IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Pestilence Vorige pagina | Volgende pagina
robbie
Usericon van robbie
Posted 22-12-2009 22:33 by robbie Profiel van robbie

We zijn allemaal allang blij dat je niet in eens clean gaat zingen.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 22-12-2009 22:43 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Oke Patrick. Als je quote, laat je [quote ] en [/ quote] gewoon staan. Nu is het volstrekt onleesbaar Succes!

edit: zonder spaties dus...

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 22-12-2009 22:45]

spelfout weggehaald...

REelax187
Usericon van REelax187
Posted 22-12-2009 23:08 by REelax187 Profiel van REelax187

quote:
Op 22 december 2009 22:43 schreef varanus het volgende:
Oke Patrick. Als je quote, laat je [quote ] en [/ quote] gewoon staan. Nu is het volstrekt onleesbaar Succes!

edit: zonder spaties dus...
Hmmm, ik vind het zo toch leuker...

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 22-12-2009 23:55 by Count Steel Profiel van Count Steel

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-12-2009 1:10 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 22 december 2009 13:11 schreef REelax187 het volgende:
...
Deze nieuwe schijf gaat idd weer heel anders klinken. Ik denk dat ie nog bruter maar ook veel technischer dan R.M. gaat worden. Dit keer zullen de songs gecomponeerd worden op de 8 string Ibanez. Meer offbeat ritmes, snelle blasts, meer logge doomyparts, meer Holdsworth achtige chords en nog ziekere solo's.

Ook ga ik meer kleur in de zang brengen. Nog lagere grunts maar ook meer mid en ook hoge screams . Met een knipoog naar de Spheres vocals...

Ik val in herhaling, maar mijn credibility in dit topic wordt toch al als 'subzero' gelezen, dus fuk dat, want ook dit klinkt imo gewoon weer veelbelovend! Knipoog naar de Spheres vocals doet me enerlei effecten vermoeden. Misschien is er ook plaats voor hier en daar wat morbide keyboards?

Het grappige vind ik, dat sloahlippe óók gelijk heeft: na het succes van Atheist, daarna Cynic en daarna legio technische bands die cd's hebben uitgebracht, is er zeker een publiek voor, en het aardige is dat het genre zich imo ook nog eens doorontwikkelt met bijv deze band: http://www.myspace.com/mohenjadaro

Maar, aan de andere kant geeft de vlag 'Pestilence' een bepaald verwachtingspatroon, pér plaat lijkt het wel, dus iedereen wil wat anders: mooie chaos..

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 23-12-2009 7:49 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 22 december 2009 23:08 schreef REelax187 het volgende:
Hmmm, ik vind het zo toch leuker...

Hij kan het!

spelfout weggehaald...

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-12-2009 9:40 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 23 december 2009 1:10 schreef Mutilator het volgende:
Ik val in herhaling, maar mijn credibility in dit topic wordt toch al als 'subzero' gelezen, dus fuk dat, want ook dit klinkt imo gewoon weer veelbelovend! Knipoog naar de Spheres vocals doet me enerlei effecten vermoeden. Misschien is er ook plaats voor hier en daar wat morbide keyboards?

Het grappige vind ik, dat sloahlippe óók gelijk heeft: na het succes van Atheist, daarna Cynic en daarna legio technische bands die cd's hebben uitgebracht, is er zeker een publiek voor, en het aardige is dat het genre zich imo ook nog eens doorontwikkelt met bijv deze band: http://www.myspace.com/mohenjadaro

Maar, aan de andere kant geeft de vlag 'Pestilence' een bepaald verwachtingspatroon, pér plaat lijkt het wel, dus iedereen wil wat anders: mooie chaos..

Wat kan jij zagen, zeg. Het lijkt net of je hem een kant op wil duwen. Laat die man toch lekker uitzoeken wat hij zelf wil doen. Ik kan me goed voorstellen dat hij een tijdje weg moest van de scene.
quote:
Op 22 december 2009 22:33 schreef robbie het volgende:
We zijn allemaal allang blij dat je niet in eens clean gaat zingen.

Oe, spannend! Dat lijkt me dan wel weer gaaf

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

herrie
Usericon van herrie
Posted 23-12-2009 11:33 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 23 december 2009 1:10 schreef Mutilator het volgende:
Ik val in herhaling, maar mijn credibility in dit topic wordt toch al als 'subzero' gelezen, dus fuk dat,

euh, en nu effe in normaal boerenplat??? begrijp geen ene moer van deze zin...lijkt wel een zin uit een rapnummer oid...

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-12-2009 11:35 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 22 december 2009 10:05 schreef Greycloak het volgende:
En toen ging het opeens weer over Pestilence.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

herrie
Usericon van herrie
Posted 23-12-2009 11:36 by herrie Profiel van herrie

Ik weet niets over Pest dus begin ik maar over Muti. Ik kan zijn mailadres ook al niet vinden.

[edit Grey]Kijk in zijn profiel! [/edit Grey]

[Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 23-12-2009 11:39]

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-12-2009 11:38 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Het gaat toch over Pestilence?

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Heer der Heerscharen
Usericon van Heer der Heerscharen
Posted 23-12-2009 11:41 by Heer der Heerscharen Profiel van Heer der Heerscharenhttp://www.monolith-deathcult.com

quote:
Misschien is er ook plaats voor hier en daar wat morbide keyboards?

Als je steeds totaal verschillende platen maakt is er juist, afgezien van de kwaliteit, helemaal geen verwachtingspatroon. Die druk heeft Mameli dus al niet. Hij kan een brute versie van de laatste plaat maken of een Spheres 2. kan niemand over zeuren.

Keyboards koop je bij de Bart Smith

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 23-12-2009 11:41 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 23 december 2009 11:36 schreef herrie het volgende:
Ik weet niets over Pest dus begin ik maar over Muti. Ik kan zijn mailadres ook al niet vinden.

[edit Grey]Kijk in zijn profiel! [/edit Grey]

Oho, wat een volwassen uiting Grey...

Naja, Pestillence.... Ik vind Spheres wel gaaf!

Boeiender

herrie
Usericon van herrie
Posted 23-12-2009 11:44 by herrie Profiel van herrie

godverdomme greyloak... vind je 't normaal ofzo om mijn bericht aan te passen? ik vond het een normale vraag... jij kennenlijk niet... zeg dat dan!

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-12-2009 12:41 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 23 december 2009 11:41 schreef Heer der Heerscharen het volgende:

Keyboards koop je bij de Bart Smith

Intertoys. Zegt mijn eega.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 23-12-2009 13:51 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

[Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 23-12-2009 14:59]

headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits

herrie
Usericon van herrie
Posted 23-12-2009 14:02 by herrie Profiel van herrie

..tuurlijk, braafste jongetje van de klas... pas op, on topic houden...

over on topic gesproken: ik heb geloof ik nog een lp met demo's erop...(geloof ik). iemand interesse? (ruilen)

robbie
Usericon van robbie
Posted 23-12-2009 14:39 by robbie Profiel van robbie

[Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 23-12-2009 15:00]

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-12-2009 14:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

[Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 23-12-2009 14:59]

signature

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-12-2009 14:58 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Maar weer eens RM geluisterd.

Review in het kort; goed uitgewerkte muziek, techniek en songwriting goed in balans, leuke moderne invloed(jes), matige grunt, adequate productie. Als geheel beter dan de hoofdmoot van death metal, maar dat is ook niet zo moeilijk. Al met al lijkt het een erg goede CD, maar uiteindelijk mist het iets. Het heeft geen echte punch, geen sterke sfeer en voegt -buiten de verwerking van bepaalde muzikale leukigheden- weinig toe aan het genre. 7,5.

Om te laten zien dat het wel kan; een CD die aan de bovenstaande losse punten voldoet maar dan wel gewoon een meesterwerk is, is Gojira - The Way of All Flesh.

Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 23-12-2009 15:14 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 23 december 2009 14:58 schreef ZelThoR het volgende:
Maar weer eens RM geluisterd.

Review in het kort; goed uitgewerkte muziek, techniek en songwriting goed in balans, leuke moderne invloed(jes), matige grunt, adequate productie. Als geheel beter dan de hoofdmoot van death metal, maar dat is ook niet zo moeilijk. Al met al lijkt het een erg goede CD, maar uiteindelijk mist het iets. Het heeft geen echte punch, geen sterke sfeer en voegt -buiten de verwerking van bepaalde muzikale leukigheden- weinig toe aan het genre. 7,5.

Om te laten zien dat het wel kan; een CD die aan de bovenstaande losse punten voldoet maar dan wel gewoon een meesterwerk is, is Gojira - The Way of All Flesh.

Niet mee eens, overigens vind ik wel dat het niveau van RM halverwege zwaar inzakt. De laatste van Gojira vind ik overgehypete teringzooi met veel popi-jopiriffs. Aan de aandacht voor die plaat kunnen Mameli en consorten nog een puntje zuigen, m.i.

headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-12-2009 15:21 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 23 december 2009 15:14 schreef Naturens Galleri het volgende:
Niet mee eens, overigens vind ik wel dat het niveau van RM halverwege zwaar inzakt.

Vind je het dan wel of niet een goede CD?
quote:
De laatste van Gojira vind ik overgehypete teringzooi met veel popi-jopiriffs. Aan de aandacht voor die plaat kunnen Mameli en consorten nog een puntje zuigen, m.i.

Wat maakt een eventuele hype nu uit? Daarbij, het is pas een hype als de aandacht onterecht is. Dat is voor mij absoluut niet het geval bij Gojira, wel bij Pest.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 23-12-2009 15:21]

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-12-2009 15:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Dat Gojira gedoe snap ik ook niet goed,

pseudo death metal met moderne ruffjes idd,
goed uitgevoerd, goed gebracht, maar echt amusant of onderhoudend?

1.000 keer aangenamer dan Trivium, dat dan weer wel

signature

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 23-12-2009 15:34 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Trivium vergelijken met het machtige Gojira. Dat mag zelfs niet eens.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 23-12-2009 15:35]

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-12-2009 15:36 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 23 december 2009 15:24 schreef Hypnos het volgende:
pseudo death metal met moderne ruffjes idd,
goed uitgevoerd, goed gebracht, maar echt amusant of onderhoudend?

Klopt allemaal en het antwoord op je maar en of is JA

Als je verder wil over G, dat dan in het Gojira-topic doen? Ik vind dit een naar topic om te zijn

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com