|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Misschien moet je met deze dubieuze interesse het een en ander eens uitleggen aan je vriendin, want ik heb het puur over het schudden van de verkrampte vingers tussen Snark & Patrick Mameli..Snark kan van mij net zo goed een biertje krijgen. quote: Ik denk dat ik je wel begrijp en je zit er niet ver vanaf..ik vind het nl nogal onsportief om met meerdere mensen (een paar + meelopers) op 1 persoon te gaan inhakken..die wil ik dan nog wel eens een keer verdedigen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dat kan Patriek zelf toch ook wel? |
|
quote: quote: noem je me nou een homo? |
|
Yeah! bitchfight Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Ja, dan is ZM the place to be, tegenwoordig. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: ja, dit is natuurlijk ook een volslagen unieke gebeurtenis op een forum. Ik vind dat je hier even vergeet dat Pat zelf met al die grootdoenerij is begonnen -De moeilijkste riffs ooit geschreven. -Hij kent de enige 6 string fretless bassist ter wereld. -Hij componeert geen bullshit weetzj. -Solos' in one take erop geknald. -Iedereen die het daar niet mee eens is wordt voor gek versleten Leuk om te weten, maar als je dan vervolgens met een 13 in een dozijn plaat komt aanzetten maak je het jezelf wel heel erg moeilijk. Vervolgens presenteer jij je als de profeet Johannes de Doper die de komst van de Heere Jezus zelf aankondigt. Dat komt allemaal een beetje raar over vind je zelf ook niet? [Dit bericht is gewijzigd door Heer der Heerscharen op 06-04-2009 20:54] TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote:Maar ben je er ook vrijdag? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
als het uitverkocht is niet denk ik hoezo? TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote:Wil even zien of je ervan geniet ja of nee. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Als ik Mameli zou zijn, zou ik het volgende antwoorden: - Lever maar eens fysiek bewijs dat het niet "de moeilijkste riffs ooit geschreven" zijn; - Bassisten van een minder niveau zijn niet noemenswaardig; - Mameli componeert geen bullshit, dat is een gegeven en hoeft niet tegengesproken te worden. Ook niet door "de bitches"; - In 1 take, ja! Bewijs wederom het tegendeel maar eens. 1 shot one kill, in da face! - Iedereen die het daar niet mee eens is, moet zijn smoel houden. God hoeft, nota bene, aan Plato ook geen verantwoording af te leggen. Daarbij komt de hele death-metal-scene al sinds de jaren 90 met overbodige 13-in-een-dozijn-producties aanzetten, dus dat is ook niet echt een fundament waar je op kunt bouwen. En Mameli presenteert zich eerder als de here Jezus zelf, die Johannes de Doper op zijn gebrek aan "skills" (straattaal, weetje) wijst en daarmee zijn oordelingsvermogen naar de vuilnisbelten van Rio de Janeiro slingert. [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 06-04-2009 22:24] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Ook, maar vind de zang niet lekker in het gehoor liggen. Gewoon niet mijn smaak dus |
|
Hoe kan die zang nu niet je smaak zijn. Wat een dom gelul TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote:Ik heb het puur over het likken van de billen van idolen Niet op een sexuele manier natuurlijk gekkert [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 07-04-2009 11:09] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
man man man man man! jezus wat een zeiktopic is dit geworden zeg on topic; nieuwe schijf erg tof, zang tof, productie tof, hoes tof; geslaagd imho en welkom terug Patrick en co. off topic; dekkers en tmdc ff lekker hun muil houden met hun terrorvliegtuigtopickaappraktijken,de koek is nu wel een keer op dus hef tmdc op en ga maar reggae spelen of ga de politiek in slap gewouwehoermeuk zeg van een hoop users hier, tering! wel old skool gezeik van de "nederlanders" , dat dan weer wel Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
muti en victis sittin'in a tree k i s s i n g ... |
|
maak me eens mod, homeaux Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: huilebalk |
|
Sneu, dit alles. |
|
Hehehe, nou ja, wel vermakelijk. Ben in ieder geval wel benieuwd hoe het vrijdag is, death metal is voor mij vaak toch vooral een live-ding. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ploat een aantal maal vaker gehoord, vind het best wel een vette ploat. Niet de beste plaat van 09 maar zekers erg lekker. |
|
Elke keer dat ik hem draai wordt ie gaver en gaver Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Invictus moet zijn muil houden en lekker opflikkeren naar elders. Ik post in dit topic niet als TMDC-lid maar als kritische platenkopende consument en reageer slechts op de verbale anabolen-spierballentaal van Mameli. Als dit topic gestart is ter meerdere glorie van de nieuwe Pestplaat mogen de mods wel even aan het werk om in Sovjet traditie alle ongewenste meningen er uit te filteren. Beetje sneu om aan TMDC te refereren. [Dit bericht is gewijzigd door Heer der Heerscharen op 07-04-2009 15:03] TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote: ik had verwacht dat jij kritischer zou zijn |
|
Misschien vindt hij het gewoon een goede plaat? Dat kan toch? Of is alleen jouw mening heilig? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |