|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Klinkt goed allemaal. Nu nog een keer een jewelcase versie van Resurrection Macabre graag. :-) [Dit bericht is gewijzigd door krisiunizer op 17-03-2010 20:56] |
|
Zou wel erg gaaf zijn als pestilence een keer een set speelde met alleen nummers van de albums voor spheres..damn... Evil Dick |
|
quote:Ik vind de oude nummers anders ook al aardig technisch. Niet zozeer qua virtuositeit, maar het zit als nummers toch aardig ingewikkeld in elkaar. Niet mijn kopje thee, maar goed, Death na Leprosy gaat mij al boven de pet. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Goeie berichten! Verwachtingen zijn weer wat hoger gespannen dan vorige keer..Hoe meer snaren hoe meer vreugd! Mooie inhaalslag ook wb de USA tour en mooi dat Spheres nummers in ere hersteld worden. Zit Land of tears trouwens ook weer in de setlist? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Elastic Audio TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote: wanneer dan? |
|
quote: Ja, Land, maar ook SoulSearch en Level of Perception... |
|
quote: Gewoon effe op de myspace pagina kijken |
|
quote: Dat klopt, hij had nog wat moeite met de snelle double bas parts....als je dan een aantal shows hebt gehad, en hij heeft een slechte rug was het soms moeilijk om constant te blijven.... |
|
quote: Gewoon effe hier posten [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 25-03-2010 11:35] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik begrijp dat je Malleus en Consuming te gek vindt, maar dan moet je de cd's maar grijs draaien want er zijn zat fans van het latere werk. We kunnen helaas niet iedereen pleasen. |
|
quote: Daar denken we nog effe over na...we moeten die songs eerst nog even goed repeteren alvorens we ze live spelen...als we denken dat we het aankunnen zullen we deze songs ook op t neurotic spelen... |
|
quote: Luie draak of nie? Ok hier dan: 01.mei.2010 20:00 Neurotic Deathfest 2010 Tilburg 22.mei.2010 20:00 United Titans 2010 Krakow 28.mei.2010 20:00 Sodoma Reykjavik Reykjavik 28.aug.2010 12:00 ELSROCK 2010 Rijssen |
|
quote: Dank u! Is ook voor je eigen promo handig hoor Maar geen Antwerpen dus? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hier zijn we nog mee bezig en details kan ik nog niet posten helaas, maar komt goe |
|
quote: JONKS! We hebben op de myspace een nieuwe rehearsal song gepost! amgoD en hij knalt echt met de nieuwe 8 string Ibanez..... |
|
Lekker! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Heel lekker....Sindrome like beginriff...en het knalt echt door Yuma...wat een dubbele bas partijen...op z'n 220..... |
|
Lekker laag ook, how low can you go.... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Donders jah, alsof iemand aan het kettingruften is Nummertje luistert wel lekker weg though, zelfs zonder vocals al gaat het iets te lang door met sommige stukken om een instrumental te kunnen zijn. Ik ben benieuwd naar de rest |
|
quote: Is maar een rehearsal...en zonder zang ja...dan klinkt het vaak hetzelfde!!! |
|
quote: F# heh....errug laag dus.... |
|
quote: Allememachies... Mag ik vragen wat voor snarenset je gebruikt? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Hehehe, komt standaard met de Ibanez gitaar...maar eigenlijk is het gewoon een bassnaar.... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |