|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
We zijn allemaal allang blij dat je niet in eens clean gaat zingen. |
|
quote:Hmmm, ik vind het zo toch leuker... |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Ik val in herhaling, maar mijn credibility in dit topic wordt toch al als 'subzero' gelezen, dus fuk dat, want ook dit klinkt imo gewoon weer veelbelovend! Knipoog naar de Spheres vocals doet me enerlei effecten vermoeden. Misschien is er ook plaats voor hier en daar wat morbide keyboards? Het grappige vind ik, dat sloahlippe óók gelijk heeft: na het succes van Atheist, daarna Cynic en daarna legio technische bands die cd's hebben uitgebracht, is er zeker een publiek voor, en het aardige is dat het genre zich imo ook nog eens doorontwikkelt met bijv deze band: http://www.myspace.com/mohenjadaro Maar, aan de andere kant geeft de vlag 'Pestilence' een bepaald verwachtingspatroon, pér plaat lijkt het wel, dus iedereen wil wat anders: mooie chaos.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hij kan het! spelfout weggehaald... |
|
quote: Wat kan jij zagen, zeg. Het lijkt net of je hem een kant op wil duwen. Laat die man toch lekker uitzoeken wat hij zelf wil doen. Ik kan me goed voorstellen dat hij een tijdje weg moest van de scene. quote: Oe, spannend! Dat lijkt me dan wel weer gaaf Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: euh, en nu effe in normaal boerenplat??? begrijp geen ene moer van deze zin...lijkt wel een zin uit een rapnummer oid... |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik weet niets over Pest dus begin ik maar over Muti. Ik kan zijn mailadres ook al niet vinden. [edit Grey]Kijk in zijn profiel! [/edit Grey] [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 23-12-2009 11:39] |
|
Het gaat toch over Pestilence? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Als je steeds totaal verschillende platen maakt is er juist, afgezien van de kwaliteit, helemaal geen verwachtingspatroon. Die druk heeft Mameli dus al niet. Hij kan een brute versie van de laatste plaat maken of een Spheres 2. kan niemand over zeuren. Keyboards koop je bij de Bart Smith TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote: Oho, wat een volwassen uiting Grey... Naja, Pestillence.... Ik vind Spheres wel gaaf! Boeiender |
|
godverdomme greyloak... vind je 't normaal ofzo om mijn bericht aan te passen? ik vond het een normale vraag... jij kennenlijk niet... zeg dat dan! |
|
quote: Intertoys. Zegt mijn eega. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
En toen ging het opeens weer over Pestilence. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 23-12-2009 14:59] headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
..tuurlijk, braafste jongetje van de klas... pas op, on topic houden... over on topic gesproken: ik heb geloof ik nog een lp met demo's erop...(geloof ik). iemand interesse? (ruilen) |
|
En toen ging het opeens weer over Pestilence. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 23-12-2009 15:00] |
|
En toen ging het opeens weer over Pestilence. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 23-12-2009 14:59] signature |
|
Maar weer eens RM geluisterd. Review in het kort; goed uitgewerkte muziek, techniek en songwriting goed in balans, leuke moderne invloed(jes), matige grunt, adequate productie. Als geheel beter dan de hoofdmoot van death metal, maar dat is ook niet zo moeilijk. Al met al lijkt het een erg goede CD, maar uiteindelijk mist het iets. Het heeft geen echte punch, geen sterke sfeer en voegt -buiten de verwerking van bepaalde muzikale leukigheden- weinig toe aan het genre. 7,5. Om te laten zien dat het wel kan; een CD die aan de bovenstaande losse punten voldoet maar dan wel gewoon een meesterwerk is, is Gojira - The Way of All Flesh. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Niet mee eens, overigens vind ik wel dat het niveau van RM halverwege zwaar inzakt. De laatste van Gojira vind ik overgehypete teringzooi met veel popi-jopiriffs. Aan de aandacht voor die plaat kunnen Mameli en consorten nog een puntje zuigen, m.i. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Vind je het dan wel of niet een goede CD? quote: Wat maakt een eventuele hype nu uit? Daarbij, het is pas een hype als de aandacht onterecht is. Dat is voor mij absoluut niet het geval bij Gojira, wel bij Pest. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 23-12-2009 15:21] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dat Gojira gedoe snap ik ook niet goed, pseudo death metal met moderne ruffjes idd, goed uitgevoerd, goed gebracht, maar echt amusant of onderhoudend? 1.000 keer aangenamer dan Trivium, dat dan weer wel signature |
|
Trivium vergelijken met het machtige Gojira. Dat mag zelfs niet eens. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 23-12-2009 15:35] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Klopt allemaal en het antwoord op je maar en of is JA Als je verder wil over G, dat dan in het Gojira-topic doen? Ik vind dit een naar topic om te zijn Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |