|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dus je zegt eigenlijk dat minder goede muzikanten het van jatwerk moeten hebben? Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
The Great PAT in dit geval.... Gejat van? Ik denk dat Jeff en Kerry in de aanloop naar een solo wel een vastomlijnd patroon in hun hoofd hebben wat ze gaan spelen of welke kant die solo opgaat. Bij ons is het maar de vraag of we tijdig de tremelopook kunnen vinden. In een Pestilence topic gaan "Nee Jij-en" over TMDC is wel een erg doorzichtige poging om Mameli uit de wind te houden.. TROUWENS, vanavond zitten we van 22:00 tot 00:00 bij Kink FM. http://www.kinkfm.com/programma/Aardschok [Dit bericht is gewijzigd door Heer der Heerscharen op 31-03-2009 10:41] TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote: Nee. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ah kijk..nu komt de aap uit de mouw...eerst een rookgordijn optrekken en via een omtrekkende beweging je eigen band gaan promoten..nice one! Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
quote: Die strategie werkt alleen omdat mensen als jij argumentum ad hominem gebruiken en er dingen bij halen die er niet bij horen (TMDC, dus) in plaats van een zuivere discussie te voeren HdH speelt alleen handig op dat soort gedrag in. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
True enough..koffie? Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Lekker! Zolang het beter is dan die ellende uit de automaat hier. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Het is Black Coffee van DE..koffie met extra bite zeg maar... Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
quote: Oe, gunstig! Kom maar brengen dan! Campus Universiteit Twente, gebouw Horst, kamer Z-123. Tozzo! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Heb wel eens ergens gelezen dat alleen Jeff dat doet. quote: Hahaha, zelfkennis ftw. Machtig mooie opmerking! [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 31-03-2009 17:38] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
De muzikanten in Pestilence zijn gewoon 10 klasses beter dan in Monolith death cult. Neemt niet weg dat ze allebij erg toffe muziek maken. P.S. aan Relax, geen van de nummers stond op die mp3 speler (behalve Detox dan)destijds een paar maand terug dus je kunt gerust weer slapen. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
correct! vlak alleen onze drummer niet uit. Die eet gasten als Wildoer voor zijn ontbijt. TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote: Hehe, moet hij wel vaker ontbijten, hij is nog altijd zo mager. Boeiender |
|
Hij heeft een lintworm die net zo lang is als de pik van Mameli TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
2 cm? hulde voor de old school shirts Pat! Die ademen spheres uit 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
hulde aan de heer der heerscharen die hier weer een informatief topic maakt. ps michiel, welk pestilence nummer gaan jullie coveren voor de komende cd? |
|
Michiel had toch geen van de oude Pestilence platen gehoord? Zal dus een cover van een nieuw Pestilence nummer worden. |
|
ik gok subordinate to the domination of reduced to ashes |
|
|
|
quote: Ik vermoed dat die wel langer is. Anders zou hij er niet zo gauw op getrapt zijn. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
En een interview: http://www.lordsofmetal.nl/showinterview.php?id=2614 |
|
quote: Volgens mij onderschat jij Peter Wildoer Wat betreft de nieuwe Pestilence: ik heb hem pas 1x gedraaid dus nog niet echt een mening over gevormd hehe. Klonk wel lekker en ben blij dat Peter er op speelt, hij is een van mijn fav [metal]drummers Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: Ja, vindt je het gek met al dat getrigger, Wildoer heeft dat niet nodig om het strak te spelen........ ergo....10 klasses beter. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Hehehe, Tony toch... Triggers hebben niets met strakheid te maken maar met gelijkmatigheid van de "tik" die je hoort. Mafkees. Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |