|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
klopt, zelfs bij Carnal Leftover's hoeft en hoefde dat niet! |
|
quote: Haha, ja, maar toen hoorde je de bas sowieso niet, die voelde je! Boeiender |
|
quote: En gelukkig werden er ook altijd heel veel foto's van de bas gemaakt en op ZM gepost, dus je kon hem ook nog eens goed zien. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Inderdaad. Jammer dat ik niet zo goed overweg kon met een zelfontspanner, dan was het helemaal gaaf geweest. Boeiender |
|
ik zou gewoon veels te veel stroboscopen op hangen en een tapedeck aanzetten. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Wat let je? Boeiender |
|
quote: Niet veel. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Go your godly corridor but! Boeiender |
|
quote: quote: Volgens mij is dhr. Wordfuhrer een intelligent, welbespraakt persoon, maar hij schoffelt dat imago met bovenstaande kul-uitspraken wel even vakkundig onderuit. Snel vergeten, hopelijk vallen ze te scharen in de categorie "momentary lapse of reason". Maarrem... oh ja, Pestilence. Nieuwe plaat? En misschien wil Patrick zelf ook nog enige toelichting geven op het zo gewraakte filmpje van enkele pagina's terug? |
|
Ik denk dat Mameli ook maar een mens is en we kijken allemaal wel eens te diep in het glaasje. Volgens mij is dit ook een van de wijnige keren dat dit gebeurt is dus ik snap het gezeik daar over niet zo. Fouten worden overal gemaakt dacht ik zo ben zelf ook wel eens kansloos zat van een podium gesprongen/gelazert en die actie heeft mij leuke gesprekstof op geleverd aan de bar hehehe verder vind ik de man zijn muziek nog steeds goed te pruimen en ben erg benieuwd naar wat de inbreng van Jeroen zal zijn want damn wat kan die gaaf basn zeg Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: I'm with Nark. Dat klinkt bijna Futurama-achtig. Iedereen kijkt wel eens te diep in het glaasje,en iedereen is maar een mens. Vooral dat laatste, ik denk dat dit je één keer overkomt en daarna niet weer. Jammer wel als je speciaal voor die band naar een venue bent gekomen, daarvoor hebt betaald (vergeet niet dat de muzikant ook betaald krijgt) en het mondt uit in een teleurstelling. Hey, it's rock 'n roll, mensen doen shit. Het kan ook de andere kant op werken. Ik kende een bandje dat he-le-maal niet leuk was op het podium als ze niet volledig naar de kloten waren. Ja hoor... |
|
quote: Mijn butt is geen corridor. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: NWF / Sonic Titan, pak hem! Maar goed, I'm with nark and Jolly Roger. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 13-10-2010 10:17] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Gut gut, ik ben een spatie vergeten en ik zeg 'en' achter de komma. Big deal. Ja hoor... |
|
quote: Je mag 'en' achter een komma zetten, hoor. Maar als je spaties vergeet moet Sonic Titan zachtjes huilen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
@ 'zachtjes huilen' icm de nick Sonic Titan. [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 13-10-2010 10:26] You have time. You are doing fine. |
|
quote: Dan vind ik Sonic Titan maar een Sorry Tit. Purisme is absoluut goed, maar je moet niet gaan liggen janken om typo's. Terug on-topic voordat iemand begint te janken over slow chat. Ja hoor... |
|
J,a Jollie. Jij zit hier noch niet zo lang he, wen dr maar aan dat sommigge gasten hier zig graag laten gelden wat speling betrefd heb de strontkar ook vaak geneog ovrr me hern gehat hier maar daar moet je gewoon sgijt aan heb hoor aan dat soord gesefer Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Wow. Ja hoor... |
|
Any way, Pestilence, dus... Doe mij maar Maleus Malificarum. Oude school, jeweetzelf. Enne... ja, van dat. Ja hoor... |
|
soort is met een t. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 13-10-2010 10:32] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ja, en de rest. Ja hoor... |
|
quote: Hehehe, oh ja, quote: lol, haha Sorry, moest even, ST valt alleen kleine Aziatische vrouwen op dat soort dingen aan Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Er zijn meer mensen die achter haar aan zitten hoor! [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 13-10-2010 10:36] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |