|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hoog tijd voor mij om ook maar eens wat over dit album te zeggen. Om maar even met de deur in huis te vallen: ik ben geen fan van het oude Pestilence werk. Ik ben nooit zo'n grote old school death metal fan geweest (bands als Asphyx en Dismember vormen een aantal uitzonderingen). En bij Pestilence kon ik nooit door het geluid heen bijten. En daarnaast vond ik het drumwerk ronduit saai. Uit pure nieuwsgierigheid ben ik vorige week vrijdag naar de Atak geweest om Pestilence eens live te zien. Die show wist me sterk te overtuigen (understatement!) Dus daar heb ik Resurrection macabre direkt maar aangeschaft. En hij is tot nu toe nog amper uit m'n CD-speler geweest. Ik vind 'em te gek! Ik ben vooral gek op de drive en de groove die dit album heeft. Elk nummer is herkenbaar en dendert toch als een stoomwals over de luisteraar heen. Nummers als In sickness and death en Hangman geven mij old school headbang neigingen en laten me uit volle borst meebrullen. En dat zijn dingen die "normale" technische metal cd's maar sporadisch voor elkaar krijgen. Het enige kleine puntje van kritiek dat ik heb is dat sommige riffs wel erg vaak worden herhaalt. Dat werkt op de meeste songs gewoon goed maar op sommige songs irriteert het een beetje. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: je vergeet jezelf, pikkezuiger |
|
PESTILENCE: Vienna Show Cancelled - Apr. 21, 2009 Resurrected late '80s/early '90s death metal outfit PESTILENCE cancelled its April 21, 2009 concert at the Viper Room in Vienna, Austria. No reason was given for the cancellation. The first show of PESTILENCE's current European tour took place on April 9, 2009 at the Inferno festival in Oslo, Norway. PESTILENCE's latest album, "Resurrection Macabre", was released on March 13 in Europe (April 14 in the U.S.) via Holland's Mascot Records. The band recorded a total of 14 songs during the session at Hansen Studios in Ribe, Denmark — 11 new tracks and three classic PESTILENCE cuts (as chosen by the fans) to be included on the limited-edition first pressing: "Out Of The Body", "Chemo Therapy" and "Lost Souls". Joining guitarist/vocalist Patrick Mameli in PESTILENCE's current recording lineup are Tony Choy (ATHEIST, CYNIC) on bass and Peter Wildoer (DARKANE, NON-HUMAN LEVEL) on drums. Patrick has previously described the band's new material as a modern fusion of "Testimony of the Ancients" (1991) and "Spheres" (1993), but even more technical and brutal. "Resurrection Macabre" track listing: 01. Devouring Frenzy 02. Horror Detox 03. Fiend 04. Hate Suicide 05. Synthetic Grotesque 06. Neuro Dissonance 07. Dehydrated II 08. Resurrection Macabre 09. Hangman 10. Y2H 11. In Sickness & Death 12. Chemo Therapy * 13. Out of the Body * 14. Lost Souls * * Limited-edition bonus tracks Check out audio samples on the band's MySpace page. PESTILENCE 2009 touring lineup: Patrick Mameli – Guitar, Vocals Patrick Uterwijk - Guitar Tony Choy - Bass Peter Wildoer - Drums http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
|
DeJa Vu naar 1993....... 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Op hun myspace pagina staan wat commentaren waaruit blijkt dat een te klein podium de reden zou zijn. |
|
quote: Typisch genoeg zijn die commentaren nu weg.. |
|
Ik denk dat er wat Oostenrijkers niet zo te spreken waren over het nieuwe album. Gelijk hebben ze, ik zou dan ook niet spelen. TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote: hebben die gasten van die grote voeten? bolle koppen wel, maar die mogen ook over de rand van het podium hangen.. toch? |
|
Misschien wel enorme plassers die anders onder de vele legerkisten in de zaal belanden. Toch vrij irritant als er steeds iemand op je pulserend lid staat. |
|
quote: pestilulence weet hoe dat voelt.. toch ... |
|
Text en uitleg van Mameli en iemand van een v/d andere bands zijn te vinden op: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=118555 |
|
Wat moet je ook in Oostenrijk, doe toch gewoon een leuke uitgebreidere toer hier in de UK. Glasgow en Edinburgh, dan Newcastle, Sheffield, Manchester, Birmingham, Cardiff, Londen. Heb je een mooie spreiding door het hele land heen, en die venues krijg je wel vol. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Klinkt plausibel. Desondanks jammer voor de fans. |
|
Het is Blabbermouth..verwacht je echt dat lezers inhoudelijk posten? Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Posters op Blabbermouth zitten doorgaans in een doorlopende PMS periode, maar sommigen weten wel waar ze t over hebben; in dit bericht gaat het natuurlijk om de uitleg van de betrokken muzikanten. Een technical rider is dus een lijst van benodigde PA/monitor apparatuur. Wat is een FOH? Het valt me trouwens weer op dat het geplaatste videootje van The secrecies of horror, een Testimony nummer tijdens bepaalde 'picking' passages weer veel langzamer wordt gespeeld (net als Lost souls op de verse cd); is dat hetzelfde als Celtic Frost had, dat men eerst het materiaal weer helemaal in de vingers moest krijgen vorens men de nummers op het oude tempo kon spelen of is dit bewust voor de vibe oid? Anyway de een heeft pech & de ander mazzel; Sean heeft me op de gastenlijst geplant hehe [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-04-2009 21:03] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Gaaf! Maar voor welk optreden? headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Purmerend as zaterdag :D meer geld voor drank [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-04-2009 21:12] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ja dat snap ik, meer bier voor mij (t.w.v. 14 euro ) Haha headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Front Of House: PA/Zaalgeluid((s)man) But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Langzaamaan maar eens kijken WhereTF die P3 is en hoe daar te komen, card van m'n camera leegmaken, batterijen opladen... Nog een hoop te doen voor ik morgen m'n auto instap |
|
Ik had ook niet gespeeld Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat frost het express doet, voor de vibe dus. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Kent iemand dat P3? Op hun site zag ik net staan dat ze moeilijk kunnen doen om fotoapparatuur, maar ik wou toch wel graag plaatjes schieten... |
|
P3 is een joekel van een zaal, kleine broertje van de 013 zeg maar TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |