|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee. Klopt. Maar ik wel. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Wie zitten er allemaal achter haar aan, tegenwoordig? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Kale mensen die balen... Get it... achter 'haar' aan.. Niet? Hm.. slechte 'grap'. Pestilence, iemand? Ja hoor... |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: als ik wist hoe veel procent van dit forum, zich manifesteert op een bepaalde manier, dan was ik mensen aan het deleten. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Kunnen best wat mensen gedelete worden, anders. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Gaaf hoe dit topic om de haverklap ontspoord in oftopic genuil is in andere topics veel minder ben wel beieuwd waneer Mameli zich hier weer meld bij de weg O, ja Testemony is hier nog steeds favoriet en die laatste draai ik ook nog regelmatig Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: politiek is interessanter als een ouwe jankbek. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: DAN. ouDe. Ja hoor... |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Huhuhuhuh Pestilense dan maar weer Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Ineengedoken in een hoekje. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Ja, die kerel stond zat op het podium, niet? Misschien weet Muti meer, hij weet dat soort dingen namelijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik vergiste mij. Politiek en pestilence zijn nauw verbonden. Alleen die campagne komt niet echt over zoals het bedoeld is. Weet je wat veel erger is? Praten over kutmuziek. Dat slaat nergens op. Daar ben ik schuldig aan. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Lultopic, ja? headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Politiek en Pestilence zijn pas nauw verbonden als Mameli op het podium op een skateboard gaat staan en onderuit zwiept. Of zijn haar blondeert en met een slappe G gaat praten. Vooralsnog zie ik dat niet gebeuren en is 'de-band-met-de-P' gewoon een band om respect voor te hebben, of je hun nieuwe muziek wel of niet trekt. Ja hoor... |
|
Het is anders wel een erg vermakelijke manier om je vrije tijd door te komen hehehe maar goed meningen heb je gelukkig overal zeg maar, en dat is maar goed ook anders wordtdt het ook maar saai overal. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Mja, da's jouw mening. ... ... ;-) Ja hoor... |
|
Als iedereen de zelfde mening had en............ laat ook maar vind pestilense igg een toffe band in mijn optiek. de laatste death metal cd die ik heb aan geschaft is de laatste van Pestilense samen met die laatste Asphyx al die nieuwe sneller dan snel geram bandjes (Nile, Braindril, Hate eternal enz.) doet mij niet zo veel Ik vind het wel mooi dat Mameli nog steeds toffe nummers met een kop en een staart weet te schrijven waar bij de melodie niet uit het oog verloren wordt. maar dat kan ook uit een soort nostalgies gevoel voort komen natuurlijk Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Ja, omdat de enige gave nummers van de laatste eigenlijk van Consuming Impulse af komen (evenals de riffs van de nieuwe nummers). Het viel me trouwens ook op dat ze tegenwoordig weer tshirts verkopen bij optredens van consuming impulse de nieuwe cover is eigenlijk het beste wat ze gemaakt hebben de afgelopen jaren en dan nog valt "Pestilense" terug op het oude werk. |
|
Vind de nieuwe nummers juist naadloos tussen het oude spul passen als ik oldscool/conservertief wil zet ik Asphyx wel op Vooruitgang is ook wel iets voor te zeggen en als je als muzikant gegroeit bent waarom zou je dan in ouwe dingen blijven hangen ik vind het juist gaaf dat Mameli hier in een goeie balans weet te vinden kwa spel en song writing. Maar dat is dan weer mijn mening natuurlijk Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: quote: Wat probeer je me weer nu in de schoenen te schuiven? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hahaha! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hoezo hahaha leg uit man is wel makkelijk reageren zo Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |