|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Maar afgezien van wat mensen vinden Patrick Mameli als persoon, kan je toch moeilijk gaan ontkennen dat hij een getalenteerd muzikant is en dat hij een belangrijke plaats inneemt in de vaderlandschen metalen historie Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
quote: Mee eens, misschien zelfs wel in het mondiale death metal-gebeuren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
dat kun je pas over 100 jaar zeggen TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote: Over 100 jaar wordt death metal waarschijnlijk als een misstap c.q. zwarte bladzijde in de muziekgeschiedenis gezien, waarin krampachtig zelfs met electronische invloeden werd geprobeerd om echt goede muziek als house te imiteren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: innam... ooit... toen ... vroeger |
|
quote: [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Dat is best wel onzin, dan kun je ook de rol van een Black Sabbath in twijfel trekken. Als je de vaderlandse geschiedenis mbt death metal gaat beschrijven moet je Pestilence wel noemen mbt oud werk, nieuw werk is nog wel discutabel of dat daar in hoort. En het maakt dan niet uit wat je van de muziek vindt. Als je over Engelse doompraat sla je My Dying Bride toch ook niet over? |
|
Bands als Gorefest, Pestilence, God Dethroned, Asphyx, Sinister en in mindere Thanathos hebben Nederland wel mondiaal op de kaart gezet qua extreme metal. Ik denk dat in het grote spel der dingen extreme metal gezien wordt als een, vermakelijke, voetnoot... Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Extreme metal is een trendwoord/stijlbenaming, is gewoon het zoeken naar iets nieuws. Jammer altijd dat als er over geschiedenis in metal gesproken moet worden dat het dan altijd over death of thrash moet gaan. |
|
quote: Thanks Ben ik toch niet helemaal debiel, nice. Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: Zeg dat wel. Laat het Patrick Gebedi maar niet horen. Of was het nu Stephan Mameli? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dan mag je als band in 1985 ooit een plaat hebben uitgebracht, maar als hij verder niet opgemerkt wordt, dan houdt het toch rap op qua bekendheid...en het is Patrick Mameli en Stephan Gebebi.. [Dit bericht is gewijzigd door Taets van Avezaete op 02-04-2009 11:46] Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
quote:Dat ben je zeker niet . Snap sowieso dat gelul niet met drummers, dat altijd met elkaar moeten vergelijken. Wie er nou strakker is of niet, trigger-gezever. Boeien! Ontipoc: morgen eindelijk de nieuwe Pestilence ophalen in de winkel, was uitverkocht afgelopen weekend www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Taets van Avezaete op 02-04-2009 11:46] Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
quote:Precies.. het moet klinken, er zijn zelfs bands met drumcomputer die vet zijn Triggers live zijn een must trouwens, aangezien geluidsengineers over het algemeen incompetente lamlullen zijn en vaak de zaal ook niet meewerkt qua technologie en akoestiek. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 02-04-2009 12:00] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Juist, hoest met de nieuwe plaat by the way? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Qua drumgeluid? Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
quote:Neen, ik vroeg spectre hoe het in z'n algemeenheid met de nieuwe CHD-plaat ging? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Dat wordt allemaal superkut heb ik gehoord, veel te ingewikkelde muziek, bah Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Je bent gewoon jaloers omdat het je pet te boven gaat www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Ik vind de nieuwe van Pestilence niet bepaald catchy songstructuren bevatten, In Sickness And Death misschien. |
|
quote: Een en ander heeft ook te maken met de kwaliteit van de gebruikte bassdrum, en of deze goed gestemd is. Vooral dat laatste wil nog wel eens een probleem zijn met drumstellen waarmee veel gesleept c.q. getourd wordt. |
|
quote: Hmm.. Je brengt me in verwarring. Ingewikkeld bun ik niet kapot van, maar ik was altijd nog eens van plan ze eens te luisteren vanwege de mooie bandnaam. Industrial kan me sowieso vaak wel boeien. Drumcomputers is ook niks mis mee, Big Black en Ministry maakten er mooi spul mee. Maar triggers klinken gewoon niet, ik hoor liever een echte bassdrum als er een heel drumstel staat, en in de studio moet het helemaal geen moeite zijn om een fatsoenlijk gestemd drumstel te regelen. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 02-04-2009 13:18] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |