|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Maar dan ook een beetje...kost wel best moeite met die dikke snaren...heheh |
|
Ja, dat leek me ook al, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Woei, haha, dat is wel laag, ja. Dat had ik nog niet bedacht, dat als de 8e nog lager is dan de 7e 'extra' snaar het vanuit normale stemming op F# uitkomt. Snel maar eens luisteren Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Gaat de tweede gitarist live ook met die 8 string spelen? Goede genade, de bassist kan wel thuisblijven of gaat die ook nog een extra snaar lager? TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
JP Thesseling mag er overheen soleren |
|
quote: als we allebei 8 snarige gitaren hebben.....de bas doet er nog een scheppie bovrn op... |
|
wow klinkt lomp :D fokking hell vanaf 1.07 ineens ook haha. sick |
|
quote: Voor het contrast kan hij zelfs juist flink de hoogte in idd Prima eerste rehearsel en idd wat FRNK zegt, dat stukje op 1.07 klinkt, imo mede ook door die slidey bijgeluiden, flink ziek [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-04-2010 13:19] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
oja en de drummer is ook nie normaal |
|
Als het door een andere band uitgebracht zou zijn had ik dit misschien ook wel gaaf gevonden...nu heb ik elke keer zoiets van, shit, is dit echt Pestilence...nee, ik ben bang dat t voor mij toch echt over is...Ik ben misschien een zeur, maar goed...Maar he, alle geluk met de band verder hoor. Was wel benieuwd eigenlijk, loopt het nu nog een beetje met de cd verkopen/merch verkoop? Evil Dick |
|
quote: We hebben algelopen weekend gerepeteerd en Juma is inderdaad not human. Die gast is waanzinnig en geeft ook het oudere materiaal dat beetje extra... |
|
quote: Jammer dat je zo vasthoudt aan de oude line up en tijden. Maar over smaak valt niet te twisten. Qua cd verkoop en merch hebben we niets te klagen. |
|
quote: Hahaha, is gewoon sloppy gespeeld...maar het is dan ook best moeilijk om die noise uit te sluiten bij zulke slide accoorden... |
|
quote: amgoD is overwegend snel, maar we hebben ook nog zeer trage en nog lompere stukken!! |
|
Klinkt vet! Ben benieuwd hoe het met "zang" gaat klinken! |
|
quote: cool, benieuwd! hoor het vrijdag wel weer uit jullie oefenruimte blazen hehe. |
|
quote: Nu ben ik benieuwd...heb ik je al eens zien lopen in Atak dan? Of ik heb een kop als een zeef, |
|
Hey pestilence, wat vragen jullie voor een showtje? zo ongeveer? hoef niet het precieze bedrag te weten maar waar moet ik aan denken? Evil Dick |
|
@ REelax; nee 'k repeteer er af en toe, maar vrijdag stond jeroen ineens buiten toen'k er aan kwam, Vlak daarna ralph ook nog es (die ken ik ook al een hele tijd) en later ook met de andere patrick en yuma kennis gemaakt. Maar hoorde jullie wel blazen tussendoor hehe Vrijdag zien we mekaar vast wel [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 13-04-2010 21:20] |
|
quote: Volgens mij heeft Jeroen je op de gastenlijst staan voor Neurotic....K zie je waarschijnlijk vrijdag dan wel ff... |
|
ja, erg cool :D en vast wa ja |
|
quote: Jij vond Pest toch niets aan? Vertel, waarom wil je weten wat we voor een show vragen? Ik zou zeggen neem contact op met onze booker... |
|
Pestilence vanavond gezien op Werfpop Ik kan niet zeggen dat ik er erg vrolijk van werd, terwijl ik er zoveel van verwacht had, een op zijn zachts gezegd dubieuze setlist en een compleet verneukte versie van Dehydrated maakte het er niet beter op Land of tears verkiezen boven een knaller als Twisted Truth begreep ik ook niet helemaal, en dan dat gepraat van de heer Mameli er tussendoor, dat soort gelul versterkt alleen maar het(onterechte)beeld wat mensen van metalfans hebben.... Ze waren wel makkelijk de beste band van de dag, maar dat kwam meer omdat de rest geen metal was "Je moet de mening van de meerderheid niet verwarren met de waarheid....." |
|
Ik heb Pestilence vroeger een warm hart toegedragen. Was er trots op dat zo'n band uit Nederland wegkwam. De eerste 3 albums zijn allen klasse. Zelfs "Spheres" heb ik nog altijd in de kast staan,ook al was dat toendertijd een zware teleurstelling na "Testimony". Met de nieuwe Pestilence kan ik jammer genoeg niet veel aanvangen. De cd gehoord,en het lijkt meer de zoveelste,doorsnee,moderne brute amerikaanse DM band,een stijl waar ik niet zo héél erg weg van ben.. Of de band zich een beetje heeft laten leiden door de huidige scene? Een band als Pestilence heeft dat niet nodig. Het is niet echt slecht of zo,maar gewoon niet Pestilence. Dan absorbeer ik toch liever de laatste cd's van Asphyx en Hail Of Bullets. Maar misschien wordt een volgend album een stuk interessanter en moest men nu eerst wat jaren opgebouwde energie kwijt. [Dit bericht is gewijzigd door Absu op 11-07-2010 13:54] Vroeger was alle metal beter. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |