|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Men moet niet janken en niet de internetheld uit liggen hangen. Dat gejank altijd over "pop", "hype" en "niet origineel", "vroeger was alles beter". Doodmoe wordt ik er van. [Dit bericht is gewijzigd door renYek op 01-11-2009 22:22] |
|
Gewoon de muziek maken die je leuk vind, lijkt me. Lekker belangrijk, dat commentaar. Je kunt niet iedereen pleasen en als er wel één volk wat geweldig in het zeiken is, dan zijn dat wel hollanders. Die stijfkoppen van hollanders. (tralala) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Sorry alvast. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Hahahaha, is mie mooi...brengt mn jeugd terug... |
|
Hehehe, ik ken het. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Absoluut top dat Jeroen gaat bassen bij Pestilence. Afgelopen zaterdag nog samen met Jeroen diverse bokbieren gedronken op het bokbierfestival in Amsterdam. [Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 02-11-2009 22:33] Heads I win, tails you lose |
|
quote: Vandaar die sik. Mèèèh. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Jezus, die hoort in het slechte grappen topic thuis. |
|
quote: Ik wil ook wel |
|
quote:Met alle respect voor Peter, maar ik weet wie er leuker kan tikken bij Pestilence. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dan neem je toch contact op? Tymon is toendertijd ook via dit forum in contact gekomen met alle gevolgen van dien The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Doen, Joris! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Doe het. |
|
Ik zeg.... |
|
Hond? Boeiender |
|
quote: Ben jij Joris dan? |
|
quote: Het contact is inmiddels gelegd. Ik heb hem gevraagd om wat Pest-materiaal na te drummen.....wie weet....Ik heb vooalsnog dr. doom reeds effe gechecked... |
|
Heersch! Dat en Joris (Blastmaster) is nog eens een erg relaxte gozer ook. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 09-11-2009 22:23] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Altijd belangrijk!!!! Ben benieuwd wat ie mij gaat sturen. Ik heb nu tevens weer Jeroen in de gelederen en dat betekend dat ik nu eindelijk weer een uiterst begaafde "nederlandse" bassist heb, die een belangrijke rol kan spelen in mijn muziek. Iets wat natuurlijk moeilijker is met een Choy omdat die eigenlijk geen tijd voor je vrij kan maken en het er "bij" doet. De drummer die nu momenteel een grote kans maakt om de nieuwe Pestilence drummer te worden is Yuma, alhoewel ik wel benieuwd ben wat Joris me gaat presteren... |
|
quote: zeg nou 'onze' muziek ... voor je het weet ben je weer de arrogante lul ps misschien is het weer niet op zn plek, in dat geval mag je 'mijn' zeggen denk ik... |
|
quote:14 november staat DrDoom in Eindhoven, als je dan niets te doen hebt toevallig..? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Het zijn/is gewoon mijn riffs/muziek, wat is daar nu moeilijk aan te begrijpen dan? Ik ben helemaal niet arrogant maar ik heb nu eenmaal die specifieke riffs die zich als Pestilence kenmerken. Dat heb ik al tijdens Malleus gedaan. Natuurlijk heb ik een Jeroen, een Patrick en een Yuma nodig om het uit te voeren. Maar ik zit, dag in en dag uit achter mijn pctje melodietjes en drumpartijen te componeren... |
|
quote: Dat is niet eerlijk hij heeft de hele tour naast Peter kunnen zitten. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |