|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Maar ach, als je de muziek wegdenkt, ziet dat bangen er ook belachelijk uit natuurlijk he.... spelfout weggehaald... |
|
Vanaf nu dus maar Jumpstyle bij metal shows. |
|
Op mijn leeftijd? Seconde of 5 is dan wel the max. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Scherp.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
|
|
hehe wankel |
|
Nope, zuipen voor een optreden is niet handig... |
|
quote: Vrij beschamend dit. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Lekker professioneel bezig |
|
Genant. Je zult maar entree betaald hebben. Had je mooi een paar biertjes voor kunnen pakken, voor dat geld. Alhoewel... Zo te zien was het bier al op. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Lijkt mij niet dat Mameli bezopen gaat optreden. Eerder in dit topic legt hij nog immers haarfijn uit dat "We spelen nu eenmaal best veel noten en dan moet je je iets meer concentreren op de muziek dan de show" Komen die gitaarbanden uit Azie ofzo, iedereen heeft de gitaar onder kin hangen. Dat is ook slecht voor de balans. |
|
Ja, tuurlijk |
|
quote: damn.. |
|
Pim heeft natuurlijk makkelijk praten, die hoeft alleen maar als een treurwilg aan de micstand te hangen terwijl Mameli 100000000 fusionnootjes per minuut moet spelen in onbegrijpelijke toonladders. |
|
quote: Ai, ai.... |
|
quote:Sowieso zie ik Pim er weinig over zeggen. En de beelden spreken voor zich, toch? Maar misschien heeft meneer Mameli hier wel hoge koorts of zo. Dat hij daarom niet zo goed op zijn benen kan blijven staan? Dat zou natuurlijk ook zo maar kunnen. [Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 10-10-2010 20:28] We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: jezus wat saai. kun je toch net zo goed een cd opzetten? |
|
quote:Dit geloof je toch zelf niet hopelijk Aan het einde heeft ie zn gitaar afgedaan en flikkert ie nog bijna tegen de drumkit aan... Pestilence is niet meer, mamelli heeft zichzelf al afgeschreven op het moment dat ie het belachelijke C-187 bedacht en toen dat geen succes werd probeert ie met oude Pestilence nummers weer succes te krijgen. Bij gebrek aan inspiratie (?) spelen ze maar wat oude nummers van het geweldige Consuming Impulse maar opnieuw in en zetten ze dat weer op het album. Kortom, de huidige Pestilence is maar een slechte coverband van wat het ooit was. |
|
+1 Pestilence is toch wel de meest jammerlijke reünie van de afgelopen jaren gebleken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
@Jouke: TMDC's sarcasme bereikt jou niet echt.. quote: Mameli heeft dan weer het voordeel dat zijn haar niet in de micstand verstrikt kan raken. Beetje vaag filmpje idd: issie ziek of zat? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Voordat ze uit elkaar gingen al. Spheres enzo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ook niet mijn favoriete werk maar dat was tenminste nog wel geinspireerd. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hulde voor je subtitel en onderschrift, Onweerwolf Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Uit betrouwbare bron weet ik dat Pestilence op zoek is naar een zanger!.Dit om de prestatie op het podium te verhogen!.Zal ook vertellen om wie het gaat: Michel de Groot : Vocals (Ominous Dusk, Keyser Soze, Gracious Souls, Voices, Liquid Baby Let maar op...............deze gaat het worden..........!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |