat van de klok met de grond gelijk gemaakt. Dat beide heren zich destijds niet verhangen hebben is te danken aan het feit dat ze 4 weken hadden om het te verwerken.

En nu maar wachten op een post van Gebedi

GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 07-04-2009 17:29 by GRINDBASHERS Profiel van GRINDBASHERShttp://myspace.com/herrierecordsinc

quote:
Op 6 april 2009 18:57 schreef Mutilator het volgende:

Ik denk dat ik je wel begrijp en je zit er niet ver vanaf..ik vind het nl nogal onsportief om met meerdere mensen (een paar + meelopers) op 1 persoon te gaan inhakken..die wil ik dan nog wel eens een keer verdedigen.

enfin... ik reken mezelf niet tot de mensen die "in lopen te hakken" (wat mijns inziens nogal meevalt) op 1 persoon. ik zelf heb geloof ik 2 x gevraagd hoe het zit met bepaalde uitspraken uit het verleden en tevens valt het me op dat in dit geval patrick (die ik niet eens persoonlijk ken) vooral snel en veel reageert als er positieve berichten over Pestilence (en de nieuwe plaat) worden gepost. daarnaast vind ik - dat als je als muzikant erg tevreden bent over je eigen werk - je ook kritiek van mensen moet kunnen incasseren (en soms op reageren) en dat kun je soms ook doen door aan te geven waarin je als muzikant - ONDANKS - dat je alles fantastisch vindt van jezelf - je ook eens kunt reageren op kritiek. zelfkritiek houdt je als muzikant geloof ik aan de praat en een beetje (zelf)spot kan geen kwaad.

verder vind ik het vooral grappig hoe jij elke keer in de bres lijkt te springen voor in dit geval patrick. ik denk dat hij zichzelf wel kan redden en soms komt het gewoon echt komisch/kneuzig over...maar goed, da's mijn mening dan (en over zelfkritiek gesproken: gelukkig kom ik vaak ook kneuzig over... ).

nark
Usericon van nark
Posted 07-04-2009 17:29 by nark Profiel van nark

quote:
Op 7 april 2009 17:26 schreef Heer der Heerscharen het volgende:
Wanneer was dat dan?

Wel eens de brievenrubriek van een Aardschok uit '92 gelezen?

Daar werden Gebedi en Mameli met regelmaat van de klok met de grond gelijk gemaakt. Dat beide heren zich destijds niet verhangen hebben is te danken aan het feit dat ze 4 weken hadden om het te verwerken.

En nu maar wachten op een post van Gebedi

Kijk, dit bedoel ik nou. Het is maar wat je er zelf van maakt. Maar mischien pas mijn vorige post ook niet in een discussie forum. Ik zeg zennnnnnnnnnnnn.

nark
Usericon van nark
Posted 07-04-2009 17:45 by nark Profiel van nark

[quote]Op 7 april 2009 17:29 schreef GRINDBASHERS het volgende:
enfin... ik reken mezelf niet tot de mensen die "in lopen te hakken" (wat mijns inziens nogal meevalt) op 1 persoon. ik zelf heb geloof ik 2 x gevraagd hoe het zit met bepaalde uitspraken uit het verleden en tevens valt het me op dat in dit geval patrick (die ik niet eens persoonlijk ken) vooral snel en veel reageert als er positieve berichten over Pestilence (en de nieuwe plaat) worden gepost. daarnaast vind ik - dat als je als muzikant erg tevreden bent over je eigen werk - je ook kritiek van mensen moet kunnen incasseren (en soms op reageren) en dat kun je soms ook doen door aan te geven waarin je als muzikant - ONDANKS - dat je alles fantastisch vindt van jezelf - je ook eens kunt reageren op kritiek. zelfkritiek houdt je als muzikant geloof ik aan de praat en een beetje (zelf)spot kan geen kwaad.

verder vind ik het vooral grappig hoe jij elke keer in de bres lijkt te springen voor in dit geval patrick. ik denk dat hij zichzelf wel kan redden en soms komt het gewoon echt komisch/kneuzig over...maar goed, da's mijn mening dan (en over zelfkritiek gesproken: gelukkig kom ik vaak ook kneuzig over... ). [/quote)

Ik heb jou anders regelmatig het voor andere mensen op zien nemen en ik kan dat nou nie kneuzig noemen maar eerder een goede karakter eigenschap Grindje. Dat valt van anderen hier nog maar te bezien, aangezien op het internet scheijnbaar heeeeeeeele andere normen en waarden gelden wat ik wel een beetje vreemd vind want als de meeste mensen die hier posten die zelfde opmerkingen op straat naar hun hoofd geslongerd kregen zouden ze totaal anders reageren (een stuk netter)denk ik.

nark
Usericon van nark
Posted 07-04-2009 17:46 by nark Profiel van nark

en ik kan nog steeds niet fadsoenlijk kwoten zie ik.

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 07-04-2009 18:06 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 6 april 2009 20:52 schreef Heer der Heerscharen het volgende:
. Vervolgens presenteer jij je als de profeet Johannes de Doper die de komst van de Heere Jezus zelf aankondigt.

Ik zit hier hoor..

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

Snark
Usericon van Snark
Posted 07-04-2009 19:13 by Snark Profiel van Snark

quote:
Op 7 april 2009 16:27 schreef spectre het volgende:
Jij leunt gewoon wederom op nostalgie, net als met die Monotheist plaat, zelf weten

Je hebt nog nooit zo de plank misgeslagen, ik vind deze plaat juist te oudbakken, van een eens zo hoogstaand en vooruitstrevende bende had ik een plaat verwacht waarvan dat nu weer gezegd kon worden, zeker na de uitspattingen van meneer Mameli

over monotheist kan ik kort zijn, ik vind de nummers zwaar onboeiend, dat is een kwestie van smaak, ik vind immers cold lake als een van de weinige op deze aardbol een erg lekkere plaat!

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 07-04-2009 19:36 by attematic Profiel van attematic

Het is verdomd jammer dat Patrick nu in de oefenruimte zit. De koffie smaakt vandaag heerlijk voor een innocent bystander

Gaat u vooral door!

On-Topic (niet doen knurft!):
'Macabre' is na meerdere luisterbeurten nog steeds geen topper. Ben blij dat ik afgelopen weekeinde mijn geld heb uitgegeven aan een knaller op LP: Cynic's "Traced in Air". Geen brute schijf, maar wel helemaal af (en uiteraard beter dan op CD).

10.10.1942 - 20.11.2011

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 07-04-2009 19:38 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 7 april 2009 17:18 schreef Metalhead22 het volgende:
Beter dan deze Pestilence, ja.

Of mag ik dat niet zeggen

+1

Het eerste dan hè.

spectre
Usericon van spectre
Posted 07-04-2009 20:10 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 7 april 2009 19:13 schreef Snark het volgende:
Je hebt nog nooit zo de plank misgeslagen, ik vind deze plaat juist te oudbakken, van een eens zo hoogstaand en vooruitstrevende bende had ik een plaat verwacht waarvan dat nu weer gezegd kon worden, zeker na de uitspattingen van meneer Mameli
Verwacht versmacht.. boeiend, ik vind het verrassend dat het zo klinkt zoals het doet, ik vind het ook naadloos aansluiten met de bonustracks (natuurlijk allang bekend, Consuming Impulse was mijn eerste det ervaring, ze hadden hem bij de bieb nb) wat natuurlijk al meteen wat zegt. Ik hou niet van old school det uit nederland.. er zitten hier in de regio heel veel van dat soort bands en het klinkt heel erg kut en ik heb een gezonde aversie gekregen voor de muziekstijl. Maar als zo wordt uitgevoerd als Pestilence dat hier doet dan gaat de pet ver af. Zoals dit hoort het, en ik vind het ondanks de muziekstijl helemaal niet oudbakken klinken.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 07-04-2009 20:11]

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 08-04-2009 20:38 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

Multiple choice:
a) Mutilator
b) Snark
c) Mameli
d) Homo

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-04-2009 20:52 by Mark Profiel van Mark

Je webcam staat een beetje licht.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 15-04-2009 14:09 by neefherbert Profiel van neefherbert

Ach kom. De blast speed is nieuw, maar voor de rest klinkt de nieuwe gewoon behoorlijk "Pestilence".
Grunt had misschien wat 'lichter' gemogen zoals hij is op de 3 bonustracks maar da's azijnpisserij. Heerlijk album en komt zeker in het jaarlijstje. Sowieso weer redelijk wat lekkere DM de laatste tijd. de laatste albums van Grave en Benediction waren ook weer eens ouderwetsch lekker!

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-04-2009 23:32 by M. Profiel van M.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 17-04-2009 17:32 by VM Saldiac Profiel van VM Saldiac

Videoclip voor "Devouring frenzy": http://www.youtube.com/watch?v=j0AOaCNXygA

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com